Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Millainen lahja on sopiva häälahjaksi? Tai kuinka suuri rahalahjan tulisi olla? Riittääkö 40 euroa vai onko se armottomasti liian vähän? Itse olen opiskelija ja tulot siis pienet. Olen menossa kesällä kaverin häihin niin mietin, illaisen lahjan sitä tulevalle avioparille antaisi

Kommentit (5)

Vierailija

Jos rahana, niin eiköhän 40-50 riitä. Jos ostat jotakin, niin mielestäni vähäisempikin rahamäärä riittää, jos lahjassa on ajatusta. Nykyään kun saa jos jonkinmoista, kuvalahjoja tms, niin lahjaan saa hirmuisesti tunnetta mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On kyllä liian vähän. Me olemme aina antaneet vähintään 50 euroa. Noin 100 euroa on sopiva perheenjäsenille ja läheisille ystäville. Tai sitten häälahjatilille lahjoitus. Nykyään kaikilla pareilla on sellainen 😊

Vierailija

Olen menossa kesällä naimisiin ja rehellisesti sanoen ihan sama paljonko ihmiset antavat. Emme tule edes katsomaan kuka laittaa tilille rahaa ja kuka ei.

40 e on siis ok, mutta jos se vetää kuukauden ruokabudjettisi liian pieneksi, niin voit hyvin antaa vähemmänkin. Itse annoin kerran opiskelijana 20 e serkulleni ja hänen miehelleen.

Normaali summa on varmaan 40-50 e per osallistuja. Me ollaan annettu 100 e jos ollaan parina osallistuttu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat