Vierailija

Naiset kaikkoaa. Onko mahdollista? En mene töihin . Haluaako naiset vain rahaa?

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse kyllä olen tapaillut miestä, joka oli työtön. Ei haitannut menoa, toisaalta hän ei ollut mitenkään syrjäytynyt vaan sosiaalinen ja aktiivinen. Ja tämä siis ennen lamaa, varmaan nykyään työttömyys on paljon yleisempää. 

Vierailija

Miehen työttömyys ei ole ongelma,  varsinkin kun tässä talouden tilanteessa työttömyys ei ole mitenkään harvinaista. Mutta on tärkeää että hakee töitä ja on halukas menemään töihin,

Vierailija

Kokeilepa määritellä itsesi jotenkin muutenkin kuin tulojen ja työttömyyden kautta..? Mitä muuta olet kuin työtön, miten kuvailisit itseäsi, harrastuksiasi, arvojasi jne.? En tapailisi itse elämäntapatyötöntä koska mielestäni on moraalisesti väärin elää tietoisesti yhteiskunnan tukia hyväksikäyttäen, ilman edes yritystä työllistyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen työttömyys ei ole ongelma,  varsinkin kun tässä talouden tilanteessa työttömyys ei ole mitenkään harvinaista. Mutta on tärkeää että hakee töitä ja on halukas menemään töihin,

Miksi se on tärkeää? Jotta pääset lompakkoloisimaan miehen tuloja jossain vaiheessako?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se on tärkeää? Jotta pääset lompakkoloisimaan miehen tuloja jossain vaiheessako?

Näin sanoo pummi, joka loisii työssäkäyvien miesten ja naisten lompakoilla. Kerrotko muuten vihdoin viimein, miksi naisen pitäisi elättää kaltaisesi laiska rotta?

Vierailija

Sohvan nurkassa apaattisena lojuminen ei ainakaan auta asiaa. Jos elät työttömänäkin mielenkiintoista ja aktiivista elämää niin nainen kuin nainen viihtyy kanssasi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*jaxuhali* ilmiselvästi kaipaat vaan hyväksyntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja pimppiä. Elän puutteessa.

Vierailija

Mitä, älkää nyt vaan sanoko että olen pysytellyt poissa Tinderistä sun muista nettihärpäkkeistä vaan sen takia kun olen työtön ja luulin ettei toivoa parisuhteesta ole. Kyllähän tuonne lenkille olis kiva seuraa saada ja ihmettelemään maailman menoa eikä siitä läheisyydestäkään haittaa olisi. Näin kesällä olis mukava mennä vaikka johonkin puistoon syömään jäätelöä... tosin en tiedä syökö nykynaiset enää jäätelöä kun on näitä kaikenmaailman laihdutusjuttuja ja tuntuu niin itsenäisiä kaikki olevan ettei sitä läheisyyttäkään varmaan enää kaivata. Lusikassa köllöttely aamuisin taitaa olla nykyisin out?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja pimppiä. Elän puutteessa.

siihen en voi auttaa, ota hyväksyntä kun sellaista saat. sekään ei ole mikään itsestäänselvyys. kyllä sä selviät.

Vierailija

Kyllä mulle ainakin työtön mies kelpaa, ihan vaikka ei etsisi työtäkään mitenkään aktiivisesti. Ainoastaan jos miehellä on sohva selässä, alkoholisti tai mielenterveysongelmat siihen päälle, niin sit on ei kiitos.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat