Anoppi sytytti röökin ruokapöydässä
Anoppi on ketjupolttaja, joka röhii ja köhii kroonisesti röökaamisen takia, kun polttaa 60 röökiä päivässä. Nyt se ämmä pisti sitten röökin palamaan ruokapöydässä vaikka olen kieltänyt polttamasta sisällä. Anoppi sanoi, ettei jaksanut raahautua parvekkeelle polttamaan ja koko kämppä haisee nyt ihan myrkyltä.
Kommentit (16)
60 röökiä päivässä? Mahtaa olla melkoiset tervakeuhkot sun anopilla?
Minkä ikäinen on tämä sivistymätön anoppi?
No ei kyllä tuota menoa kauaa sinunkaan pöydässäsi istu..:(
Polttaako punaista Marlboroa vai North Statea?
Anoppi on 60v ja polttanut kaksikymppisestä lähtien. Vetää ketjussa ja on sanonut, että tupakka on niin suuri nautinto, että hän haluaa lähteä tästä maailmasta rööki huulillaan.
Ap
Kenen pöytä? Jos anopin oma, niin turhaan kieltelet!
Mun omassa kämpässä tietty. Anopin kämppään en edes astu sisälle, siellä on niin sankka ja paksu röökinsavu, ettei meinaa eteensä nähdä.
No minun kämpässä kukaan ei polta, minun koti minun säännöt. Sen kun kiellät!
Tuossa kohdassa on jo oikeutettua sammuttaa ko. rööki vesilasilla, suoraan anopin naamalle. Tai vaikka piimällä jos sattuu olemaan ruokajuomana.
Pistät sen röökiakan pihalle ja katkaiset välit. As simple as that.
Et sitten ajanut akkaa ulos? Jos meillä joku polttaisi sisällä niin raivostuisin todella eikä sellaisella ihmisellä olisi meille enää asiaa.
Mä en tajua miten kukaan pystyy vetämään kolmea askia päivässä :D
Meillä ei saa polttaa edes parvekkeella.
Voi vittu, anoppi sytytti taas Marlboron. On se paatunut tapaus, hetkeäkään ei malta olla ilman.
Hyi. Ajaisin pois mokoman juntin. Inhoan tupakkaa. Äitini poltti lapsuudessani n. 40, isäni 20 tupakkaa päivässä ja polttivat sisällä. Kun esikoiseni syntyi niin sanoin suoraan, että emme enää kyläile, jos poltatte sisällä. Onneksi siirtyivät parvekkeelle.
No voi voi :( Sulle tuli paha mieli