Vierailija

Tosi ruman näköinen :D

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Teen harvoin kakkuja mutta muutama vuosi sitten tein ja pursotinkin oikein. Tuli nätti ja oli hyvää, yllätyin itsekin lopputuloksesta. Siis kun kerran kymmenessä vuodessa teen kakun ja se jopa onnistui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on "normaalisti" pursotettu kakku? Tai "pitkä ympyrä"? En tajunnut aloituksestasi mitään. t. kondiittori

;D  No siis tähtityllalla tms suoria viivoja kakun sivuille ja päälle yksi ympyrä siihen reunaan, siis suoraa pursotettuna vain

Vierailija

Koska ne laidan pursotukset on kaikki eri pituisia ja niiden päät pitää peittää jollakin eikä kermaa riitä muuhun kuin siihen ympyriäiseen. Tyydyttikö vastaus? Ruma kermakakku on silti parempi kuin tosi hieno sokerimassakakku. Aamen.

Vierailija

Mä teen niin ihan suorasta laiskuudesta johtuen. En aina, mutta välillä. Jos on vaikka lapsen 5v kakku, jossa päällä joku kakkukuva, niin en jaksa alkaa kikkailemaan koristeluilla sen enempää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on "normaalisti" pursotettu kakku? Tai "pitkä ympyrä"? En tajunnut aloituksestasi mitään. t. kondiittori

Mä ymmärrän kaiken muun paitsi suoran renkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai ei tapahtunut.
Tai siis en ymmärrä aloitusta yhtään

No tässä hyvä esimerkki: http://i566.photobucket.com/albums/ss109/nomilktoday_photo/jatskikakku2....

En ymmärrä edes tästä, mitä aloittaja tarkoittaa.

Onko ongelma siis se, että tuossa yläreunaa kiertää tuo "yksi, pitkä kuorrute"? Kuvassa vaaleanpunainen sydämen muotoinen. Jos ongelma on tämä, en näe siinä itse mitään ongelmaa. Ihan kätevä tapa "yhdistää" päällisosa ja reunat. 

Vai onko ongelma tuo kakun päällä oleva valkoinen kuorrutesöherö? En muista nähneeni tuollaista kertaakaan luonnossa.

No, oli miten oli, kuvan kakku ei ole mielestäni mitenkään hieno. Reunalla on rakoja kuorrutteen välissä ja ohut valkoinen kuorrutekerros näyttää liian ohuelta, siitä näkyy läpikin. Tuo valkoinen söherö on täysin yhdentekevä. 

Vierailija

Hilpeä keskustelu, hykertelen täällä Itsekseni normaalipursotukselle ja suoralle, pitkälle ympyrälle 😂
Itsehän en leivo, ja kun syön kakkua, on aivan sama, miltä se näyttää. Maku ratkaisee.

Vierailija

En ole varma ymmärsinkö mitään pitkistä ympyröistä, mutta minulle ainakin on aikalailla ihan sama, millaisilla kuvioilla se kermavaahto siihen on pursotettu.

Ja makuasioista ei voi kiistellä, ehkä jonkun mielestä se "Normaalipursotus" (mikä?) on kaunis.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat