Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo ihastus

23.05.2016 |

Olen ujo mies ja ihastunut työpaikalla vierailevaan ujoon naiseen. Olen ainoa joka tervehtii häntä ja hän aina vastaa tervehdykseen. Kun sanon hänelle "hei", niin hän vastaa samoin, mutta viimeksi hän vastasi "terve", merkitseekö se mitään? Samoin kun puhun työkaverilleni niin hän jotenkin valpastuu puheeni aikana, merkitseekö se mitään? Olen koittanut luoda pidempää katsekontaktia, mutta se ei ole kovin helppoa minullekaan. Kun katson häntä kauempaa niin silloin hän vastaa katseeseen. Pitäiskö kysyä häntä vaikka jäätelölle? Pelkään kuitenkin että pelästyttäisin hänet ja pelkään kuollakseni kysyäkin sitä. Tuntuu vaan että pää räjähtää tämän asian kanssa ja usein en saa unta. Yritän olla ajattelematta häntä mutta en pysty. Voisin saada hänestä ehkä jotain selville toiselta työpaikalla vierailijalta, ehkä siitä pitäisi aloittaa, mutta pelkään kysyä siltäkin.

Olen häntä kyllä reilusti vanhempi, mutta nuori aikuinen olen kaiketi vielä. Arvelisin hänen olevan ehkä 20-25 vuotias.
En tiedä hänestä mitään mutta jotenkin vaistoan hänen olevan sinkku. Hän pyöräilee töihin ja teen niin itsekin pitääkseni itseni kunnossa ja säästyy luontoa. Tuo pyöräilykin on jotenkin viehättävää hänessä, ja muutenkin hänen hillitty rauhallisuus on minusta kauhean viehättävää, taidan olla sellainen itsekin. En tiedä pitäisikö vielä odottaa ja ottaa selvää vai kysyä jäätelölle tai vaikka kahville?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä