Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joku ohjelma alkoi Frii kanavalta tytöstä nimeltä Jazz. En ymmärrä tämän tarkoitusta. Kuka hän on?

Sivut

Kommentit (51)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No siis hän on transu. Eikö olekin ihmeellistä? Transu vuonna 2016! Katsokaa! Ooh! Tehkää leffa!

EVVK (vähemmistöt, ottakaa tämä kohteliaisuutena jos osaatte. transut ja homot ei enää ylitä mun kiinnostuskynnystä millään tavalla, ihmisiähän tässä vaan ollaan ja kukin tekee makkarissa mitä tykkää, ei tehdä tästä toisillemme ongelmaa).

Miksi aloit heti ajatella seksin kautta tätä asiaa? Transsukupuolinen ihminen on paljon muuta kuin se, miten ja kenen kanssa harrastaa seksiä. Ja kuvittele, jotkut eivät välttämättä edes harrasta sitä :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hyiii just katon

Hyvä että katsot. Ehkä joskus pääset sydämen sivistyksessä vähän paremmalle tasolle. Mieti jos olisi oma lapsesi, sanoisitko hyiiii?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Transu. Siis oikeasti poika. Luulee olevansa tyttö

Ei ole sinun asiasi määritellä kyseisen henkilön sukupuolta tai miten hän sen kokee. Huomaa että olet ihan ulalla näistä asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transu. Siis oikeasti poika. Luulee olevansa tyttö

Ei ole sinun asiasi määritellä kyseisen henkilön sukupuolta tai miten hän sen kokee. Huomaa että olet ihan ulalla näistä asioista.

No jos hänellä housuissa on se pippeli,niin mikä hän sitten on?
-Mies tietenkin.
Kuinka monta sukupuolta meillä sitten on vai ei mitään.

Genitaalit eivät määritä sukupuolta. Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Lue vaikka tästä alkuun:

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1364449978317

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis hän on transu. Eikö olekin ihmeellistä? Transu vuonna 2016! Katsokaa! Ooh! Tehkää leffa!

EVVK (vähemmistöt, ottakaa tämä kohteliaisuutena jos osaatte. transut ja homot ei enää ylitä mun kiinnostuskynnystä millään tavalla, ihmisiähän tässä vaan ollaan ja kukin tekee makkarissa mitä tykkää, ei tehdä tästä toisillemme ongelmaa).

Miksi aloit heti ajatella seksin kautta tätä asiaa? Transsukupuolinen ihminen on paljon muuta kuin se, miten ja kenen kanssa harrastaa seksiä. Ja kuvittele, jotkut eivät välttämättä edes harrasta sitä :o

Onko Jatsilla supervoimia? Saiko hän sisustussunnittelijan ammattitutkinnon suoraan synnytyslaitoksella? Eivät transut minun käsittääkseni ole mitenkään parempia tai huonompia tai erikoisempia kuin muutkaan muuten kuin sukupuoliasioiltaan. Ja en vain jaksanut selittää "mitä kaikkea muuta ihmisyyteen noin niinkun yleisesti kuuluu"...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nro: 17 hahahahh saanen nauraa.

Millehän sä nyt naurat? Mistähän vetoa ettet edes lukenu tuota linkin juttua josta olisit saanut vähän uutta ajateltavaa mustavalkoiset ajatusmallisi sijaan? Toisaalta mulle on aivan sama mutta älä ny ainakaan lauo sitä väärään oletukseen perustuvaa "tietoasi" joka paikassa, kerta et ole valmis vastaanottamaan lisätietoa.

Vierailija

[quote=Vierailija]Voi hyvänen aika. En ymmärrä näiden transujen halua? Mitä he haluavat? Vaihtaa sukupuolta? Miksi? Jos luonto on sinut sellaiseksi luonut, niin miksi muuttaa sitä. Ei vain mene minun kaaliini.[/

On heidätkin luonto luonut ihan niinkuin sinutkin. Kyseinen jazz on tiennyt jo taaperona olevansa tyttö mutta miehen vehkeillä. Aivot on naisen, elimet miehen. Suurin osa translapsista tiedostaa asian jo 2-3 vuotiaina.

Se miksi näin tapahtuu onkin mielenkiintoista. Sikiön kehityshän on lähelle 3kk sama miehillä ja naisilla. Tässä kohtaa tapahtuu varmasti jotakin mistä emme vielä ymmärrä.

Vierailija

Toivon ettei näillä "transuttelijoilla" ole omia lapsia. Melko ikävä lapsuus ja elämä ylipäätään tulee olemaan jos vanhemman asenne on tuota luokkaa. Voisitte joskus miettiä omalle kohdalle. Olen t-sukupuolisen läheinen ja tuntuu erittäin pahalta lukea joidenkin ahdasmielisyyksiä ja näkemyksiä luonnottomuudesta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat