Vierailija

Help.
Jo useamman kuukauden ajan Facebook on ehdottanut mulle yhtä ja samaa henkilöä kaveriksi, aina kolmen ensimmäisen joukossa ja meillä on vain 3 yhteistä kaveria, ei olla samalta paikkakunnalta. En tunne henkilöä, ei olla koskaan tavattu tai juteltu. Olen pari kertaa käynyt henkilön profiilissa, viimekerrasta on ainakin yli kuukausi. Muut kaverisuositukset vaihtelee, mutta tää yksi henkilö on aina ensimmäisenä tai muutaman ensimmäisen joukossa. Miksi? Onko mahdollista että henkilö käy profiilissani ja tämän vuoksi pomppaa jatkuvasti ensimmäisiin kaverisuosituksiin? Auttakaa te nörtit :D

Kommentit (9)

Vierailija

Mullakin on samoja ihmisiä vaikka olis 1 yhteinen kaveri enkä hänen profiilissaan olis koskaan vieraillut, mut jos häiritsee niin sovelluksessa voi painaa poista ja tietokoneella x niin kyseinen henkilö katoaa ehdotuksista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tai siksi että itse olet käynyt hänen profiilissaan!

Minä kävin deiteillä ihmisen kanssa jolla meillä ei ole yhteisiä kavereita ja jonka profiilissa en ole ikinä käynyt ja nyt yhtäkkiä facebook ehdottelee häntä kaveriksi :D on tainnut käydä etsimässä minun profiilini.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin deiteillä ihmisen kanssa jolla meillä ei ole yhteisiä kavereita ja jonka profiilissa en ole ikinä käynyt ja nyt yhtäkkiä facebook ehdottelee häntä kaveriksi :D on tainnut käydä etsimässä minun profiilini.

Niin, sitä mäkin mietin, mutta viime kerrasta tosiaan on jo niin paljon aikaa kun hänen profiilia katsoin, ja tyyppi vaan edelleen roikkuu siellä.. :D Muut ehdotukset vaihtuu vaan. Mietin tässä että onko se mahdollista että Facebook ehdottaa kaveriksi niitä jotka käy sun profiilissa?

Vierailija

No se ehdottaa sitä just siksi, kun sä olet sen profiilissa käynyt.

Mulle ehdottaa edelleen, yli vuoden jälkeenkin, paria tyyppiä hakukentässä, joiden profiilissa kävin haun kautta yli vuosi sitten ehkä kerran. Vaikka olen hakuni poistanutkin jo moneen kertaan. Siellä ne näyttää silti muistissa pysyvän ikuisesti. :/

Vierailija

Mulle taas ehdottelee thaimaalaisia naisia kaveriksi. Ei yhteisiä tuttuja, en ole käynyt Thaimaassa, en tykkää naisista.
Kertokaa joku että miksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

oot tallntanu sen numeron puhelimeesi, sitä kautta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat