Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan dieetti toimii omista epäilyistäni huolimatta

Vierailija
23.05.2016 |

Pakko hehkuttaa, olen ollut Jutan dieetillä nyt kolme viikkoa ja painoa lähtenyt 6,5 kiloa. Parasta on kuitenkin se että olo on pirteämpi, päässyt herkuista eroon eikä ole koko aikana ollut nälkä. Eikä tää oikeastaan ole edes dieetti vaan elämänmuutos. Ei tee tiukkaa jatkaa tätä elämäntapamuutosta dieetin jälkeenkään.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä minä en voi ymmärtää kun joku on jo kerran ollut Jutan nettidietillä ja sitten on käynyt niin kuin yleesä käy, että kilot tulee takaisin kun se ruokavalio ei pitkässä juoksussa toimi, niin sitten ostetaan uudestaan se Jutan nettidieetti vaikka ne yhdet (huonot) ohjeet on jo valmiiksi lapuilla. Jotain ruokia on saatettu vaihtelun vuoksi vähän muuttaa mutta perusrunko on ihan sama ja siitä sitten maksetaan toiseen kertaan.

Vierailija
82/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ko dieetillä. Olen nyt hieman hämmentynyt kommenteistanne. Miksi tuo ruokavalio olisi huono nivelille? Siinä syödään ihan tavallista ruokaa, ilman niitä kastikkeita tietysti. Siis mikä se juttu nyt muka on, mitä ne nivelet tarvitsee, jota ei ole normaalissa ruuassa? Dieetissä myös kannustetaan käyttämään kunnollisia raaka-aineita, esim lihaksiin lihaa jauhelihan sijaan ja kananrintaa suikaleiksi sijaan.

Ja noissa nimenomaan painotetaan, että tuolla tavalla voi syödä vaikka loppuelämän, kun tekee vähän hienosäätöä. Tottakai ne kilot tulee takaisin, jos palaa vanhaan.. ja ei tuo dieetti ole edes kovin vähäkalorinen, viikosta riippuen 2000-1500 kaloria päivässä naisten ruokavaliossa.

Te sanotte että miksi et muuttanut omaa ruokavaliota vain terveelliseksi, no kertokaa miten se teidän terveellinen eroaa tästä Jutan ohjelmasta, jossa on muun muassa se reipas puoli kiloa kasviksia päivässä ja marjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin ko dieetillä. Olen nyt hieman hämmentynyt kommenteistanne. Miksi tuo ruokavalio olisi huono nivelille? Siinä syödään ihan tavallista ruokaa, ilman niitä kastikkeita tietysti. Siis mikä se juttu nyt muka on, mitä ne nivelet tarvitsee, jota ei ole normaalissa ruuassa? Dieetissä myös kannustetaan käyttämään kunnollisia raaka-aineita, esim lihaksiin lihaa jauhelihan sijaan ja kananrintaa suikaleiksi sijaan.

Ja noissa nimenomaan painotetaan, että tuolla tavalla voi syödä vaikka loppuelämän, kun tekee vähän hienosäätöä. Tottakai ne kilot tulee takaisin, jos palaa vanhaan.. ja ei tuo dieetti ole edes kovin vähäkalorinen, viikosta riippuen 2000-1500 kaloria päivässä naisten ruokavaliossa.

Te sanotte että miksi et muuttanut omaa ruokavaliota vain terveelliseksi, no kertokaa miten se teidän terveellinen eroaa tästä Jutan ohjelmasta, jossa on muun muassa se reipas puoli kiloa kasviksia päivässä ja marjoja?

Siis lihatiskin lihaa jauhelihan sijaan

Vierailija
84/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivelet tarvii rasvaa. Sitä, mikä on siinä rasvaisessa lihassa.

Vierailija
85/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. En ole mikään Fitfarmin trolli. Olen ihan vaan läski jolla menneet nivelet huonoiksi edellisen ruokavalion johdosta ja sehän ei todellakaan ollut mikään dieetti vaan ihan vaan huonon syömisen vuoksi. Ylipainohan ei nivelille hyvää tee. Ymmärsin kyllä että moni ei tästä dieetistä/elämäntavasta pidä eikä se mua haittaa pätkääkään joten jatkan samalla tavalla tavallista ja terveellistä ruokaa syöden.

Vierailija
86/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilen nyt pätkäpaastoa. Eli aamulla ja päivällä syön normaalisti, iltapäivällä vain välipalan ja illalla en mitään. Juon iltaisin paljon vettä ja teetä. Katotaan, miten tämä toimii:-) Ainakin helppoa, ei tarvi kokkailla! Tätä voisi jatkossa noudattaa pari päivää viikossa, niin pysyy kilot kurissa.

Vierailija
87/87 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Fitfarmin maine nivelien tuhoajana varmaan johtuu niistä Fitfarmin alkuaikojen ruokaohjelmista jotka perustuivat siihen Bull Mentulan herne/maissi/paprika ruokaohjelmaan joka oli todella huono. Sen jälkeen Fitfarm on varmaan yrittänyt onkia lisää tietoa jostain ja varmasti kopioinutkin joltain jotain tietoja kun ruokaohjelmat ovat jonkunverran parantuneet. Mutta kyllähän se kertoo ettei kaikki ihan kohdallaan ole kun ruokaohjelmia ei osattu heti kuntoon laittaa vaikka väitettiin olevansa alan asiantuntijoita.

Ja yleensäkään netistä ei pitäisi mitään ruokaohjelmaa ostaa jos siinä kysytään vain sukupuolta, pituutta ja painoa. Noin vähillä tiedoilla EI voi tehdä toimivaa ruokavaliota.