Jutan dieetti toimii omista epäilyistäni huolimatta
Pakko hehkuttaa, olen ollut Jutan dieetillä nyt kolme viikkoa ja painoa lähtenyt 6,5 kiloa. Parasta on kuitenkin se että olo on pirteämpi, päässyt herkuista eroon eikä ole koko aikana ollut nälkä. Eikä tää oikeastaan ole edes dieetti vaan elämänmuutos. Ei tee tiukkaa jatkaa tätä elämäntapamuutosta dieetin jälkeenkään.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Eli johonkin erikoisruokavaliolle koska sun mukaan tavallisesta ruuasta tulee nivelvaivoja. Kiitos ei. Jutalla on monta erilaista dieettiä ja en tiedä mistä niistä puhut, joten tämä keskustelu on turhaa. Ap
Jutan ruokavalio ei ole mikään nivelille hyvä ruokavalio. Nivelille ei tarvitse mitään erikoisruokaa, vaan oikeata ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on sopinut hyvin 5:2. Ma, ti ja ke 2 x pvä keittoa ja 2 riisikakkua/pvä. To ja pe 2 x salaatti ja 2 riisikakkuja/pvä.
No tuo nyt ei ole mitään 5:2:sta nähnytkään, että älä nimitä omaa sekoiluasi sillä nimellä kun se ei sitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Eli johonkin erikoisruokavaliolle koska sun mukaan tavallisesta ruuasta tulee nivelvaivoja. Kiitos ei. Jutalla on monta erilaista dieettiä ja en tiedä mistä niistä puhut, joten tämä keskustelu on turhaa. Ap
Et siis vieläkään tajua niitä ravinnon laatu asioita, kun Juttakaan ei niitä tajua. Halpaa kanaa ja uunikirjolohta vaan sekä rahkaa ja mehukeittoo paljon, ja sitten ihmeteellään vuosien päästä kun kroppa ei olekaan missään huppukunnossa ja niveletkin valittaa kun salilla käy.
Laihduin kyllä 5 kg, mutta 9 tuli takas. Ei enää ikinä mitään dieettejä!!
Jos ei pysty jatkamaan terveellistä elämää niin miksi pitää edes lähteä jollekkin dieetille? Elämäntaparemontti on ainut oikea ratkaisu.. itse onneksi rakastan raikkaita salaatteja, puuroa, marjoja, hedelmiä, kanaa, rahkaa, munia ja raejuustoa, jotka vissiin dieetteihin kuuluu? en ole ikinä voinut sietää mitään kastikkeita tai marinadeja. Raikkaan salaatinkin maku menee pilalle jollain salaatinkastikkeella. Ateriarytmi ja kasvisten lisäys auttaisi varmasti monella, myös turhat mehut ja limut pitää jättää pois, koska jano lähtee vedellä. Jaksaa treenatata ja tulokset nousee kun syö kropalle hyviä ruokia ;)
En nyt jaksa koko ketjua lukea, mutta pistä tänne vaikka viikon ajalta dieetin ruuat että voidaan kanssa kokeilla toimiiko vai ei.
Onko kaikki Jutan dieetit näitä ph-kusetuksia? Joka tapauksessa, jos ihminen myy tuollaista niin enpä ostain häneltä yhtään mitään.
Ja kivat käyttöehdot:
"FitFarmin kautta myytäviin dieettiohjelmiin liittyy uskomattomat ehdot. Käyttäjä voi ladata palveluun esimerkiksi kuvan itsestään – bikineissä. Tällöin FITFARM saa täyden, ilmaisen ja peruuttamattoman oikeuden käyttää kuvaa mihin tahansa tarkoitukseen millä tahansa tavalla. Kuvia voidaan siis käyttää Jutan televisio-ohjemissa, mainoksissa, kadunvarsijulisteissa ja niin edelleen maksutta. Jos käyttäjän lataamasta kuvasta syntyy riitaa, niin FITFARM ei vastaa kuluista, vaan käyttäjä vastaa myös FITFARMin puolesta kuvaan liittyvistä oikeudenkäyntikuluista, tappioista, vahingoista ja tuomioista."
https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pysty jatkamaan terveellistä elämää niin miksi pitää edes lähteä jollekkin dieetille? Elämäntaparemontti on ainut oikea ratkaisu.. itse onneksi rakastan raikkaita salaatteja, puuroa, marjoja, hedelmiä, kanaa, rahkaa, munia ja raejuustoa, jotka vissiin dieetteihin kuuluu? en ole ikinä voinut sietää mitään kastikkeita tai marinadeja. Raikkaan salaatinkin maku menee pilalle jollain salaatinkastikkeella. Ateriarytmi ja kasvisten lisäys auttaisi varmasti monella, myös turhat mehut ja limut pitää jättää pois, koska jano lähtee vedellä. Jaksaa treenatata ja tulokset nousee kun syö kropalle hyviä ruokia ;)
Eli miksi edes yrittää? Oletpa positiivinen sielu! :'D
Vierailija kirjoitti:
Mitä niille nivelille pitäis syöttää?
Nytkö täällä Fitfarmin henkilökunta jo utelee ohjeita, että pystyy sitten niitä ohjelmiaan muuttaa ja taas laskuttaa ihmisiä muitten tiedoilla. En kerro. :)
Mitä hyötyä on jankata että nivelet menee pilalle Jutan ruokavaliolla jos ei ole tarjota mitään tilalle?! Mulla on nivelvaivoja ja mielläni kuulisin vaikka ihan tässä keskustelussa jos joku tietynlainen ruoka voi niitä ehkäistä / lievittää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on jankata että nivelet menee pilalle Jutan ruokavaliolla jos ei ole tarjota mitään tilalle?! Mulla on nivelvaivoja ja mielläni kuulisin vaikka ihan tässä keskustelussa jos joku tietynlainen ruoka voi niitä ehkäistä / lievittää.
Halpaa kanaa ei kannata syödä kovin usein, ei tee nivelille hyvää. Ja puhdas hyvä luomuruoka on aina se ykkös vaihtoehto jos kukkaro vaan sen kestää.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki Jutan dieetit näitä ph-kusetuksia? Joka tapauksessa, jos ihminen myy tuollaista niin enpä ostain häneltä yhtään mitään.
Ja kivat käyttöehdot:
"FitFarmin kautta myytäviin dieettiohjelmiin liittyy uskomattomat ehdot. Käyttäjä voi ladata palveluun esimerkiksi kuvan itsestään – bikineissä. Tällöin FITFARM saa täyden, ilmaisen ja peruuttamattoman oikeuden käyttää kuvaa mihin tahansa tarkoitukseen millä tahansa tavalla. Kuvia voidaan siis käyttää Jutan televisio-ohjemissa, mainoksissa, kadunvarsijulisteissa ja niin edelleen maksutta. Jos käyttäjän lataamasta kuvasta syntyy riitaa, niin FITFARM ei vastaa kuluista, vaan käyttäjä vastaa myös FITFARMin puolesta kuvaan liittyvistä oikeudenkäyntikuluista, tappioista, vahingoista ja tuomioista."https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
Minä ihmettelen ihan samaa. Jos myyjän moraali on hyvin arveluttava miksi häneltä pitäisi ostaa yhtään mitään?
Vieläkö moni muistaa sen ternimaitokapseli huijauksen?
Hyvä, jos sinulla toimii 😄
Tsemppiä, toimeliasta ja rentoa kesää sinulle
😃  .. . 😉
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nivelpsoriasis ja minun nivelet mellastaa viljoilla ja runsaalla tärkkelyksellä.
Tuoreilla kasviksilla, marjoilla, hedelmillä, luonnollisella rasvoilla ( kierrän margariinit kaukaa :) ), D-vitamiinilla, kurkumalla, inkiväärillä, vihermehuilla... nivelet pysyy rauhallisina.
Tuo oli aika hyvin kirjoitettu siellä kommenttiosiossa.
"Toivottavasti tieto näistä dieettirahastuksista leviää mahdollisimman laajalle, niin moni vähävarainen yksinhuoltaja ei laita viimeisiä rahojaan näihin rahastuskirjoihin vaan sijoittaa nekin rahansa vaikkapa lastensa entistä laadukkaampaan ravintoon.
Kiitos kirjoittajalle erittäin hyvästä jutusta!"
https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
Tais ketjun ap olla joku Fitfarmin trolli. Ensin kehutaan Jutan dieettiä ja sitten kun tuleekin palautetta noiden dieettien huonoista vaikutuksista nivelille niin yhtäkkiä ap:llä onkin jonkun muun dieetin takia nivelet menneet.
Ja sitten kun Jutan moraali kyseenalaistetaan ei kukaan kehujista ota mitään kantaa niihin Jutan aiempiin huijauksiin. Tää oli kyllä viikon paras ketju. Av mammat vs. Fitfarm 5-0.
Jutan ohjeet ovat niin yksitoikkoisia ettei niillä pysy lopunelämää olemaan. Kilot tulee takaisin heti kun se rahkan yms mättäminen alkaa kyllästyttämään.
Eli siis sä olet jo saanut nivelvaivat ja tyydyt siihen, että ne on ja pysyy? Tolla dietillä ne takuuvarmasti pysyy ja ehkä jopa pahenee.
T: eräs, joka on saanut omat nivelvaivansa hallintaan ja noudattanut omaa malliaan jo vuodesta 2011.