Jutan dieetti toimii omista epäilyistäni huolimatta
Pakko hehkuttaa, olen ollut Jutan dieetillä nyt kolme viikkoa ja painoa lähtenyt 6,5 kiloa. Parasta on kuitenkin se että olo on pirteämpi, päässyt herkuista eroon eikä ole koko aikana ollut nälkä. Eikä tää oikeastaan ole edes dieetti vaan elämänmuutos. Ei tee tiukkaa jatkaa tätä elämäntapamuutosta dieetin jälkeenkään.
Kommentit (87)
Onko niitä ruokavalioita vaikea toteuttaa ja onko ruoat helppoja laittaa? Itse en viitsi lähteä noihin kun olen superlaiska tekemään ruokaa muutenkaan ja ne ohjeet on aina tyyliä 27 ainetta ja seiso kolme varttia x 5 kertaa päivässä hellan edessä. Liikunta vielä menis, mutta ruoanlaitto ei. :P
Alussa vaikea mutta kun mielikuvitus lähti liikkeelle niin ei ole. Syön vain 4krt vuorokaudessa. Liikuntaa ei ole mukana. Ap
Joo, mullakin toimi tosi hyvin! Tippui parisenkymmentä kiloa, olo oli hyvä, peilikuva miellytti, jaksoin liikkua! Tuntui siltä, että samanlaisella ruokavaliolla menee vaikka koko loppuelämä.
Kunnes jotain tapahtui. Jaksaminen tai motivaatio loppui? Nyt kilot tulleet takaisin korkojen kera. Pettymys itseensä on loputtoman suuri ja painonpudotus ja sössitty mahdollisuus pyörii mielessä päivittäin.
Jutan kuureja, tai muutenkaan laihduttamista en voi suositella kenellekään!
Siis muakin kiinnostaa. Olin juuri kirjottamassa otsikkoa aiheesta : auttakaa mua laihtumaan. Haluan räjähtävän alun tyyliin 5 kg/ viikko. Lähtöpaino 100 kg ja pituus 173 cm.
Teenkin tästä aloituksen, mutta kaikki konstit kiinnostaa, jotka auttavat pääsemään läskeistä eroon.
Hienoa!
MIllainen elämäntilanteesi on muutoin ja onko ruokavaliosi ollut paljon poikkeava aikaisemmin?
Siis käytätkö niitä Jutan netissä olevia maksullisia ohjelmia vai kirjaa vai mitä?
Eikö Jutan dieetti ole sitä ihan samaa kun kaikilla muillakin?
aamupalaksi puuro
lounaalla proteiiniä ja kasviksia
välipalaksi rahka sokerittomalla mehukeitolla tai proteiinipatukka
proteiiniä, kasviksia ja vähän hiilaria
iltapalaksi rahkaa
aamulla aerobista liikkumista ja sit salitreenit päälle
Itsellä ei ollut mitään ruokavalion hallintaa aiemmin ja sitä tässä kuitenkin itselleni hain ja sain. Ruokavalio muuttui siis totaalisesti. Liikuntaa ei ole enkä rahkaa ole syönyt kuin muutaman kerran smootheissa. Ap
Miten joku jaksaa noudattaa tuollaista yhtään pitempään? Muistaakseni Jutan dieetissä ei saa edes syödä kastikkeita. Kaikki vaan pelkkänä kuivana "polttoaineena" naamioon. Aspartaamikeitosta rahkassa en viitsi edes avautua. En kestäisi viikkoakaan.
Olen siis maksullisella ohjelmalla . Ap
Mikset voi kertoa mistä sait ne ohjeet?
Rahkaa en ole syönyt enkä mehukeittoja syönyt.Ap
Suomen luonto on pullollaan marjoja, ilman lisäaineita ja vieläpä ilmaiseksi! Kyllä, luit oikein; ilmaiseksi! Oma valinta jos tukkii naamaan jotain patukoita tai aspartaamikeittoja. ;) voi hyvin käyttää tuota jutan ilmaista ruokavaliota pohjana, muokkaa itselleen sopivan. Monelle auttaa jo se että turhat herkut pois, juo vettä ja annoskoot normaaliksi eli vähentää syömistä ja säännölliset ruokailuajat. Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin toimi tosi hyvin! Tippui parisenkymmentä kiloa, olo oli hyvä, peilikuva miellytti, jaksoin liikkua! Tuntui siltä, että samanlaisella ruokavaliolla menee vaikka koko loppuelämä.
Kunnes jotain tapahtui. Jaksaminen tai motivaatio loppui? Nyt kilot tulleet takaisin korkojen kera. Pettymys itseensä on loputtoman suuri ja painonpudotus ja sössitty mahdollisuus pyörii mielessä päivittäin.
Jutan kuureja, tai muutenkaan laihduttamista en voi suositella kenellekään!
Siis mitä helvettiä? Laihduit 20 kiloa mutta et suosittele laihduttamista kenellekään?? Viiraako?
Mikä niistä dieeteistä sulla on? Superdieetti simple? Itse vedin superdieetin pari vuotta sitten ja se oikeasti muutti suhteeni ruokaan ja liikuntaan ja muokkasi kivasti kroppaa kohti oikeaa suuntaa. Nyt 6 viikkoisen vauvan äitinä oikein odotan että pääsen taas jossain vaiheessa jollekin dieetille. Se on kertaalleen läpikäytynä hauskaa ja motivoivaa puuhaa! Tsemppiä Ap jatkoon 👍
Kiitos! Superdieetti Simple on käytössä. Olen sitä sillä tavalla kokoajan muokannut että pystyn senkaltaisesti jatkossakin syömään. Ap
Toivottavasti täällä Fitfarmin henkilökunta ei yritä mainostaa diettejään. Se Juttahan on jäänyt jo kiinni monista huijauksista joten ihan kaikkeen en luottaisi mitä Jutta sanoo.
https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmenn…!
Minä olin syksyllä bikini challenge -kuurilla, ja se oli kyllä tosi tehokas. Olen normaalipainoinen, mutta paino tahtoo kertyä vyötärölle. Jutun kuurilla vyötärö kaventui 12 cm :) Oli huikeaa katsoa itseään peilistä. Nyt ne ovat valitettavasti tulleet takaisin, pitäisi aloittaa uudestaan...
Vierailija kirjoitti:
Minä olin syksyllä bikini challenge -kuurilla, ja se oli kyllä tosi tehokas. Olen normaalipainoinen, mutta paino tahtoo kertyä vyötärölle. Jutun kuurilla vyötärö kaventui 12 cm :) Oli huikeaa katsoa itseään peilistä. Nyt ne ovat valitettavasti tulleet takaisin, pitäisi aloittaa uudestaan...
Mitä ihmeen tehokasta siinä on, jos kilot kuitenkin tulevat takaisin? Eikö tuossa tapauksessa kannattais kokeilla jotain parempaa?
Siis mikä tää nyt on?