Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutan dieetti toimii omista epäilyistäni huolimatta

Vierailija
23.05.2016 |

Pakko hehkuttaa, olen ollut Jutan dieetillä nyt kolme viikkoa ja painoa lähtenyt 6,5 kiloa. Parasta on kuitenkin se että olo on pirteämpi, päässyt herkuista eroon eikä ole koko aikana ollut nälkä. Eikä tää oikeastaan ole edes dieetti vaan elämänmuutos. Ei tee tiukkaa jatkaa tätä elämäntapamuutosta dieetin jälkeenkään.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tää nyt on?

Vierailija
2/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä ruokavalioita vaikea toteuttaa ja onko ruoat helppoja laittaa? Itse en viitsi lähteä noihin kun olen superlaiska tekemään ruokaa muutenkaan ja ne ohjeet on aina tyyliä 27 ainetta ja seiso kolme varttia x 5 kertaa päivässä hellan edessä. Liikunta vielä menis, mutta ruoanlaitto ei. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa vaikea mutta kun mielikuvitus lähti liikkeelle niin ei ole. Syön vain 4krt vuorokaudessa. Liikuntaa ei ole mukana. Ap

Vierailija
4/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin toimi tosi hyvin! Tippui parisenkymmentä kiloa, olo oli hyvä, peilikuva miellytti, jaksoin liikkua! Tuntui siltä, että samanlaisella ruokavaliolla menee vaikka koko loppuelämä.

Kunnes jotain tapahtui. Jaksaminen tai motivaatio loppui? Nyt kilot tulleet takaisin korkojen kera. Pettymys itseensä on loputtoman suuri ja painonpudotus ja sössitty mahdollisuus pyörii mielessä päivittäin.

Jutan kuureja, tai muutenkaan laihduttamista en voi suositella kenellekään!

Vierailija
5/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muakin kiinnostaa. Olin juuri kirjottamassa otsikkoa aiheesta : auttakaa mua laihtumaan. Haluan räjähtävän alun tyyliin 5 kg/ viikko. Lähtöpaino 100 kg ja pituus 173 cm.

Teenkin tästä aloituksen, mutta kaikki konstit kiinnostaa, jotka auttavat pääsemään läskeistä eroon.

Vierailija
6/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

MIllainen elämäntilanteesi on muutoin ja onko ruokavaliosi ollut paljon poikkeava aikaisemmin? 

Vierailija
7/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytätkö niitä Jutan netissä olevia maksullisia ohjelmia vai kirjaa vai mitä?

Vierailija
8/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jutan dieetti ole sitä ihan samaa kun kaikilla muillakin?

aamupalaksi puuro

lounaalla proteiiniä ja kasviksia

välipalaksi rahka sokerittomalla mehukeitolla tai proteiinipatukka

proteiiniä, kasviksia ja vähän hiilaria

iltapalaksi rahkaa

aamulla aerobista liikkumista ja sit salitreenit päälle

Vierailija
9/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ollut mitään ruokavalion hallintaa aiemmin ja sitä tässä kuitenkin itselleni hain ja sain. Ruokavalio muuttui siis totaalisesti. Liikuntaa ei ole enkä rahkaa ole syönyt kuin muutaman kerran smootheissa. Ap

Vierailija
10/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa noudattaa tuollaista yhtään pitempään? Muistaakseni Jutan dieetissä ei saa edes syödä kastikkeita. Kaikki vaan pelkkänä kuivana "polttoaineena" naamioon. Aspartaamikeitosta rahkassa en viitsi edes avautua. En kestäisi viikkoakaan.

Vierailija
11/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis maksullisella ohjelmalla . Ap

Vierailija
12/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi kertoa mistä sait ne ohjeet?

Vierailija
13/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa en ole syönyt enkä mehukeittoja syönyt.Ap

Vierailija
14/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonto on pullollaan marjoja, ilman lisäaineita ja vieläpä ilmaiseksi! Kyllä, luit oikein; ilmaiseksi! Oma valinta jos tukkii naamaan jotain patukoita tai aspartaamikeittoja. ;) voi hyvin käyttää tuota jutan ilmaista ruokavaliota pohjana, muokkaa itselleen sopivan. Monelle auttaa jo se että turhat herkut pois, juo vettä ja annoskoot normaaliksi eli vähentää syömistä ja säännölliset ruokailuajat. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
15/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mullakin toimi tosi hyvin! Tippui parisenkymmentä kiloa, olo oli hyvä, peilikuva miellytti, jaksoin liikkua! Tuntui siltä, että samanlaisella ruokavaliolla menee vaikka koko loppuelämä.

Kunnes jotain tapahtui. Jaksaminen tai motivaatio loppui? Nyt kilot tulleet takaisin korkojen kera. Pettymys itseensä on loputtoman suuri ja painonpudotus ja sössitty mahdollisuus pyörii mielessä päivittäin.

Jutan kuureja, tai muutenkaan laihduttamista en voi suositella kenellekään!

Siis mitä helvettiä? Laihduit 20 kiloa mutta et suosittele laihduttamista kenellekään?? Viiraako?

Vierailija
16/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niistä dieeteistä sulla on? Superdieetti simple? Itse vedin superdieetin pari vuotta sitten ja se oikeasti muutti suhteeni ruokaan ja liikuntaan ja muokkasi kivasti kroppaa kohti oikeaa suuntaa. Nyt 6 viikkoisen vauvan äitinä oikein odotan että pääsen taas jossain vaiheessa jollekin dieetille. Se on kertaalleen läpikäytynä hauskaa ja motivoivaa puuhaa! Tsemppiä Ap jatkoon 👍

Vierailija
17/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Superdieetti Simple on käytössä. Olen sitä sillä tavalla kokoajan muokannut että pystyn senkaltaisesti jatkossakin syömään. Ap

Vierailija
18/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti täällä Fitfarmin henkilökunta ei yritä mainostaa diettejään. Se Juttahan on jäänyt jo kiinni monista huijauksista joten ihan kaikkeen en luottaisi mitä Jutta sanoo.

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11507678/kokemuksia-fitfarmin-pt-valmenn…!

Vierailija
19/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin syksyllä bikini challenge -kuurilla, ja se oli kyllä tosi tehokas. Olen normaalipainoinen, mutta paino tahtoo kertyä vyötärölle. Jutun kuurilla vyötärö kaventui 12 cm :) Oli huikeaa katsoa itseään peilistä. Nyt ne ovat valitettavasti tulleet takaisin, pitäisi aloittaa uudestaan...

Vierailija
20/87 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin syksyllä bikini challenge -kuurilla, ja se oli kyllä tosi tehokas. Olen normaalipainoinen, mutta paino tahtoo kertyä vyötärölle. Jutun kuurilla vyötärö kaventui 12 cm :) Oli huikeaa katsoa itseään peilistä. Nyt ne ovat valitettavasti tulleet takaisin, pitäisi aloittaa uudestaan...

Mitä ihmeen tehokasta siinä on, jos kilot kuitenkin tulevat takaisin?  Eikö tuossa tapauksessa kannattais kokeilla jotain parempaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi