Parisuhteessa oleva, oletko tyytyväinen seksielämääsi?
Onko seksiä sopivan usein? Onko seksi sellaista kuin toivot?
Jos et ole tyytyväinen, millaista muutosta toivoisit? Jos tilanne ei muutu, aiotko jatkaa suhteessa?
Tiedätkö onko puolisosi tyytyväinen seksielämäänne?
Kommentit (35)
Emme ole harrastaneet seksiä varmaan kymmeneen vuoteen. Kumpikaan ei tee aloitetta joten se viittaa varmasti siihen, että olemme tyytyväisiä tilanteeseen.
En ole. Halut loppuivat kauan sitten. Eroamassa juuri.
En ole tyytyväinen. Seksiä on liikaa. Ja miehen mielestä liian vähän. Jotain kompromissia yritetään ylläpitää. Nautin kyllä seksistä paljonkin, nimittäin silloin kun jaksan paneutua asiaan, mutta kun minun tarpeeni ovat niin vähäiset niin en sitten jaksa kiinnostua kuin ehkä yks kerta kolmesta. Ja suihinotosta en tykkää yhtään, mutta teen sitäkin joskus, koska mies muuten jankuttaa asiasta joka päivä ja monta kertaa päivässä. Yli kaksikymmentä vuotta on ollut tällaista eikä ukko osoita mitään hiipumisen merkkejä. Nykyisellään pidän koko seksitouhua ihan tarpeettomana rasitteena, josta voisin kyllä luopua vaikka kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole harrastaneet seksiä varmaan kymmeneen vuoteen. Kumpikaan ei tee aloitetta joten se viittaa varmasti siihen, että olemme tyytyväisiä tilanteeseen.
Saako kysyä minkä ikäisiä olette? Hoidatteko seksuaaliset tarpeenne omatoimisesti vai eikö ole haluja?
Kukin tyylillään, pääasia että molemmat on tyytyväisiä :)
Olen 100% tyytyväinen sekä laatuun (saan kaikkea ja mies saa kaikkea) että määrään (40-50 kertaa kuukaudessa). Molemmat tekevät aloitteen ja molemmat myös kieltäytyvät jos ei juuri sinä hetkenä huvita. Yhdessä 3 vuotta ja ikä päälle 40.
Vierailija kirjoitti:
En ole tyytyväinen. Vaimo on liian passiivinen. Ei tee koskaan aloitetta ja muutenkin keskittyy enemmäkseen nauttimaan unohtaen minut. Tuntuu, että kaikki seksissä on minun vastuulla. Ja kun parisuhteessa on muitakin ongelmia ja läheisyys vähissä, ei minuakaan enää usein jaksa kiinnostaa.
Kertomasi on valitettavan yleistä vaikka siitä ei paljon puhuta.
En todellakaan ole tyytyväinen. Etäsuhteet on perseestä ja rakastuminen saa ihmisen sekaisin. Nytkin panettaa helvetisti, tuurillani parin viikon päästä kun nähdään se on täysin ohi.
Laatu on erittäin hyvää. Saisinpa useammin
Pieniä lapsia kolme, yhteistä eloa 15 vuotta ja seksi on parempaa kuin ikinä! Tottakai vuosiin kuuluu niitä haluttomampiakin jaksoja, mutta se fiilis kun löydät toisen tavallaan uudelleen.... Se on täydellistä!
En ole tyytyväinen. Syyt:
- Vaimolla on olematomat tissit.
- Minulla on minimuna.
Seksi on hyvää, mutta itse olen ollut haluton lapsen syntymän jälkeen. En tiedä miksi olen haluton.
No joo, olen nykyään ihan tyytyväinen seksielämääni.. Puolison kanssa en harrasta moista ja en tiedä, onko hän omaansa tyytyväinen..
Kakskyt vuotta yhdessä.. Jossain vaiheessa onneksi löysin rakastajattaren, jonka kanssa seksi todella toimii..
En ole täysin tyytyväinen. Meillä on se normaali tilanne, että toinen haluaa useammin kuin toinen.
No en todellakaan ole tyytyväinen. Vaimo muuttunut jääkuningattareksi sekä lähes aseksuaaliksi ja kehtaa väittää että on normaalia pitkissä suhteissa (meillä 24 vuotta). Viimeistään se oli lähtölaukaus parisuhteen hitaalle kuolemalle.
Varmaan kerrot "poikaystävällesi", hän voi sitten päättää haluaako kilvoitella huomiostasi vai katsooko paremman puolison. Kertomatta jättäminen on kusettamista ja todennäköisesti tuhlaatte jatkaessanne kumma ku arvokasta elämää.