Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulukiusaajani työskentelee sosiaalityöntekijänä!!

Vierailija
24.04.2023 |

Mihin voi ilmoittaa , että hän on ollut koulukiusaaja ja tuhonnut monta elämää ??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä hänen esimiehelle.

Vierailija
2/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kasvavat ja kypsyvät. Menevät elämässä eteenpäin virheistä huolimatta.

Mene sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee huoli-ilmoitus :) ... joutuu itse lukemaan itsestään ja kirjaamaan tapahtuman :)

Vierailija
4/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa mitä moni hoitaja on? Entisiä koulukiusaajia. Ruoskivat sitten heikompia.

Vierailija
5/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu vai ihan tavallinen sossu vai?

Vierailija
6/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä kauhea tilanne, varsinkin jos sattuu omaksi sossuksi se kiusaaja. Ihan painajainen.

Vierailija
7/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinäkin.

Ei tällä palstalla henkisesti kypsymättömät voi sitä ymmärtää.

Vierailija
8/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestiä hänen esimiehelle.

Teet vain itsestäsi pellen tuolla toiminnalla.

Vierailija
9/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallista moottoripyöräkerhoa voi ainakin kokeilla. Voisivat käydä vähän puhuttamassa kyseistä henkilöä. Joku pieni maksu voi mennä, mutta voi pistää kyseistä porukkaa niin vihaksi, että käyvät ilmaiseksikin...

Vierailija
10/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa lapsuuden traumoissa vellominen.

Vierailija
11/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ammatinvalintahan on suoranainen jatkumo koulukiusaajan uralle.

Nämä saavat sairaan nautintonsa heikompien ja hädässä olevien rääkkäämisestä.

Vierailija
12/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa lapsuuden traumoissa vellominen.

Dorka.

Vierailija
13/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinäkin.

Vaikka kasvaa, niin tällainen ihminen ei ole sovelias yhteiskuntaan.

Vierailija
14/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvaa mitä moni hoitaja on? Entisiä koulukiusaajia. Ruoskivat sitten heikompia.

Tästä tulikin mieleen, että tunsin lukiossa yhden tytön, joka halusi kovasti lähihoitajaksi. Noh, tällä tytöllä oli aikaisempaa koulukiusaamiskokemusta ja mm. puhuin minusta paskaa kerrottuani hänelle asioista mitkä mua askarrutti siinä vaiheessa elämääni (läheisten menehtymiset, vanhemman sairastuminen tms). En siis tosiaan tiennyt millainen hän on oikeasti, ennen kuin mulle tultiin kertomaan, että musta oltiin puhuttu pahaa.

Tän tytön setä (jonka kanssa hän oli läheinen) sairastui sitten lukion loppupuolella aivoinfarktiin ja hän tuli kysymään MINULTA vinkkejä "setänsä kohteluun" ja alkoi sitten huvikseen puhumaan paskaa tästä sedästä ja valittii kuinka "rasittavaa häntä oli katsella kun tämä ei osaa enää puhua".

En tosiaan tiedä mitä hänestä lukion jälkeen tuli, mutta jos hän työskentelee sairaanhoitajana tai muuten sosiaali- ja hoitoalalla niin toivon, etten koskaan joudu hänen hoidettavakseen. Hyi että!

Vierailija
15/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinäkin.

Vaikka kasvaa, niin tällainen ihminen ei ole sovelias yhteiskuntaan.

Kukas sen päättää?

Vierailija
16/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat hakeutuvat sellaisiin ammatteihin, joissa pääsee käyttämään valtaa toiseen ihmiseen. Osa on puhtaasti sadistisia ja saavat mielihyvää siitä, kun voivat hankaloittaa entisestään heikoilla olevan ihmisen elämää. Toisilla taas on liian suuret luulot omasta hyvyydestään ja kuvittelevat voivansa jalomielisesti ohjata ja ojentaa toisia elämään paremmin (=heidän omien käsitystensä ja mielipiteidensä mukaan). Oikeastihan heillä palaa ensimmäisenä päreet asiakkaisiin, kun eivät olekaan niin helppoja "kaitsettavia" kuin mitä päsmäröinti-innossaan kuvittelivat.

Ikävä kyllä tämä ilmiö on ollut nähtävissä aina mutta nykyään se tunnistetaan paremmin ja siitä myös uskalletaan puhua. Ennen vanhaan opettajat, hoitajat, sosiaalityöntekijät, poliisit jne. olivat automaattisesti parempia ihmisiä ammattinsa takia eikä heidän luonteenhyvyyttään suvaittu kyseenalaistettavan. Nykyään ihmiset eivät ole enää aivan niin naiiveja ja usko sokeasti siihen, että ihmisläheisessä ammatissa toimiva on aina hyvä ihminen.

Vierailija
17/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne pahimmat kiusaajat löydy yrityksistä ja poliitikoista. Poliitikot nostavat omaa palkkaansa, kun on maassa kriisi ja kiristävät rahaa kansalaisilta, mutta ei heitä koske raha lainkaan, kun oma perse kyseessä.  Poliitikko on kansan palvelija, mutta aikoja sitten unohtaneet, että heidät on valittu palvelemaan yhteiskuntaa. Miten tämä meno näkyy yhteiskunnassa, jos oma etu on se tärkein, edut ym. Ja muilta rahat pois, eli kansalta. Ja Fortum yritys senkun nettoaa, vaikka sai valtiolta tukea, ja kaikki rahat menee hallituksen palkan nousuihin? He ovat niitä suurimpia "koulukiusaajia" ikinä. 

Vierailija
18/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: onko kiusaaja aina kiusaaja? Mistä te lopulta tiedätte heidän taustojaan tai koti-olojaan? Tuleeko kotona säännöllisesti turpiin? Jostainhan se tarve alistaa toisia pursuaa, ehkä heikosta itsetunnosta.  Entä jos kiusaaja on muuttunut? 

Minua kiusattiin ala-asteella ja yläasteella 8. luokkaan saakka, jolloin se loppui. Kiusaajat olivat poikia. Minulla oli onneksi myös ystäviä. Tiedän, että yksi tuli tapetuksi jo 16-vuotiaana, huumevelat. Yhdestä tuli johtaja. Hän pyysi minulta myöhemmin anteeksi kun tapasin hänet muussa tilanteessa........Oli ollut kuulemma minuun ihastunut koko yläasteen ja lukion. Hän on ollut ihan ok, silloin tällöin olen tekemisissä kanssaan työn puolesta. Yhden tiedän olleen mielisairaalassa 80-luvun lopun ja taustoista tiedän sen verran, että koti-olot oli surkeat. Neljännestä en tiedä mitään, vissiin muutti vanhempineen muualle heti yläasteen jälkeen. 

Itse olin normaalista työssäkäyvästä perheestä ja äitini ja isäni pitivät minun puoliani ja kävivät jokaisen kiusaajani kotiovella ja heidän kanssaan aika raivokkaan keskustelun aikoinaan ja kiusaaminen loppui. 9. luokan ja lukion sain olla ihan rauhassa. Mutta en seurustellut ennen kuin olin jotain 21-v, sen verran kaukaa kiersin kaikki miespuoliset. Nykyisellä miehelläni on kokemusta kiusaamisesta ja asioita on yhdessä käsitelty. Häntä kiusattiin ulkonäön vuoksi (pälvikalju). Hänen kohdallaan se kiusaaminen loppui aina, kun hän aikansa nälvimistä kuunneltuaan käsitteli asiaa kiusaajan kanssa kahden kesken. Eli löi. Hän ei ollut pienikokoinen eikä hintelä. 

Vuosien kiusaaminen jätti minuun jäljet, mutta en anna asian pilata loppuelämääni ja kostamislinja ei tuo rauhaa. Lähinnä säälin. Minun elämäni sujuu hyvin. Elän elämääni ja annan muidenkin elää. En jatka kiusaamista kostamalla. 

Vierailija
19/19 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri, lopeta jankkaaminen ja mene elämässä eteenpäin! Ihme vinguntaa ja vellomista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän