Mitäpä teette juuri nyt?
Itse suunnittelen nukkumaan menoa, kun muutakaan tekemistä ei ole. Eilen juotiin miehen kanssa viinaa. Hauskaa oli.
Onneksi kuitenkin on hyvä kirja.
Kommentit (28)
Katselen kuvia nuoruudestani. Hitsi minä olin kaunis.
Makaan miehen kanssa (nukkuu jo) sängyssä, itse vielä hereillä ja pyörittelen silmiä palstan aloituksille.
Vierailija kirjoitti:
Katselen kuvia nuoruudestani. Hitsi minä olin kaunis.
Miten sä kirjoitit tuon viestin katsomatta? Aika hyvin!
Yksin kotona kissojen kanssa. Mukavaa. Kattelen hömppäohjelmaa, välillä lueskelen. Ihmettelen auringonlaskua; ihan uskomaton värimaailma juuri nyt ulkona. Syksyn kyllä aistii jo. Rento viikonloppu omassa rauhassa.
Koiran kanssa iltalenkille lähdössä . Mies on jossain festareilla, kaksistaan koiran kanssa kotona ollaan. Huomenna reippaana kirppiskierrokselle, jos kaunis päivä
Juon ravistettua kaljaa ja ihmettelen miksi ketjuni poistui kun kävin vessassa.
Rämpytän toisella kädellä vaimoni klittaa ja toisella kädellä kirjoitan tänne juttuja.
Hengaan hotellissa Roomassa, huomenna aikainen herätys
Tutkin alaikäisen poikani puhelinta kun sieltä löytyy huumejuttuja.
Hänet on sijoitettu perhetukikeskukseen, hällä on liikkumisenesto päällä, mutta karkas koulusta, eli otti hatkat.
Häntä etsittiin ja melkein löydettiin mutta pääsi taas katoamaan,puhelin on mulla, äidillä.
Kuultiin että on taas juonut.
Olen ite flunssassa ja väsynyt, en tiedä jaksanko lähteä etsimään poikaa. Mutta työntekijät ainakin etsivät.
Kuuntelen lasten kanssa iltasaduksi äänikirjaa: Tassulan tarinat. Tää on jo toinen kirja, kun ei vieläkään nukuta. Ymmärrän kyllä, kun ollaan oltu lähinnä sisällä kun toinen kaksosista ollut kipeänä. Peppu vaan alkaa jo puutua.
Vierailija kirjoitti:
Hänet on sijoitettu perhetukikeskukseen, hällä on liikkumisenesto päällä, mutta karkas koulusta, eli otti hatkat.
Häntä etsittiin ja melkein löydettiin mutta pääsi taas katoamaan,puhelin on mulla, äidillä.
Olen ite flunssassa ja väsynyt, en tiedä jaksanko lähteä etsimään poikaa. Mutta työntekijät ainakin etsivät.
Voi että. Jaksamista sinulle!! Hoida itsesi kuntoon. Kyllä poika ilmestyy. Tuo on niin tuttua..
Heittelen kissalle piipunrassia (hänen ylhäisyytensä lempilelu). Kissa noutaa rassin ja pudottaa sen jalkojeni viereen ja odottaa uutta heittoa.
Töissä, odottelen että mua tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Voimia sulle. Pidä huolta itsestäsi, sitten jaksat tukea poikaakin, jos ja kun hän haluaa muutosta.
Mietin, alkaisiko lukemaan kirjaa, jolloin voisi makoilla sängyssä loppuillan.
Vierailija kirjoitti:
Rämpytän toisella kädellä vaimoni klittaa ja toisella kädellä kirjoitan tänne juttuja.
Pervo!!
Mies just huuteli alhaalta, että mennäänkö lasiverannalle juomaan lasi portviiniä ja sanoin, että en taida jaksaa. Mutta ehkä kumminkin menen, en kuitenkaan ota portviiniä, koska se värjää hampaat.
Palstailen.
Kohta pitäisi käydä suihkussa ja sitten elokuvan ääreen.