Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052221603236_uu.shtml

Tervettä meininkiä ja "tuomio" 5kk ehdollista.

Sivut

Kommentit (126)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kai siitä nyt kolahduksia ja urahduksia kuuluu, kun nainen pyörii lattialla itsekseen niin että hiustupot irtoilee. On se ollut kovaa menoa, harva pystyy niin ahkerasti pyöriskelemän. (Kai luitte myös tyypin kootut selitykset?) Tämä jos mikä on wt-meininkiä parhaimmillaan (=pahimmillaan).

Vierailija

Miten noi cannonballit kehtaa pitää Suomen sotalippua liiveissään? Naistenhakkaajia ja oman yhteisönsä/kansansa huumeilla myrkyttäviä urpoja klubi täynnä. Ja pitää leikkiä niin Amerikkaa niin Amerikkaa.

Vierailija

Saiko tuollaisen tuomion, koska asia on niin julkinen? Olen itse joutunut hyvin samantapaisen pahoinpitelyn uhriksi, kävin myös lääkärissä ja pahoinpitelijä sai 60 päiväsakkoa. Siinä oli vielä toinenkin lievempi mukana. Miten on mahdollista?

Vierailija

Ovessa ja pesismailassa cannonball-tarrat! :D Onko tarkoituksena brändätä naistenhakkauskerhoa oikein urakalla? Pojulle jääny Mustanaamion salakerho vaihe päälle keski-iän lähestyessä hahah!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saiko tuollaisen tuomion, koska asia on niin julkinen? Olen itse joutunut hyvin samantapaisen pahoinpitelyn uhriksi, kävin myös lääkärissä ja pahoinpitelijä sai 60 päiväsakkoa. Siinä oli vielä toinenkin lievempi mukana. Miten on mahdollista?

Entisyyttä löytynee ja teko kokonaisuudessaan todella törkeä. Esim. koiranpaskaa hierottu uhrin hiuksiin. Lisäksi jäsenyys yleisesti tunnetussa naistenhakkaajien kerhossa vaikuttaa. Ihan naurettavan pieni tuomio.

Vierailija

Jätkähän on jo tutkintavankeudessa jenginsä rikosten takia. Hieroi koiranpaskaa miss helsingin hiustenpidennyksiin. Steroidit, sanon. Ei ihme että vuokraa kämppää, linnakesää odottelee.

Vierailija

Niin, uhri kielsi tuomareita käyttämästä oikeaa todistusaineistoa, joka osoitti todellisen väkivallan. Ei todistanut itse, kielsi käyttämästä lääkärintodistusta todisteena jne. Varmasti vaikutti tuomioon.

Vierailija

Toni Kejonen on ehkä naurettavin WANNABE-jännämies ikinä :DD Tyyppi on oikeasti nolo mammanpoika, joka sai jostain kuulla että naiset tykkää jännämiehistä ja päätti sitten itse ruveta sellaiseksi.

Nolo jätkä, ei voi muuta sanoa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat