Iltalehti: Naapurit todistivat Miss Helsingin painajaista: "Kuulin naisen rääkäisyjä, miehen urahduksia ja teräviä kolahduksia"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016052221603236_uu.shtml
Tervettä meininkiä ja "tuomio" 5kk ehdollista.
Kommentit (126)
Toni Kejonen vuokraa torissa 😊kaksiota kesäksi. Kalustettuna.
En mä sit tiä...
Aikuiset Ihmiset kuitenkin itse valitsevat seuransa. Ettei minulta ainakaan ihan kauheasti nyt sääliä heru.
Kai siitä nyt kolahduksia ja urahduksia kuuluu, kun nainen pyörii lattialla itsekseen niin että hiustupot irtoilee. On se ollut kovaa menoa, harva pystyy niin ahkerasti pyöriskelemän. (Kai luitte myös tyypin kootut selitykset?) Tämä jos mikä on wt-meininkiä parhaimmillaan (=pahimmillaan).
Miten noi cannonballit kehtaa pitää Suomen sotalippua liiveissään? Naistenhakkaajia ja oman yhteisönsä/kansansa huumeilla myrkyttäviä urpoja klubi täynnä. Ja pitää leikkiä niin Amerikkaa niin Amerikkaa.
Missä ne selitykset? Missä tuo asunto
Saiko tuollaisen tuomion, koska asia on niin julkinen? Olen itse joutunut hyvin samantapaisen pahoinpitelyn uhriksi, kävin myös lääkärissä ja pahoinpitelijä sai 60 päiväsakkoa. Siinä oli vielä toinenkin lievempi mukana. Miten on mahdollista?
Ovessa ja pesismailassa cannonball-tarrat! :D Onko tarkoituksena brändätä naistenhakkauskerhoa oikein urakalla? Pojulle jääny Mustanaamion salakerho vaihe päälle keski-iän lähestyessä hahah!
Voi jessus että repesin. Että ihan Cannonball-tarra, uuuu. :'D Kuinka vajukkeja nuo oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Saiko tuollaisen tuomion, koska asia on niin julkinen? Olen itse joutunut hyvin samantapaisen pahoinpitelyn uhriksi, kävin myös lääkärissä ja pahoinpitelijä sai 60 päiväsakkoa. Siinä oli vielä toinenkin lievempi mukana. Miten on mahdollista?
Entisyyttä löytynee ja teko kokonaisuudessaan todella törkeä. Esim. koiranpaskaa hierottu uhrin hiuksiin. Lisäksi jäsenyys yleisesti tunnetussa naistenhakkaajien kerhossa vaikuttaa. Ihan naurettavan pieni tuomio.
Jännämies kiihottaa naisia. Ihan omasta vapaasta tahdostaan haluaa elää miehen kanssa.
Jätkähän on jo tutkintavankeudessa jenginsä rikosten takia. Hieroi koiranpaskaa miss helsingin hiustenpidennyksiin. Steroidit, sanon. Ei ihme että vuokraa kämppää, linnakesää odottelee.
Niin, uhri kielsi tuomareita käyttämästä oikeaa todistusaineistoa, joka osoitti todellisen väkivallan. Ei todistanut itse, kielsi käyttämästä lääkärintodistusta todisteena jne. Varmasti vaikutti tuomioon.
Nyt on sähkötupakan demonisointi uudella tasolla :D
Jotenkin tuttu tarina
AI niin. Se mustasukkaisuusketju.
Kuinka pian lyö itsensä taas pahoin?
Sama rock tarra myös sähkötupakassa! Varmaan kalsareiskin nimikointi. 😊😀😁😂. Niin ressukoita.
Toni Kejonen on ehkä naurettavin WANNABE-jännämies ikinä :DD Tyyppi on oikeasti nolo mammanpoika, joka sai jostain kuulla että naiset tykkää jännämiehistä ja päätti sitten itse ruveta sellaiseksi.
Nolo jätkä, ei voi muuta sanoa.
Av-mammojen muiden puolesta uhriutuminen saavuttaa taas miesvihakiimahuippunsa.
Uikuikuik.
Naistenhakkaajat MC