MM 2016-finaali *KISAKATSOMO*
Kommentit (232)
Se, että Suomi voitti eilen Venäjän nihkeästä alusta huolimatta niin sama ei tu tänään toistumaan. Hopeaa Suomelle ei voi mitään. Peli on kuin löysä paska eiliseen verrattuna.
Hmmm... ekassa erässä Kanada oli aivan ehdottomasti parempi, Leijonien peli ajoittain jopa aika säälittävää.. Uskon silti toistaiseksi Suomen voittoon. Leijonien pelejä katselleena pitäisi olla aivan selvää että 1.erä pelataan aina vähän perseelleen ja vastustaja vie täysillä, yleenä Leijonat herää vasta 2. ja 3. erässä tekemään maaleja.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se menee niin, että vihollinen tekee yhden maalin ensimmäisessä erässä ja Suomi kaikki loput.
Nii. Muistakaa miten venäjän kaa kävi ;)
sitten kun suomi johdossa niin yhtäkkiä luovuttajaämmien mieli muuttuu ja suomi onkin paras. Hitto mitä häviäjiä nämä ämmät tällä.
Täällä av-palstalla on kyllä kieltämättä ihmisiä jotka oikeasti SÄÄLITTÄÄ mua.. siis toi pessimistisyys ja ankeus omaan elämään oikein paistaa kommenteista, todella huonovointisia ihmisiä. Voivoi, toivottavasti tulevaisuus on kirkkaampi! :D
Vierailija kirjoitti:
HALOO "LÄTKÄAMMATTILAISET" AV-MAMMAT. PELIÄ ON PELATTU YKSI ERÄ, JA SUOMI ON KAIKISSA PELEISSÄ OLLUT HUONO ENSIMMÄISESSÄ ERÄSSÄ. PELIÄ ON JÄLJELLÄ KAKSI ERÄÄ, JA NIISSÄ VOI KÄYDÄ MITEN VAIN, JOTEN MENKÄÄ MIELUMMIN YKSIN JONNEKIN METSÄÄN MÖKÖTTÄMÄÄN PESSIMISTISYYTENNE POIS, JA ANTAKAA SUOMALAISTEN KANNUSTAA SUOMALAISIA.
ÄLÄ HUUDA SIINÄ JA MINÄ KANNUSTAN KANADAA JOS HALUAN
Miten nää pessimistiämmät pärjää yhtään missään asiassa elämässä? Siksi varmaan ovatkin noin huonovointisia kun ei ole oman paskan asenteen takia koskaan tullut pärjättyä elämän millään osa-alueella :)
Apua onko nämä ihmiset täällä ihan tosissaan? :D Menkää muualle senkin isänmaattomat luuserit!
Uusi ennuste:
Komarov ja Marchand aka. pikkune vihapallo, tulee ottamaan kunnon erän nyrkkeilymatsia kakkoserässä. Hanskat tippuu ja nyrkkiä osuu nenään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä av-palstalla on kyllä kieltämättä ihmisiä jotka oikeasti SÄÄLITTÄÄ mua.. siis toi pessimistisyys ja ankeus omaan elämään oikein paistaa kommenteista, todella huonovointisia ihmisiä. Voivoi, toivottavasti tulevaisuus on kirkkaampi! :D
Lyödäänkö 50e veto, että Suomi häviää tänään pelin. Olen valmis lyömään samantien.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää pessimistiämmät pärjää yhtään missään asiassa elämässä? Siksi varmaan ovatkin noin huonovointisia kun ei ole oman paskan asenteen takia koskaan tullut pärjättyä elämän millään osa-alueella :)
En oo pessimisteilly täällä mutta miten helvetissä sinä ja kaikki muut keittiöpsykologit pärjäätte elämässä kun jääkiekko menee noin tunteisiin ja pitää vetää aivan älyttömiä johtopäätöksiä siitä kun joku kommentoi negatiivista jostain saatanan pelistä? :D
2. erä, nyt lähtee ja lujaa! Hyvä Suomi, hyvä leijonat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton Leo Komarovin rooli tuolla kentällä on. Ei tee maaleja ja hinku hommata vaan jäähyjä itselle. TÄysin turha tyyppi.
Tässä taas "ammattilaisen" kommentti asiasta :DDD Komarov on yksi tärkeimpiä pelaajia, ja osaa TODELLA hyvin provosoida vastustajaa ottamaan jäähyjä :)
Aiemmissa kisoissa olen joskus ihmetellyt samaa, mutta näissä kisoissa on Komarov ollut ihan huikea ja toteuttanut rooliaan täydellisesti.
Hieno pelaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HALOO "LÄTKÄAMMATTILAISET" AV-MAMMAT. PELIÄ ON PELATTU YKSI ERÄ, JA SUOMI ON KAIKISSA PELEISSÄ OLLUT HUONO ENSIMMÄISESSÄ ERÄSSÄ. PELIÄ ON JÄLJELLÄ KAKSI ERÄÄ, JA NIISSÄ VOI KÄYDÄ MITEN VAIN, JOTEN MENKÄÄ MIELUMMIN YKSIN JONNEKIN METSÄÄN MÖKÖTTÄMÄÄN PESSIMISTISYYTENNE POIS, JA ANTAKAA SUOMALAISTEN KANNUSTAA SUOMALAISIA.
ET MUUTEN KANNUSTA! >:|
Hei pessimistit, miksi ihmeessä katsotte peliä? Suomihan hävis jo ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ET MUUTEN KANNUSTA! >:|
TAPELLAANKO
Miten musta tuntuu, että nämä "Peli hävitty"-ihmiset on näitä jotka kattoo max pari kertaa vuodessa lätkää (juurikin mm-kisoja).
Suomi pelas hyvin. Kyllä kultapelissä Kanadaa vastaan pitää pitää puhdasta puolustusta eikä hönkyillä turhaan ja aiheuttaa maalipaikkoja. Voi jonkun silmissä näyttää huonolta ja löysältä pelaamiselta, mutta kyllä se on nyt se tärkein pitää puolustus kunnossa ja tehdä maaleja siten ajan kanssa eikä hötkyillen.
Jep av-mammat ei tajuu mitää lätkästä.