naisopettaja joka käytti oppilaitaan Vantaalla
Onko täältä kaikki keskustelut poistettu? Olisi kiva keskustella aiheesta, kun se vaivaa.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten kukaan aikuinen nainen voi alkaa suhteeseen 12-14 -vuotiaan kanssa. Itse olen myös 39-vuotias ja tuollainen 12-14 -vuotias on oikeasti vielä fyysisestikin lapsi. En vaan käsitä. Kysymys ei ole nuoren jannun saamisesta vaan puhtaasta pedofiliasta.
Minä kasvoin täyteen mittaani 13v.
Parta alkoi kasvamaan jo 11v.
Läpi yläasteen ja lukion kärsin naisten lähentelyistä. Onneksi opettajat jättivät minut rauhaan.Vai että kärsit? Olisko ollut asennemuutoksen paikka? Meitä on monia poikia/miehiä joiden itsetunnolle olisi tehnyt hyvää ylenpalttinen huomio naisilta mutta vähäiseksi jäi.
Laitas tuon pojan tilalle tyttö. Heilläkin asenteet pielessä?
Minä en ainakaan halunut seksuaalissävytteistä huomiota keski-ikäisiltä naisilta kun olin 12v pikkupoika, ajatus kuulostaa lähinnä sairaalta.
Jokaista kiinnijäänyttä kohti on lukuisia opettajia, jotka eivät jää kiinni. Lasten ja nuorten kanssa toimivien ihmisten pitäisi suorittaa jokin psykologinen testi, jolla tarkistettaisiin taipumukset. Enemmän kuin tekoihin asti edennyt taipumus harvinaisena ilmiönä huolestuttaa opet, jotka taiteilevat rajalla. Ihastumisia oppilaisiin on paljon. Jo ihastumisen pitäisi olla merkki itselle, että on väärällä alalla eikä turvallinen aikuinen lasten läheisyyteen. Koulunkäyntiavustajaksi ja iltapäiväkerhon vetäjäksi pääsee kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten kukaan aikuinen nainen voi alkaa suhteeseen 12-14 -vuotiaan kanssa. Itse olen myös 39-vuotias ja tuollainen 12-14 -vuotias on oikeasti vielä fyysisestikin lapsi. En vaan käsitä. Kysymys ei ole nuoren jannun saamisesta vaan puhtaasta pedofiliasta.
Mikä ihmeen suhde? Ei aikuisen ja lapsen välinen hyväksikäyttö ole mikään suhde. Tässä keski-ikäistä naista epäillään lasten törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä, se ei ole mikään suhde. Yritetäänpäs saada ne termit kohdilleen.
Eihän se kivalta tunnu kun 15v on fyysisesti kookkaampi ja parrakkaampi. Siinä miehet ja naisetkin kokee henkisesti pienen pojan uhaksi ja asettaa odotuksensa fyysisen ulkonäön pohjalta. Siksi henkilöpapereitakin kysellään. Annetaan lasten olla lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jokaista kiinnijäänyttä kohti on lukuisia opettajia, jotka eivät jää kiinni. Lasten ja nuorten kanssa toimivien ihmisten pitäisi suorittaa jokin psykologinen testi, jolla tarkistettaisiin taipumukset. Enemmän kuin tekoihin asti edennyt taipumus harvinaisena ilmiönä huolestuttaa opet, jotka taiteilevat rajalla. Ihastumisia oppilaisiin on paljon. Jo ihastumisen pitäisi olla merkki itselle, että on väärällä alalla eikä turvallinen aikuinen lasten läheisyyteen. Koulunkäyntiavustajaksi ja iltapäiväkerhon vetäjäksi pääsee kuka vaan.
Ei nyt sentään kuka vaan pääse koulunkäynninohjaajaksi.
Mua on opettajat käyttänyt ainakin Helsingissä, Kuopiossa ja Savonlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään kuka vaan pääse koulunkäynninohjaajaksi.
Kyllä käytännössä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kivalta tunnu kun 15v on fyysisesti kookkaampi ja parrakkaampi. Siinä miehet ja naisetkin kokee henkisesti pienen pojan uhaksi ja asettaa odotuksensa fyysisen ulkonäön pohjalta. Siksi henkilöpapereitakin kysellään. Annetaan lasten olla lapsia.
Toistetaanpas edelleen nuorin 12v, kyllä se nyt on kovaa tämä iänkin ymmärtäminen ja sen tajuaminen että kyseessä on pikkupojat. Vanhin uhri ei ole edes ollut 15 vuotta vanha.
Mitä jos keski-ikäinen miesopettaja olisi ollut 12-14v tyttöjen kanssa, jankuttaisitteko te joka helvetin paikassa kuinka siistiä homma on, puhuisitte suhteesta ja spekuloisitte loputtomiin jostain karvojen kasvusta ja muusta hölynpölystä. Onko se nyt niin vaikea tajuta, että 12-14v pojat ei ole aikuisia miehiä vaan lapsia.
Ylilaudalle oli postattu kuvakaappauksia kyseisen opettajan Facebookista, oli kyllä vähän erikoista materiaalia. Kuvia oppilaista nimien kera, "voi vittu" -kuvatekstillä varustettu kuva leivästä, jonka voihin oli piirretty kirkkovene jne. Murha.infossa on kans jotain juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Vähän kummastelen kun täällä kirjoitellaan että pedofiilit ovat oletusarvoisesti miehiä. Kyllä niitä naispuolisiakin on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jotenkin he eivät jää kiinni yhtä helposti kuin miehet. Mistä sitten johtuukin....
Luulenpa, että se johtuu siitä että uhreiksi joutuneet pojat eivät tee ilmoitusta niin herkästi kuin tytöt vastaavassa tilanteessa.
Näin se varmasti on, ilmoitusta ei tehdä. Sehän on selvää, että naispedofiileja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ehkä näistä naispedofiileista on ruvettu myös ilmoittamaan herkemmin, kun näistä uutisoidaan jatkuvasti, maailmalla heitä jää kiinni säännöllisesti.
Toivottavasti tilanne tasapuolistuu pian Suomessakin. Kyllä pedofiili pitää saada oikeuden eteen sukupuolesta riippumatta
Joo mutta tämä pedofiiliuutisointi on mennyt naurettavaksi. Lööpit on välillä linjaa Mies tuomittiin lapseen sekaantumisesta. Sitten käykin ilmi että se on joku 17v 9kk tyttö joka tyrkyttänyt itseään keikan jälkeen.
Iltapaskalehdet rahastaa todellisella ongelmalla
Kyllä se on aika vakava rikos hairahtua käyttämään oppilaita Vantaalla.
Ainakin yksi asia on minulle tullut selväksi, joidenkin lähinnä miesten täydellinen kyvyttömyys nähdä noita poikia uhreina. Suoraan sanoen ällöttää lukea joidenkin rasvaisia juttuja kuinka coolia on kun pikkupojat harrastaa seksiä joidenkin mummoikäisten kanssa. Minä en näe tässä asiassa mitään hienoa, lähinnä ihmettelen kuinka sairas ja kieroutunut ajatusmaailma joillakin on.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi asia on minulle tullut selväksi, joidenkin lähinnä miesten täydellinen kyvyttömyys nähdä noita poikia uhreina. Suoraan sanoen ällöttää lukea joidenkin rasvaisia juttuja kuinka coolia on kun pikkupojat harrastaa seksiä joidenkin mummoikäisten kanssa. Minä en näe tässä asiassa mitään hienoa, lähinnä ihmettelen kuinka sairas ja kieroutunut ajatusmaailma joillakin on.
-mies
Samaa mieltä. Miksi poikia on niin vaikea nähdä uhreina ? Jos kyseessä olisi pikkutytöt ja mies opettaja, ukko olisi jo vankilassa, eli mistä tämä ero tulee ?
Just tätä varten on Suomen laissa suojaikäraja 16v. ja opettaja + oppilas-suhteessa suojaikäraja on 18v.
Lasten ja nuorten pitää saada kasvaa rauhassa ilman että pervot heitä ahdistelee!
Toivottavasti tämä opettaja saa kunnon tuomion vaikka taitaa käydä niin että uhreja taas syyllistetään ja rikollista hyysätään ja ymmärretään mailman tappiin asti.
No moni mies osaa kuvitella itsensä 14-vuotiaana kiksauttamassa opettajaansa. Kyllä ne hormonit siinä iässä vaan sillä tavalla hyrräävät, ettei siinä harmitus ole ihan ekana mielessä. Näin se vaan on.
Mies ja nainen tosiaan ovat tässäkin tapauksessa erilaisia ja tyttöhän varmaan ajatteleekin olevansa hyväksikäytetty uhri samassa tilanteessa. Lakikin kohteli eri tavalla vielä 70-luvulla.
Until the late 1970s, sex involving an adult female and an underage male was often ignored by the law, due to the belief that it is often sexual initiation for the younger male.[16]
Mutta koska laki kuuluu olla kaikille sama niin tässäkään tapauksessa ei pidä kohdella naisopettajaa eri tavalla kuin miestä samassa tilanteessa. Silti veikkaan, ettei kokemus ole ollut pojille traumaattinen.
87 puhu vain omasta puolestasi. Kaikki pojat ja miehet eivät ole kuten sinä. Siksi on suojaikä.
Vai että kärsit? Olisko ollut asennemuutoksen paikka? Meitä on monia poikia/miehiä joiden itsetunnolle olisi tehnyt hyvää ylenpalttinen huomio naisilta mutta vähäiseksi jäi.