naisopettaja joka käytti oppilaitaan Vantaalla
Onko täältä kaikki keskustelut poistettu? Olisi kiva keskustella aiheesta, kun se vaivaa.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
miten tolla naisella on ollu ees aikaa hyväkskäyttää uhrejaan?? on opettaja, on kaksi lasta, avioero vireillä, oli ratsastuksen opettaja, kuoron vetäjä useamman kerran viikossa yms.. ja tietysti piti suunnitella tunteja
Suomi nousuun ahkeruudella.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että naisissakin oikeasti on pedoja!
Siis sellaisia, joita kiinnostaa itseään pienempikokoinen, lapsenkasvoinen, hädin tuskin äänenmurroksen kokenut lapsi, kuten 12-vuotias. Jos lapsi on suomalainen, se 99%:n varmuudella on kaikkea edellä mainittua. Nyt ei siis ole kyse 30-vuotiaan näköisestä tummaihoisesta, niin kuin niissä jenkkien jutuissa yleensä.
Ei sen järjellä ajatellen pitäisi mikään yllätys olla, sillä jos niitä on miehissä, on niitä luonnollista olettaa olevan myös naisissa. Mutta silti hiukan yllättää, pakko sanoa.
Tietenkin niitä on. Australiassa oli se 8-vuotiaaseen oppilaaseensa ihastunut opettaja, joka oli mm. tatuoinut lapsen nimen rintaansa :X
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilia ei oikein lääketieteellisesti ole sopiva termi 14 vuotiaat pojat on raiskanneet aikuisiakin.
Oli joku sarjaraiskaaja noita ikiä. Pitäisikö uhri tuomita ja raiskaajalle terapiaa.
Huh huh, onko itselläsikin taipumuksia?
Katsopa jotain 12 tai 14-vuotiaiden luokkakuvia. Aika kauan saat etsiä suomalaista aikuisen näköistä tuon ikäistä poikaa...
Vierailija kirjoitti:
Onko naispedojen motiiveista olemassa tutkimuksia?
Muistan lukeneeni jonkun ulkomaisen psykiatrin kommenttia aiheesta ja se arvioi, että naispedoilla on usein taustalla pettymystä tasavertaisissa ihmissuhteissa, lapsi koetaan turvallisemmaksi itselle kuin toinen aikuinen ja nainen voi lapsen kanssa kokea olevansa se, joka on ns. tilanteen herra.
Sinulla menee vähän termit sekaisin. Pedofiili on nimenomaan kiinnostunut lapsista, kun taas tuollainen kuvailemasi tyyppi joka käyttää lasta hyväkseen "korvikkeena" petyttyään aikuisiin kumppaneihin ei ole pedofiili. Samoin nämä, joille koko hommassa on kyse enemmän vallasta kuin seksistä eivät ole pedofiilejä, eivätkä ne jotka käyttävät lasta hyväkseen koska sattui tekemään mieli ja lapsi oli helpoiten "saatavilla".
Varsinaisia pedofiilejähän on alle puolet lasten hyväksikäyttäjistä.
En tajua, miten kukaan aikuinen nainen voi alkaa suhteeseen 12-14 -vuotiaan kanssa. Itse olen myös 39-vuotias ja tuollainen 12-14 -vuotias on oikeasti vielä fyysisestikin lapsi. En vaan käsitä. Kysymys ei ole nuoren jannun saamisesta vaan puhtaasta pedofiliasta.
Jotenkin noi pojat saadaan vielä syytteeseen tuosta.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miten kukaan aikuinen nainen voi alkaa suhteeseen 12-14 -vuotiaan kanssa. Itse olen myös 39-vuotias ja tuollainen 12-14 -vuotias on oikeasti vielä fyysisestikin lapsi. En vaan käsitä. Kysymys ei ole nuoren jannun saamisesta vaan puhtaasta pedofiliasta.
Minä kasvoin täyteen mittaani 13v.
Parta alkoi kasvamaan jo 11v.
Läpi yläasteen ja lukion kärsin naisten lähentelyistä. Onneksi opettajat jättivät minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpi yläasteen ja lukion kärsin naisten lähentelyistä. Onneksi opettajat jättivät minut rauhaan.
Mikä hitto ihmisiä vaivaa :( kyllähän ton ikänen on kuitenkin selvästi alaikäinen vaikka kuinka olisi parta
Uhrit olleet sekä poikia että tyttöjä?
Todella epäammattimaista käytöstä.
Jo naisen facestakin näkee, että jotenkin vinksahtanut suhde oppilaisiinsa. Liian läheinen. Ei kenenkään opettajan pitäisi ladata profiiliinsa kuvia oppilaistaan!
Vierailija kirjoitti:
Eihän näitä ns. normaali ihminen ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Käytti oppilaitaan Vantaalla? Siis luokkaretkellä vai mitä?
Onneksi ei sentään Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä tapaus tuli ilmi olen lukenut lukemattomia samantyylisiä kommentteja kuinka parta alkoi kasvamaan kun joku tuli synnytyslaitokselta ja kuinka ei millään haluta uskoa, että kyllä 12v esimerkiksi on pikkupoika ei tuonikäisestä täyskasvuista miestä saa. Amisviikset ei tee vielä kenestäkään miestä ja henkinen kypsyys on lapsen asteella, lisäksi on äärimmäisen harvinaista että murrosikä on edes alkanut 12v pojalla.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läpi yläasteen ja lukion kärsin naisten lähentelyistä. Onneksi opettajat jättivät minut rauhaan.Kun tämä tapaus tuli ilmi olen lukenut lukemattomia samantyylisiä kommentteja kuinka parta alkoi kasvamaan kun joku tuli synnytyslaitokselta ja kuinka ei millään haluta uskoa, että kyllä 12v esimerkiksi on pikkupoika ei tuonikäisestä täyskasvuista miestä saa. Amisviikset ei tee vielä kenestäkään miestä ja henkinen kypsyys on lapsen asteella, lisäksi on äärimmäisen harvinaista että murrosikä on edes alkanut 12v pojalla.
-mies
Ei henkisesti. Minua luultiin kaksikymppisenä jo nelikymppiseksi. Toiset kypsyy nopeammin fyysisesti. Siitä on hyötyä kiusaamistapauksissa kun muut on pikkupoikia ja minä pärjään painissa kahdelle kolmekymppiselle ja parran kasvukin on parempi.
Vähän kummastelen kun täällä kirjoitellaan että pedofiilit ovat oletusarvoisesti miehiä. Kyllä niitä naispuolisiakin on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jotenkin he eivät jää kiinni yhtä helposti kuin miehet. Mistä sitten johtuukin....
Ei 12-14v pojista mitään miehiä saa, ei vaikka jotain karvoja olisikin kasvanut. Jokainen vähänkin biologiaa ymmärtävä tietää että tuonikäisen henkinen kypsyysaste on kaikilla lapsen tasolla ja aivot ei ole kehittyneet yhdelläkään aikuisen miehen aivoiksi.
Karvan kasvu ei ole se mittari kuinka aikuinen mies määritellään ja minun koulussa ei ollut muuten yhtään poikaa jolla olisi 12v edes karvat kasvaneet.
Igor kirjoitti:
Vähän kummastelen kun täällä kirjoitellaan että pedofiilit ovat oletusarvoisesti miehiä. Kyllä niitä naispuolisiakin on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jotenkin he eivät jää kiinni yhtä helposti kuin miehet. Mistä sitten johtuukin....
Luulenpa, että se johtuu siitä että uhreiksi joutuneet pojat eivät tee ilmoitusta niin herkästi kuin tytöt vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Igor kirjoitti:
Luulenpa, että se johtuu siitä että uhreiksi joutuneet pojat eivät tee ilmoitusta niin herkästi kuin tytöt vastaavassa tilanteessa.
Näin se varmasti on, ilmoitusta ei tehdä. Sehän on selvää, että naispedofiileja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Ehkä näistä naispedofiileista on ruvettu myös ilmoittamaan herkemmin, kun näistä uutisoidaan jatkuvasti, maailmalla heitä jää kiinni säännöllisesti.
Tuli mieleen, että useinkaan pedoille on itsellään lapsuudessa hyväksikäyttökokemuksia. Liekö tässäkin. Oksettaa.