Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Esim. monia muodikkaasti pukeutuneita myöhäisteini-ikäisiä tai parikymppisiä ei tarvitse kuin vilkaista, niin heti ne antavat kehonkielellään sellaista palautetta että ai sinäkin kuolaat minun perääni.

Kommentit (11)

Vierailija

Parinkympin tienoilla olevat kauniit ja tyylikkäät naiset vaikuttavat kovasti dissaavan sitä, että katson heitä vaikka edes 0.3 sekuntia. Nuoremmat eivät ole kitkeröityneet vielä yhtä pahasti ja vanhemmat joskus jopa hymyilevät minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Säälittäviä tapauksia sellaiset naiset. Ja suurin osa tippuu korkealta ja kovaa, kun sängyssä mies ei olekaan niin lääpällään saadessaan nuolla orkkua puolituntia.

Vierailija

Ja yleensä nämä on niitä kedon ei niin kauniita kukkia, joilla on täysin vääristynyt käsitys omasta viehätysvoimastaan. Varsinkin humalassa.

Vierailija

Mä oon 40 ja tiedän, että olen ihan ok näköinen tyyppi.. että monien mielestä oon varmasti "pantavan näköinen", isot rinnat ja mehukas takapuoli ja pitkät hiukset...siltikään en oo kertaakaan lähteny baarista kenenkään matkaan. Koska oon paljon enemmän ku pano :)

Vierailija

Tuossa om pointtia koska tuollainem käytös on saanut häirikkönaikkosen seurailemaan ja roikkumaan miehen reitillä esim. Kampissa, raitatieasemalla.

Sitä luullaan että parin sananvaihto on iskuyritys. Tätä sananvaihtoa se sitten kelailee parikin viikkoa. Toisaalta ilman katsomistakin tulee minulle miehenä panemistarjouksia. Se vähän pännii sitten sellaista häirikkönaikkosta joka kovasti yrittää huutaa liian "vanhaksi".

Ei kannata tytsin vetää jotain roolia; toisaalta jos oikeasti onkin niin törppö, minkäs tytsi tekee. Ei nimi tytsiä pahenna ellei tytsi itse.

Vierailija

Niillä on huono itsetunto ja jokainen huomionosoitus tulee tarpeeseen. Pärjätäkseen itsensä kanssa huomaavat ja ovat huomaavinaan jokaisen pienen positiivisen eleen heitä kohtaan, vaikka se usein olisi kuviteltua, niin saavat pönkitystä hataralle itsetunnolleen jopa kuvitellusta ihailusta.

Älkää tuomitko niitä naisia. Itse olin nuorena samanlainen ja olin ei-pidetty ex-koulukiusattu ja mulla oli paljon ongelmia itseni kanssa. Miesten huomio (pienikin ja mielessäni liioiteltu) auttoi jaksamaan päivästä toiseen.

Vierailija

Koska ovat huomionkipeitä; kilpailu keskenään ja nykyinen pukeutumiskulttuuri. Toisaalta divaaminen on vähän sama asia. Seuraa vaikka pöpilää vähän aikaa jossain kauppakeskuksessa. Monta törppöä kämmää pahemmin kuin yksi ilman esiliinaa, ellei nyt ole täyslaho.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat