Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko ok jättää mies, joka tulee hyvin toimeen, on sosiaalinen, mukava, pidetty ja varmasti hyvä isä lapsille jonain päivänä. Joka harrastaa paljon kodin ulkopuolella, pesee silloin tällöin pyykkiä, on hyvä sängyssä ja tykkää tehdä juttuja yhdessä. Mutta joka ei osaa keskustella mistään "syvällisestä", tunteista tai yhteiskunnasta/uutisista/politiikasta, on pettänyt suhteen alussa useita kertoja, ei halua puhua ongelmista eikä aikaisemmista suhteista, eikä ole innoissaan tutustumisesta minun kavereihin, ei kiitä kotitöiden tekemisestä eikä anna suuseksiä.
Mies on kaiken puolin mukiinmenevä ja varmasti oikea löytö jollekkin, joka on ollut "oikeasti" paskassa suhteessa. EI siis sinänsä ole mitään yhtä suurta vikaa, minkä vuoksi suhdetta olisi mahdotonta jatkaa, mutta tuntuu, että kemiaa ei enää vain löydy. Omat tunteet ovat kuitenkin hiipuneet kämppis-tasolle tässä neljän vuoden aikana, joten onko sallittavaa luovuttaa, vaikka omat vanhemmat pakottaisivat pariterapiaan asti pitääkseen miehen elämässäni.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On ok. Sä elät omaa elämääsi, et kenenkään mun. Ja sitä paitsi, eihän toi ees oo mikään kultakimpale, jos on ehtiny jo pettää sua. Tietääkö sun läheiset nämä negatiiviset asiat?

Vierailija

Tuossahan on aivan valtavia ongelmia. Mies on pettänyt, ei osaa kommunikoida, ei halua tutustua sinulle tärkeisiin ihmisiin ja itsekäs sängyssä.

Vierailija

No sinä itse tiedät onko sitä kipinää vai ei. Ja mitä itse tossa kirjoitit, niin päätöksesi olet jo päätöksen tehnyt..

Ainoa mitä ihmettelin, ja olen itseasiassa aina ihmetellyt noin yleisestikkin.. on se että kotitöistä pitäs kiitoksia saada??? Meidän huushollissa minä teen 70% kotitöistä ja mies loput (molemmat käy töissä) ja okt:ssa parin lapsen ja eläinlauman takia tätä hommaa riiiiiittää..., mies kans kitisee.että kiitellä ja kehua pitäs kun hän tekee kotitöitä, TÄH? Ne vaan on kotitöitä, ei ydinfysikkaa ja ne vaan tehään ilman suurempia draamoja ja sillä sipuli. Kyllä mä sitten kiittelen kun teköö noita miestenhommia talossa. Mut onhan se nyt outoa että pitäs kiitellä kun toinen pesee omia pyykkejä tai siivoaa omia sotkuja :D : D

Vierailija

Riippuu vähän mitä haluat tulevaisuudelta ja millainen olet? Jos siinä on soveltuva isä lapsille, et parempaa tule saamaan ja niitä haluat jne niin ehkä on keeper. Jos taas luoksesi on noin yleensäottaen kunnollisia miehiä tulossa jne niin kannattaahan se vaihtaa parempaan. Mutta tuon kanssa tuskin kannattaa haaveilla siitä että alkaisi susta välittää ja saattanee lähteä sitten jonkun muun matkaan kun löytää jonkun yhtä hyvän kuin sinä mutta josta vielä välittääkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on aivan valtavia ongelmia. Mies on pettänyt, ei osaa kommunikoida, ei halua tutustua sinulle tärkeisiin ihmisiin ja itsekäs sängyssä.

Tämä. Ihmettelen, että paketti on pysynyt kasassa peräti neljä (!) vuotta. Mutta kuten ap itseekin totesi, nyt on kemia kadonnut ja kämppis-vaihe alkanut. Eli hän vastasi itse kysymyksiinsä. Eron jälkeen ap:lle varmasti valkenee sekin, ettei tuo mies nyt ihan ainutlaatuinen tässä universumissa ollut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat