Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan kakskymppisiä molemmat ja olemme avoliitossa, poikaystäväni oli jättänyt koneen päälle kun hän kävi kaupassa. Kävin ihan mielenkiinnosta katsomassa mitä siellä oli. Järkytys oli suuri! Koneella oli auki natsifoorumeja, valkoisen ylivallan ja hyvin natsihenkisiä sivustoja, missä puhuttiin mamuista erittäin vihamieliseen sävyyn, samalla hänellä oli jäänyt video paussille missä esitettiin kuinka ei-valkoiset ovat vakava uhka valkoiselle euroopalle ja taustalla soi Adolf Hitlerin puhe. Useissa näissä sivustoissa oli auki joku rotusota aihe ja uutissivustoja joissa turvapaikanhakijoita, varsinkin juuri muslimeja ja afrikkalaisia verrattiin eläimiin, jätteeseen yms. Samalla hänellä oli jäänyt kansio auki mikä oli täynnä erittäin rasistisia kuvia ja natsipropagandaa. Olin aivan shokissa ja en olisi mitenkään uskonut että poikaystäväni on tuollainen natsi! Hän on komea ja söpö nuori mies joka opiskelee fysiikkaa yliopistossa, mutta sisältäpäin täynnä rasismia ja vihaa! Kun kerroin hänelle tästä, hän varsin vähäsanaisesti kommentoi asiaa ja yritti vaihtaa puheenaihetta! Olen jo aikaisemmin huomannut hänen inttikavereista, että he ovat hyvinkin mamuvastaisia. En tiedä viittinkö jatkaa suhdetta natsin kanssa, toisaalta rakastan poikaystävääni mielettömästi ja hän minua :(

Kommentit (1)

Vierailija

Miksei poikaystävälläsi saisi olla omia mielipiteitään asioista? Vaikuttaako hänen mielipiteensä suoraan käytökseen sinua kohtaan vai onko se vain asia jota hän kannattaa, mutta se ei näy arjessanne mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat