Lue keskustelun säännöt.
Miksi pronssipeli pelataan kun se ei kiinnosta pelaajia?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei kiinnosta?
2. erä ja peli 5-1. Täysin tunteeton peli, koska kaikki hakee mestaruutta.
No onhan tämä jollain tavalla maukasta, kun yhteen ottaa USA ja VENÄJÄ :D. Pääsevät kerrankin matsaamaan keskenään ilman, että siihen tarttee muita sotkea mukaan...
Niin,World cupissa sitä ei olekaan.