Vierailija

Olo on ihan hyvä mutten halua että sydän pysähtyy. Olen 28-vuotias nainen.

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä en kyllä uskaltaisi antaa täällä mitään neuvoja tuon suhteen. Kannattaa soittaa esim myrkytyskeskukseen tai päivystykseen.

Vierailija

Hui, itse uskallan ottaa maksimissaan puolikkaan stillnoctin ja sillä saan jo nukuttua. En uskalla edes ajatella että ottaisin 4 ja vielä skumppaa päälle. Kannattaa lähteä käymään sairaalassa.

Vierailija

Just toi että heti kauheasti huomiota jostain V****n myrkytyskeskus /ensihoitoon . 

Otat vielä muutaman lisää ja menet nukkumaan pääsi selväksi .

Ei siinä muuta tarvi .

Vierailija

Omituisen vähätteleviä kommentteja täällä. Entisenä sekakäyttäjänä voin sanoa, että tuosta annoksesta kyllä menee nuppi täysin sekaisin. Soita tosiaan myrkytystietokeskukseen, sieltä saa asiantuntevampaa tietoa kuin täältä. Mikäli menet nukkumaan niin pysy kyljelläsi, Stilnoct kun tuppaa herkästi aiheuttamaan oksentelua jossei ole suoraan painunut pehkuihin sen otettua.

Vierailija

Jos on niin saamarin tyhmä että vetää viinaa ja pillereitä sekaisin niin ei maailma siit kärsi jos sekakäyttäjän sydän pysähtyykin.

enjoytheride

Ei stilkkareihin kuule kuole. Jos muuten olisit nauttinut kaiken tuon mainitsemasi et olisi tässä selväjärkisenä kyselemässä, vaan todennäköisesti juttelemassa seinille ja huonekaluille tai jotain muuta yhtä hölmöä. Sitä paitsi, kello ei ole kuuttakaan päivällä, miksi edes ottaisit tähän aikaan unilääkkeitä? 

Vierailija

Yksi kaveri otti kerran vahingossa yhden stilnoctin samana iltana kun oli nauttinut alkoholia. Heräsi tajuttomana talonyhtiön pihalta ilman mitään muistikuvia edellisestä illasta. Ja ei siis ollut ollut edes kovin humalassa. Stilnoct+alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä ja joillekin tulee pelkästä stilnoctista muistikatkoksia yms. En sinuna olisi yksin jos olisin vetänyt tuollaisen annoksen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat