Jos on ottanut 4 klpl Stilnoct-lääkettä ja pullon kuohuviiniä. täytyykö lähteä sairaalaan?
Olo on ihan hyvä mutten halua että sydän pysähtyy. Olen 28-vuotias nainen.
Kommentit (15)
Ei tarvitse. Mene nukkumaan. Miksi otit noin monta lääkettä?
Mä en kyllä uskaltaisi antaa täällä mitään neuvoja tuon suhteen. Kannattaa soittaa esim myrkytyskeskukseen tai päivystykseen.
Kyllä siitä kuolema voi seurata, kun alkon kanssa otit. Mutta ei sen takia nyt sentään sairaalaan tarvitse lähteä!
Hui, itse uskallan ottaa maksimissaan puolikkaan stillnoctin ja sillä saan jo nukuttua. En uskalla edes ajatella että ottaisin 4 ja vielä skumppaa päälle. Kannattaa lähteä käymään sairaalassa.
Just toi että heti kauheasti huomiota jostain V****n myrkytyskeskus /ensihoitoon .
Otat vielä muutaman lisää ja menet nukkumaan pääsi selväksi .
Ei siinä muuta tarvi .
Mene nukkumaan. Jos sulla on lapsia, jörjestä ne hoitoon jonnekin koska voi olla että heräät vasta tiistaina
Omituisen vähätteleviä kommentteja täällä. Entisenä sekakäyttäjänä voin sanoa, että tuosta annoksesta kyllä menee nuppi täysin sekaisin. Soita tosiaan myrkytystietokeskukseen, sieltä saa asiantuntevampaa tietoa kuin täältä. Mikäli menet nukkumaan niin pysy kyljelläsi, Stilnoct kun tuppaa herkästi aiheuttamaan oksentelua jossei ole suoraan painunut pehkuihin sen otettua.
Kysy HUSin Myrkytystietokeskuksesta.
Unten maille vaan... Ja sitten kun heräät, voisit käydä juttelemassa jonkun terveydenhoitajan kanssa tilanteestasi.
Jos on niin saamarin tyhmä että vetää viinaa ja pillereitä sekaisin niin ei maailma siit kärsi jos sekakäyttäjän sydän pysähtyykin.
Ei stilkkareihin kuule kuole. Jos muuten olisit nauttinut kaiken tuon mainitsemasi et olisi tässä selväjärkisenä kyselemässä, vaan todennäköisesti juttelemassa seinille ja huonekaluille tai jotain muuta yhtä hölmöä. Sitä paitsi, kello ei ole kuuttakaan päivällä, miksi edes ottaisit tähän aikaan unilääkkeitä?
Yksi kaveri otti kerran vahingossa yhden stilnoctin samana iltana kun oli nauttinut alkoholia. Heräsi tajuttomana talonyhtiön pihalta ilman mitään muistikuvia edellisestä illasta. Ja ei siis ollut ollut edes kovin humalassa. Stilnoct+alkoholi ei ole hyvä yhdistelmä ja joillekin tulee pelkästä stilnoctista muistikatkoksia yms. En sinuna olisi yksin jos olisin vetänyt tuollaisen annoksen.
ei tarvitse.