Vierailija

Olen tavannut pari kertaa yhtä miestä. Hän on suutelun lomassa kietonut hetkeksi yhden kätensä kaulani ympärille ns. kuristusotteeseen (kuristamatta kuitenkaan). Minua hiukan ahdisti, mutta en kertonut asiasta... Hän otti pian kätensä pois, mutta kietoi yhden käden myöhemmin samalla tavoin kaulani ympärille. Ajattelin tapahtuma-aikaan, että hän ei ehkä tarkoittanut kuristamista vaan halusi vain halata eri tavalla? Hieman kuitenkin pelotti, haluaako hän kuristaa minua.

Myöhemmin hän tuli istumaan päälleni ja piti minua sängyllä niin, että vei molemmat käteni pääni yläpuolelle ja piti niistä hetken kiinni niin, etten saisi liikuttua. Päästi kuitenkin pian irti.

Seksimieltymyksistä jutellessamme hän paljasti omistavansa käsiraudat ja pitävänsä roolileikeistä. Keskustelumme loppuikin siihen paikkaan, kun hän kertoi käsiraudoista. Pelottaa, pitääkö hän sängyssä kuristamisesta ja käsiraudoista... :( Ja mitä jos hän pitää hiuksista repimisestä, puremisesta ja omistaa piiskan? Itse en yhtään pidä satuttamisesta sängyssä. Kysyin mieheltä, pitääkö hän naisen alistamisesta sängyssä, mutta hän taisi ohittaa kysymyksen, sillä en muista saaneeni vastausta...

Miten nyt kannattaisi edetä? Mies tajusi käsiraudoista kerrottuaan, että ei olisi kannattanut vielä tässä vaiheessa paljastaa sellaista asiaa... Pelottaa kamalasti, että mies ei ole rehellinen, jos yritän jatkaa keskustelua hänen mieltymyksistään sängyssä. Ajattelin ehdottaa ensi kerralla näkemistä julkisella paikalla ja kysyä suoraan, pitääkö hän naisen puremisesta, läpsimisestä, kuristamisesta, väkisin ottamisesta tms... Ja mitä hän yleensä tekee niillä käsiraudoilla. Vai pitäisikö vain lopettaa yhteydenpito?

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Vaikea sanoa, mutta parisuhdeväkivallan isalta on vain yksi asia, jolla voi ennustaa, onko mies vaarallinen. Se ainoa keino ennustaa sitä paikkaansapitävästi on naisen oma tuntems, aavistus asiasta.

Vierailija

Noniin, mies on kuristamisella ja kiinnipitämisellä testaillut miten reagoit ja veikkaan, että homma menee vaan villimmäksi ja hullummaksi. Jos et pidä tuollaisista leikeistä niin ei ehkä kannata jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten jotkut saa yksinkertaisista asioista näin vaikeita. Voit esim. KESKUSTELLA asiasta miehen kanssa, kuten aikuiset ihmiset yleensä toimivat. Voisit esim. selittää hänelle, että itse et pidä käsiraudoista tai muusta "erikoisemmasta" menosta, joten ne voidaan unohtaa. Jos mies vielä laittaa käden kurkulle, voit silloinkin keskeyttää ja sanoa, että et pidä siitä.

Vierailija

No ei kannata antaa sitoa itseään,, niin ettei pääse irti, jos miestä ei tunne.

Miehen on syytä opetella olemaan ilman käsirautoja, jos haluaa jotain.

Vierailija

No mä lopettaisin kyllä tuohon. Väkivalta, SM-touhut, sitominen ovat asioita, joihin en halua sekaantua iki kuuna päivänä. En, vaikka mies olisi muutoin kaikin puolin ihana. Jos tämä on sinullekin sellainen kynnyskysymys kuin minulle, tiedät mitä sinun pitää tehdä.

Vierailija

bdsm-seksi ja parisuhdeväkivalta ovat kaksi täysin eri asiaa. Mies ei selvästikään ole vaniljatyyppi, Ap ilmeisesti on. Joko Apn kannattaa lähteä kävelemään tai sitten nostettava kissa pöydälle ja keskusteltava suoraan asioista. On naiivia olettaa että kumpikin tykkäisi prikulleen samoista asioista. Ottakaa selvää onko teillä niin paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita millä edetä ja onko kummallakaan sellaisia mistä toinen taas ei alkuunkaan tykkää ja toiselle ovat hyvin tärkeitä. Jos tällaisia on niin eteneminen on aika turhaa, ei tule onnistumaan.

Vierailija

Tjaa, minun mielestäni taas "käsiraudat ja roolileikit" ei kerro vielä mitään mistään väkivaltaisista tai sadistisista mieltymyksistä. Käsien pitäminen kaulalla on myös vähän epämääräinen merkki mistään, eikä tarkoita että mies haluaa ottaa sinut väkivalloin.

Vierailija

Edelliseen vielä lisäisin että käsiraudat ei edes välttämättä tarkoita että pitää tukasta repimisestä, puremisista ja piiskaamisista. Se b siinä bdsm:ssä, bondage eli sidonta sitä miestä selvästi kiehtoo. Mikä on Ap:n oma suhtautuminen tällaisiin leikkeihin? Jos se on ehdoton no-no niin eiköhän tämä suhde ollut tässä.

Vierailija

Kyseessä voi olla myös kömpelö ihminen, joka tietää, että naiset tykkäävät niskan koskettelusta ja käsistä kiinni pitämisestä, mutta ei osaa tehdä sitä "oikein" ja tekee sen vähän liian friikillä tavalla. Tai tekee tavalla, johon on tottunut jonkun edellisen naisen kanssa.

Mutta on kyllä melko selvää, että se mies ei pelkästä vanillaseksistä välitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noniin, mies on kuristamisella ja kiinnipitämisellä testaillut miten reagoit ja veikkaan, että homma menee vaan villimmäksi ja hullummaksi. Jos et pidä tuollaisista leikeistä niin ei ehkä kannata jatkaa.

Minulla on aavistus, että mies on vähän testaillut reagointiani. Ahdistaa, että joku repisi hiuksistani tai läimäyttäisi niin, että se oikeasti sattuu. Kuristamisen kohteena olemisen ajatteleminen saa melkein kyyneleet silmiin... :/

Harmittaa, että mies tietää nimeni ja yhteystietoni ja että olen avautunut hänelle joistakin henkilökohtaisista asioistani. En olisi arvannut, että kiltin oloisesta miehestä paljastuu tällaisia asioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
bdsm-seksi ja parisuhdeväkivalta ovat kaksi täysin eri asiaa. Mies ei selvästikään ole vaniljatyyppi, Ap ilmeisesti on. Joko Apn kannattaa lähteä kävelemään tai sitten nostettava kissa pöydälle ja keskusteltava suoraan asioista. On naiivia olettaa että kumpikin tykkäisi prikulleen samoista asioista. Ottakaa selvää onko teillä niin paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita millä edetä ja onko kummallakaan sellaisia mistä toinen taas ei alkuunkaan tykkää ja toiselle ovat hyvin tärkeitä. Jos tällaisia on niin eteneminen on aika turhaa, ei tule onnistumaan.

Tämä. Kannattaa puhua suoraan, mies on selvästi vihjaillut ja ohjannut keskustelua hieman tuohon suuntaan, mutta nyt ehkä kannattaa ottaa asia kunnolla puheeksi, koska se vaivaa sinua ja olet tällä hetkellä vain myötäillyt hänen juttujaan. Kerro, että sinä ET pidä bdsm-touhusta, älä pelkästään kysele tykkääkö hän ehkä kuristamisesta, koska se voidaan tulkita kiinnostuksen osoitukseksi ko. touhua kohtaan.

Vierailija

No totaaaaa.... itsellänihän soisi hälytyskellot jo aivan helvetin kovaa jos käytännössä tuntematon mies olisi istunut päälläni ja pitänyt käsistäni kiinni niin etten voinut liikkua. Ei kai kukaan terve tee toiselle vieraalle ihmiselle noin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on aavistus, että mies on vähän testaillut reagointiani. Ahdistaa, että joku repisi hiuksistani tai läimäyttäisi niin, että se oikeasti sattuu. Kuristamisen kohteena olemisen ajatteleminen saa melkein kyyneleet silmiin... :/

Harmittaa, että mies tietää nimeni ja yhteystietoni ja että olen avautunut hänelle joistakin henkilökohtaisista asioistani. En olisi arvannut, että kiltin oloisesta miehestä paljastuu tällaisia asioita.

Ei sulla ole syytä pelätä, ei bdsm-fetissi tee hänestä hullua tai raiskaajaa... Kyse on mieltymyksestä ja siitä, että kaksi aikuista ihmistä tekee vapaasta tahdostaan toisille asioita, jotka miellyttävät molempia. Sinä et vain sovi siihen kuvioon ja sun täytyy se hänelle kertoa. Tuskin sua kaipaa enää sen jälkeen, kun selviää, että ette ole kiinnostuneita samoista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No totaaaaa.... itsellänihän soisi hälytyskellot jo aivan helvetin kovaa jos käytännössä tuntematon mies olisi istunut päälläni ja pitänyt käsistäni kiinni niin etten voinut liikkua. Ei kai kukaan terve tee toiselle vieraalle ihmiselle noin?

Harrastaahan monet ihan seksiäkin tuntemattomien kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kuvittelisit vähemmän ja juttelisit sen miehen kanssa enemmän. Ei bdsm-kiinnostus ja harrastaminen tee kenestäkään "pahaa". Jos te ette pidä samoista asioista ja juttu jää siihen niin ei se bdsm-mies ole sen "vaarallisempi" kuin kukaan muukaan.

Vierailija

Oliko se kaulasta pitäminen siis kuristustusotteella, eli kämmen kurkun kohdalla? eikä kämmen kaulan sivuosalla, joka on enemmänkin joillekin tapa hyväillä? Itse en nyt vielä noista säikkyisi, käsiraudat on perussettiä ja käsien pidätteleminen samoin. Mielestäni ylireagoit, mutta jos seksimakusi on hellää rakastelua, niin sitten ehkä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä niitä omia vaistoja kannattaa kuunnella? Joko keskustelet asiasta miehen kanssa suoraan ja/tai pistät välit poikki. Jos alkaa ahdistella, tai häiriköidä välien poikkipistämisen jälkeen, niin kerrot asiasta läheisillesi ja mahdollisesti otat yhteyttä myös poliisiin.

Vierailija

Note-to-self: keskustele suoraan daamin kanssa eivaniljamieltymyksistä ennen ensimmäistäkään hipelyä ettet päädy AV-palstalla hyypiöhullumurhaajaksi epäiltynä.

t. käsiraudat ja kaikenlaista muutakin lelua omistaja mies

Vierailija

Oho, oonko mä jotenkin bdsm-suuntautunut, kun just nautin esim. tuosta, että pidetään käsistä kiinni? Käsien pitäminen kaulan ympärilläkään ei ahdista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään, että olisin jotenkin "erikoinen".

Ei nuo kertomasi jutut todellakaan tarkoita, että mies olisi joku väkivaltainen raiskaaja, mutta kertomasi perusteella voisin väittää täydellä varmuudella, että ette sovi seksuaalisesti toisillenne jos nuo jutut ahdistavat sinua niin paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Note-to-self: keskustele suoraan daamin kanssa eivaniljamieltymyksistä ennen ensimmäistäkään hipelyä ettet päädy AV-palstalla hyypiöhullumurhaajaksi epäiltynä.

t. käsiraudat ja kaikenlaista muutakin lelua omistaja mies

Kiinnipitäminen ei ole hipelöintiä. Ja kyllä, olet ihan oikeassa. Seksi- ja läheisyysmieltymyksistä on ihan toivottavaa puhua ennen kuin niitä ryhtyy touhuamaan. Vain teinejä nolottaa puhua noin normaaleista asioista. 

t. käsiraudat, piiskan, lepositeitä, kumiasusteita ja luoja ties mitä omistava nainen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat