Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäänkö turhaan? (miehestä + seksistä)

Vierailija
22.05.2016 |

Olen tavannut pari kertaa yhtä miestä. Hän on suutelun lomassa kietonut hetkeksi yhden kätensä kaulani ympärille ns. kuristusotteeseen (kuristamatta kuitenkaan). Minua hiukan ahdisti, mutta en kertonut asiasta... Hän otti pian kätensä pois, mutta kietoi yhden käden myöhemmin samalla tavoin kaulani ympärille. Ajattelin tapahtuma-aikaan, että hän ei ehkä tarkoittanut kuristamista vaan halusi vain halata eri tavalla? Hieman kuitenkin pelotti, haluaako hän kuristaa minua.

Myöhemmin hän tuli istumaan päälleni ja piti minua sängyllä niin, että vei molemmat käteni pääni yläpuolelle ja piti niistä hetken kiinni niin, etten saisi liikuttua. Päästi kuitenkin pian irti.

Seksimieltymyksistä jutellessamme hän paljasti omistavansa käsiraudat ja pitävänsä roolileikeistä. Keskustelumme loppuikin siihen paikkaan, kun hän kertoi käsiraudoista. Pelottaa, pitääkö hän sängyssä kuristamisesta ja käsiraudoista... :( Ja mitä jos hän pitää hiuksista repimisestä, puremisesta ja omistaa piiskan? Itse en yhtään pidä satuttamisesta sängyssä. Kysyin mieheltä, pitääkö hän naisen alistamisesta sängyssä, mutta hän taisi ohittaa kysymyksen, sillä en muista saaneeni vastausta...

Miten nyt kannattaisi edetä? Mies tajusi käsiraudoista kerrottuaan, että ei olisi kannattanut vielä tässä vaiheessa paljastaa sellaista asiaa... Pelottaa kamalasti, että mies ei ole rehellinen, jos yritän jatkaa keskustelua hänen mieltymyksistään sängyssä. Ajattelin ehdottaa ensi kerralla näkemistä julkisella paikalla ja kysyä suoraan, pitääkö hän naisen puremisesta, läpsimisestä, kuristamisesta, väkisin ottamisesta tms... Ja mitä hän yleensä tekee niillä käsiraudoilla. Vai pitäisikö vain lopettaa yhteydenpito?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän aikaa sitten luin yhtä englanninkielistä artikkelia,  joka oli suunnattu ns. rajummista otteista pitäville miehille. Siinä nimenomaan neuvottiin, että uutta naistuttavuutta voi testata laittamalla kättä määrätietoisesti kaulalle (lähinnä kaulan sivulle) suutelun lomassa, ei siis mitään varsinaista kuristamista mutta sellaista kokeilua, jotta mies voi nähdä, miten nainen reagoi bdsm-leikkeihin.

Ap:n mies ei selvästikään ole osannut toteuttaa testailuaan tarpeeksi hienovaraisesti eikä ole muutenkaan osannut lukea naista, kun ei ole huomannut, että hänen toimintansa aiheuttaa ahdistusta. Parisuhdeväkivaltaan tuo tuskin liittyy mitenkään.

Aika tyhmä neuvo koska kuka tuosta vieraan kanssa nauttii, kun taas vakkarikumppanin kanssa ainakin itse tykkäisin.

Vierailija
42/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi toisillenne seksuaalisesti. Miehesi taitaa tykätä alistavista ja rajummista otteista. Jostain se tulee hakemaan mieltymyksilleen tyydytystä muualta jos sinä et suostu "leikkehin". Toisaalta miksi et kokeilisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta käden pitäminen kaulalla (ei kuristaminen) ja ranteista kiinni nappaaminen hetkeks aikaa on vielä ihan normaalia seksielämää, jota varten ei tarvitse olla mkitenkään kinky. Enemmän luen noi temperamenttieroihin kuin mihinkään muuhun ja sikäli musta on täysin ok toimia noin pedissä uudehkonkin tuttavuuden kanssa. Toi menee mun mielestä vielä siihen Harlekiini-tyyppiseen mies vie nainen vikisee -seksiin eikä välttämättä kieli sen enemmästä.

Jos jonkin sortin dominointi kiinnostaa tuota enemmän, siitä pitäisi kyllä pystyä puhumaan (tai vaikka ei kiinnostaisi, aikuisten ihmisten pitäisi silti pystyä keskutelemaan siitä, mikä on ok/kiinnostavaa tai ei ok/kiinnostavaa seksissä).

Mut en kuitenkaan aapeenä hätääntyisi tai olisi peloissani. Tähän mennessä tapahtunutta voi kuvailla lähinnä määrätietoisina otteina. Käsiraudatkin ovat vielä aika rauhallinen leikkikalu, josta ei voi vielä päätellä juuri mitään. Siitä, että haluaa olla seksissä se joka vie, kun toinen vikisee, on eri asia kuin se, että olisi kiinostunut bondagesta tai alistamisesta isommin. Siitä, että sitominen tai valta sängyssä kiehtovat, taas on vielä matkaa siihen, että satuttaminen kiinnostaisi.

Musta sun kannattaa ensimmäisenä miettiä, kumpuaako tää sun huoli miehen käytöksestä ja siitä, mitä hän tekee, vai omista jatkokuvitelmista, peloista ja projisoinneista. Jos miehen teot sellaisenaan aidosti pelottavat sua, kannattaa olla varovainen. Jos kyse taas on siitä, että sua pelottaa seuraava askel ja miehen toiminta sängyssä olisi susta mukavaa, jos oma mileikuvitus ei veisi siihen seuraavan askeleeseen, kaiken pitäisi olla ok. (En nyt ehkä saanut ihan kirjotettua auki, mitä tarkotan, mut toivottavasti saat ajatuksen päästä kiinni.)

Käy miehen kanssa rauhallinen ja syyllistämätön keskustelu, jossa kysyt, missä määrin ja millä tavoin dominoiva rooli seksissä kiinnostaa häntä ja myönnät suoraan, että hallitsevat otteet jännittävät sua, jos et tiedä, mihin mies niillä pyrkii. Älä ole hyökkäävä tai syytä miestä siitä, että haluaa satuttaa. Jos mies ei suostu puhumaan, etsi uusi mies.

Vierailija
44/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se kaulasta pitäminen siis kuristustusotteella, eli kämmen kurkun kohdalla? eikä kämmen kaulan sivuosalla, joka on enemmänkin joillekin tapa hyväillä? Itse en nyt vielä noista säikkyisi, käsiraudat on perussettiä ja käsien pidätteleminen samoin. Mielestäni ylireagoit, mutta jos seksimakusi on hellää rakastelua, niin sitten ehkä..

Kaulasta pitäminen oli sellaista, että miehen toinen käsi oli kaulani ympärillä ns. hellästi. Ei siis kättä kurkulla... Silloin olisin kyllä järkyttynyt ja lähtenyt tilanteesta pois heti kun mahdollista. Olenkohan ylireagoinut, kun koin käden pitämisen kaulan ympärillä kuristusotetta jäljittelevänä?

Käsistä kiinni pitäminen voi minustakin olla kivaa, mutta jotenkin vain itselläni on aavistus siitä, ettei tässä ole ihan siitä kyse. Mies teki siis parin tapaamisen jälkeen sängyllä suudeltuamme näin: tuli päälleni istumaan maatessani selälläni ja vei molemmat käteni sivuilleni. Hän painoi molempia käsiäni kyynärpäästä alaspäin omilla käsillään sänkyä vasten, piteli niitä siis paikoillaan ja katseli minua puhumatta mitään. Sen jälkeen hän vei edelleen päälläni istuen molemmat käteni pääni yläpuolelle ja piti niitä paikoillaan. Mieleeni tuli, että olin kuin "käsiraudoissa". Mies ei puhunut mitään, katseli vain. Hetken päästä mies päästi käteni.

Mies sanoi aika pian käsien pitämisen jälkeen, että haluaisi puhua seksistä. Kysyi ensin minulta, millaisesta seksistä pidän. Sanoin ympäripyöreästi "tavallisesta" ja pyysin häntä kertomaan omista mieltymyksistään. Koska mies oli pidellyt käsiäni aiemmin siinä sängyllä aika tiukasti, kysyin puoliksi vitsillä onko hänellä käsiraudat. Mies vastasi, että on ja kertoi myös pitävänsä roolileikeistä.

Vierailija
45/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, oonko mä jotenkin bdsm-suuntautunut, kun just nautin esim. tuosta, että pidetään käsistä kiinni? Käsien pitäminen kaulan ympärilläkään ei ahdista. Ei ole aiemmin tullut mieleenkään, että olisin jotenkin "erikoinen".

Ei nuo kertomasi jutut todellakaan tarkoita, että mies olisi joku väkivaltainen raiskaaja, mutta kertomasi perusteella voisin väittää täydellä varmuudella, että ette sovi seksuaalisesti toisillenne jos nuo jutut ahdistavat sinua niin paljon.

Minäkin olen tietyissä puitteissa bdsm-suuntautunut, mutta en silti arvostaisi sitä, että joku tapailemani, käytännössä siis vielä tuntematon, mies pitelisi minua kiinni niin etten voisi liikkua tai kuivaharjoittelisi kuristusotteita kaulallani. Nämä asiat tulevat minulle kehiin sitten, kun luottamussuhde on rakentunut ja asioista on puhuttu avoimesti. 

Joo, ymmärrän kyllä tuon, että tilanne vaikuttaa. Siinä missä jonkun kanssa voi tulla turvaton olo, toisen kanssa ei välttämättä tule. Ja nuokin jutut voi varmaan tehdä niin monella tavalla. Määrätietoisuus ja hienoinen dominoivuus on eri juttu kuin satuttaminen, väkisin tekeminen tai pakottaminen. Jälkimmäisestä en pidä minäkään. Mutta tuollaiset käsistä pitämiset ym. olen niputtanut tuonne ensimmäiseen kategoriaan. Noh, kaikki on vuorovaikutusta. Jos nainen olisi kauhuissaan ja yrittäisi pyristellä irti ja mies vaan pitäisi kiinni niin silloin se menisi tuonne jälkimmäiseen.

Lähinnä olen yllättynyt ja valaistunut siitä, että mieltymykset edes olisivat jotakin niin erikoista, että niistä tarvitsisi etukäteen pitää palaveria. En viittaa ap:n tilanteeseen nyt erityisemmin, koska en ole ollut kärpäsenä katossa. Voihan olla, että tilanteessa onkin ollut oikeasti jotain uhkaavaa. Tai sitten vaan on tosi erilaiset mieltymykset.

Ei kyse ole mieltymyksen erikoisuudesta, vaan siitä että noin intiimiä asiaa työnnetään naamalle kun ollaan tavattu vasta pari kertaa. Yleensä noiden seksimieltymysten yksityiskohtien kanssa mennään niin, että tapaillaan ja hiljalleen syvennetään suhdetta ja luottamusta, ja sitten raotetaan intiimimpien asioiden arkkua, oli siellä sitten jalkafetissiä, vain-lähetyssaarnaajaa-valot-pois-seksiä, piiskaa, ristiinpukeutumista, anaaliseksiä tai nahkahousuja. Yleensä tuollainen (seksuaalinen) tungettelevuus koetaan ahdistavaksi. AP koki ja niin kokisin minäkin. 

Eli ensin puoli vuotta ollaan yhdessä ja sitten kortit pöytää. "ai sä tykkäät tommosesta, no mä en".  Mitäs sitten ? Erohan siinä tulee. 

Ei kuulosta hirveen fiksulta. Toki tommoinen väkisin tuputus voi olla hölmöä, mutta kyllä noi mieltymykset olisi hyvä puhua heti alkuun.

Vierailija
46/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta käden pitäminen kaulalla (ei kuristaminen) ja ranteista kiinni nappaaminen hetkeks aikaa on vielä ihan normaalia seksielämää, jota varten ei tarvitse olla mkitenkään kinky. Enemmän luen noi temperamenttieroihin kuin mihinkään muuhun ja sikäli musta on täysin ok toimia noin pedissä uudehkonkin tuttavuuden kanssa. Toi menee mun mielestä vielä siihen Harlekiini-tyyppiseen mies vie nainen vikisee -seksiin eikä välttämättä kieli sen enemmästä.

Jos jonkin sortin dominointi kiinnostaa tuota enemmän, siitä pitäisi kyllä pystyä puhumaan (tai vaikka ei kiinnostaisi, aikuisten ihmisten pitäisi silti pystyä keskutelemaan siitä, mikä on ok/kiinnostavaa tai ei ok/kiinnostavaa seksissä).

Mut en kuitenkaan aapeenä hätääntyisi tai olisi peloissani. Tähän mennessä tapahtunutta voi kuvailla lähinnä määrätietoisina otteina. Käsiraudatkin ovat vielä aika rauhallinen leikkikalu, josta ei voi vielä päätellä juuri mitään. Siitä, että haluaa olla seksissä se joka vie, kun toinen vikisee, on eri asia kuin se, että olisi kiinostunut bondagesta tai alistamisesta isommin. Siitä, että sitominen tai valta sängyssä kiehtovat, taas on vielä matkaa siihen, että satuttaminen kiinnostaisi.

Musta sun kannattaa ensimmäisenä miettiä, kumpuaako tää sun huoli miehen käytöksestä ja siitä, mitä hän tekee, vai omista jatkokuvitelmista, peloista ja projisoinneista. Jos miehen teot sellaisenaan aidosti pelottavat sua, kannattaa olla varovainen. Jos kyse taas on siitä, että sua pelottaa seuraava askel ja miehen toiminta sängyssä olisi susta mukavaa, jos oma mileikuvitus ei veisi siihen seuraavan askeleeseen, kaiken pitäisi olla ok. (En nyt ehkä saanut ihan kirjotettua auki, mitä tarkotan, mut toivottavasti saat ajatuksen päästä kiinni.)

Käy miehen kanssa rauhallinen ja syyllistämätön keskustelu, jossa kysyt, missä määrin ja millä tavoin dominoiva rooli seksissä kiinnostaa häntä ja myönnät suoraan, että hallitsevat otteet jännittävät sua, jos et tiedä, mihin mies niillä pyrkii. Älä ole hyökkäävä tai syytä miestä siitä, että haluaa satuttaa. Jos mies ei suostu puhumaan, etsi uusi mies.

Kiitos vinkeistä. Kyse on juuri siitä, että pelkään, mitä kaikkea muuta mies mahdollisesti haluaa sängyssä tehdä. Roolivaatteilla leikkiminen ja käsiraudat (hellästi käytettyinä) olisivat varmaan joskus ihan hauskakin juttu. Omassa päässäni vain yhdistän käsiraudat piiskaan ja naisen kurittamiseen... Pelottaa vähän, että mies ei nyt aio paljastaa minulle, minkälaisesta seksistä oikeasti tykkää. Eli pelottaa, että hänellä onkin jotain rajumpia mieltymyksiä sängyssä... :/

Vierailija
47/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä. Kyse on juuri siitä, että pelkään, mitä kaikkea muuta mies mahdollisesti haluaa sängyssä tehdä. Roolivaatteilla leikkiminen ja käsiraudat (hellästi käytettyinä) olisivat varmaan joskus ihan hauskakin juttu. Omassa päässäni vain yhdistän käsiraudat piiskaan ja naisen kurittamiseen... Pelottaa vähän, että mies ei nyt aio paljastaa minulle, minkälaisesta seksistä oikeasti tykkää. Eli pelottaa, että hänellä onkin jotain rajumpia mieltymyksiä sängyssä... :/

Sinänsä tykkään siitä asetelmasta, että mies vie ja nainen vikisee. On ihan kivaa tuntea hetkittäin, että mies on vahvempi ja haluaa vähän dominoida. :) Mutta jos mies haluaa puremista, raapimista tai piiskan sänkyyn, niin se ei ole minun juttuni.

Vierailija
48/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmettelen aika montaa kommenttia täällä. Taidan olla rajoittunut. Juoksisin helkutin kovaa pois jostain äijästä, joka ottaa kuristusotteita! Ihan kuvotus! Tulee ihan iho kananlihalle.

Kerran kun olin nuorempi ja joku mies, jonka olin tuntenut 2 vuotta, ja josta fantasioin usein ennen kuin mitään tapahtuikaan, niin hän ekalla läheisyyskerralla sanoi, että hän vannoon, että haluan että mut sidotaan sänkyyn. Olin kauhuissani. En todellakaan. Ei vastaa mun käsitystä minkään asteisesta läheisyydestä rakastamani ihmisen kanssa. Myöhemmin kosketuksensakin tuntui pahalta ja kolholta. Siinä 2 vuoden fantasiat rapisi hyvin äkkiä.

Vierailija
49/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä tykkään siitä asetelmasta, että mies vie ja nainen vikisee. On ihan kivaa tuntea hetkittäin, että mies on vahvempi ja haluaa vähän dominoida. :) Mutta jos mies haluaa puremista, raapimista tai piiskan sänkyyn, niin se ei ole minun juttuni.

No mut sithän ei pitäisi välttämättä olla mitään hätää, tää voi päättyä hyvinkin niin, että löydätte yhteisen sävelen. :) Sehän on ihan hyvä lähtökohta, että osaat kertoa miehelle, että susta on mukavaa tulla välillä dominoiduksi, mutta pieni alistuminen jännittää, kun et ole varma, mikä kaikki miestä kiinnostaa. Mut pyri tosiaan pitämään rauhallinen, keskusteleva sävy ilman syytöksiä tai kiihkoilua. Ihmiset ovat yleensä aika herkkiä, jos kokevat tulevansa syytetyksi jostain seksiasioissa (no, muutenkin, oikeastaan) ja homma voi mennä metsään, vaikka oikeasti haluaisittekin samoja asioita sängyssä.

Jos reagoit jotenkin vahvasti tähän käsirautajuttuun alkujaan, musta voisi olla ihan hyvä mainita, että sulle tulee käsiraudoista vahvat assosiaatiot piiskaamiseen ja nimenomaan siksi jännität niitä ja muuta sitomista/kiinni pitämistä. Musta kannatta siis ottaa toi piiskaaminen/satuttaminen puheeksi tosi pehmeästi lähinnä siks, että jos miestä ei oikeasti kiinnosta piiskaminen sun muut, se voi kokea ikävänä sen, että olet vahavasti siinä luulossa, että se varmasti haluaisi piiskata tai muuten satuttaa sua (tätä voi peilata siihen, kuinka hermostuneesti itse suhtaudut tähän piiskausasiaan).

Jos mies vaan on täyspäinen, juttelee aiheesta ja saatte ihan asiallisen keskustelun aikaiseksi, musta ei kannata turhaan jännittää, jättääkö mies jotain kertomatta. Jos ja kun keskustelusta käy selvästi ilmi, että esimerkiksi käsiraudat tai roolileikit ovat kiihottava juttu, jota olet valmis kokeilemaan, mutta piiskaaminen ja kaikki muu satuttaminen on jotain, mistä et tule koskaan kiinnostumaan, mies vetää varmasti omat johtopäätöksensä. Jos jutut, joista olet selvästi ilmaissut, että et halua, on sille kynnyskysymys, teille tullee ero, mikä on varmaan molempien parhaaksi. Jos mies jättää kertomatta, että olisi oikeasti halunnut piiskata, mutta jatkaa tapailua, asia ei sit varmankaan ollut miehelle niin tärkeää, että sitä olisi päästävä välttämättä tekemään.

Kunhan olette molemmat selvillä siitä, mitä ei missään nimessä tule petipuuhissa tapahtumaan, ja mikä on välttämätöntä, jotta seksi olisi hyvää (jos sulle esimerkiksi on tärkeää, että mies ei joka kerta pomota sua vaan pääset välillä ohjaksiin), ei musta ole niin väliä, vaikka ihan kaikki ei tulisikaan esille.

Vierailija
50/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullä tollanen mies on kyllä monelle naiselle kuumaa kamaa!!!

Vierailija
51/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täällä ajattelee, että kyse on vain bdsm:stä. Olen itse sub ja harrastan sellaista, mutta tuo voi ihan yhtä hyvin olla jotain muuta. Ongan lehdissäkin ollut juttua siitä kuristajamurhaajasta, joka vankilasta lomalle päästyään tai sieltä karattuaan halusi heti iskeä naista seksiin. Eli olisin varuillani noin tuntemattomien miesten suhteen, ja esim. bdsm:ssä on täydellinen luottamus kaiken a ja o. Sitä ei voi olla noin uusien tuttavuuksien kanssa.

Vierailija
52/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta ei voisi kysyä ihan suoraan? Minkä takia naiset on niin kamalan häveliäitä puhumaan seksistä seksinä, kun yli 90 % seksikerroista seksi on seksiä eikä sellaista romattisten elokuvien lässyttämistä ja lepertelyä. 

Kysyt suoraan mieheltä että pitääkö hän aina roolileikeistä koska kaikesta päätellen sinä et. Ja jos et ole halukas kokeilemaankaan edes alistumista, niin älä haaskaa miehen aikaa.

Vierailija
53/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täällä ajattelee, että kyse on vain bdsm:stä. Olen itse sub ja harrastan sellaista, mutta tuo voi ihan yhtä hyvin olla jotain muuta. Ongan lehdissäkin ollut juttua siitä kuristajamurhaajasta, joka vankilasta lomalle päästyään tai sieltä karattuaan halusi heti iskeä naista seksiin. Eli olisin varuillani noin tuntemattomien miesten suhteen, ja esim. bdsm:ssä on täydellinen luottamus kaiken a ja o. Sitä ei voi olla noin uusien tuttavuuksien kanssa.

Näin. 

Itselläni oli upea bdsm-suhde joka alkoi netin kautta löytyneen miehen kanssa hyvin rauhallisesti. Selvitettiin useilla tapaamiskerroilla, joissa ei todellakaan ollut seksiä, omat ja toisen rajat, mikä on ok ja mikä ehdoton ei. Mitä voisi ehkä kokeilla kun tunnetaan paremmin jne. Se oli lähestulkoon paperille kirjoitettua ennen kuin aloitimme seksitapaamiset.

Meillä oli mielettömän upeaa seksiä ilman hetkenkään pelkoa. Oikeassa bdsm-suhteessa se lopullinen valta kuitenkin on sillä alistujalla, hän sanoo koska loppuu. Ja master tietää sen ja kunnioittaa sitä ehdottomasti.

Hänen kaltaistaan masteria en ole löytänyt toista. Enkä varmasti löydäkään. Pari on koittanut olla mutta ovat olleet aivan liian hoppuisia ja yrittäneet saada kiristämällä ja hoputtamalla alistumaan, siihen ei pidä kenenkään suostua.

Vierailija
54/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua nykyajan ihmissuhteita. Luulin, että noi sitomiset ja muut on jonkun alle 1%:n marginaalin höpinöitä, eikä tullut mieleen, et joutuisin edes koskaan keskustelemaan tuollaisesta aiheesta kumppanin kanssa.

Vierailija
55/55 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiutuisin eroon tyypistä, varsinkin kun sadomasokismi ei kiinnosta ja tuntuu jopa pelottavalta. Vähän aikaa sitten uutisissa oli nainen joka puukotti miestä liian pitkälle menneessä seksileikissä. Jotkut miespuoliset (sarja)murhaajat ovat jopa tappaneet naisia toteuttaakseen kuristamisfantasioitaan.