Tapailemani mies osoittautui itsekkääksi sängyssä - miten otan asian puheeksi?
Olen jo sanonut, että en ole tyydyttynyt, jos en tule ja että en tule yhdynnässä. Kuitenkaan mies ei ole tehnyt mitään asian eteen kertaakaan. Esileikki on pussailua, kiehnäystä ja sitä että minä teen asioita miehelle. Olen tottunut hyviin rakastajiin ja olen ollut ihan hämmentynyt tällaisen yhdyntäkeskeisen miehen nautintoon keskittyvän seksin kanssa.
Otanko asian puheeksi seksin aikana vai joskus muulloin? Miten sen voisi esittää niin, etten kuitenkaan loukkaa miestä? En tiedä kuvitteleeko hän, että pelkkä yhdyntä on hyvää seksiä. Hän kuitenkin välittää musta oikeasti, joten luultavasti haluaisi, että nautin myös.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa tuntuu että miehen pitäisi jotenkin ansaita seksi jota nainen joko suostuu tai ei suostu antamaan. Onhan naisellakin tarpeet ja halut, nainenkin nauttii seksistä.
Tätä valtapeliä en ymmärrä; miehen pitää kuunnella "opetusta" ja yrittää toteuttaa odotuksia että nainen "suostuu toisenkin kerran." Eikö nainen esim. osaa hakeutua asentoihin joista pitää? Puhumattakaan että nainen tekisi aloitteita?
Terv. N29, puolison kanssa 12 vuotta
Siis tässähän puhuttiin miehistä, jotka eivät osallistu seksiin mitenkään. Ei puhuttu naisten haluttomuudesta tai seksin käyttämisestä vallan välineenä, vaan normaalista asetelmasta jossa molemmat tuottavat nautintoa toiselle. Seksi on täysi torso, jos se on pelkkää toisella ihmisellä runkkaamista. Miksi ihmeessä sellaiseen osallistuisi vapaaehtoisesti niin nainen kuin mieskään? Kerro yksikin mies, joka suostuisi jatkuvasti seksiin, jossa itse ei koskaan saisi.
Juurikin esileikistä puhuin, kuinka myös nainen voi ohjailla sitä haluamaansa suuntaan. Jotta ei tarvitsisi keskustella ruoan ääressä mitä naiselle pitää tehdä tai "kertoa joka kerta mikä taas meni vikaan"
Ei varmaan auta jos vaan mariset että "et nauti" tai "et saa". Kerro ihan selvällä suomen kielellä mitä pitää tehdä ja miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa tuntuu että miehen pitäisi jotenkin ansaita seksi jota nainen joko suostuu tai ei suostu antamaan. Onhan naisellakin tarpeet ja halut, nainenkin nauttii seksistä.
Tätä valtapeliä en ymmärrä; miehen pitää kuunnella "opetusta" ja yrittää toteuttaa odotuksia että nainen "suostuu toisenkin kerran." Eikö nainen esim. osaa hakeutua asentoihin joista pitää? Puhumattakaan että nainen tekisi aloitteita?
Siis tässähän puhuttiin miehistä, jotka eivät osallistu seksiin mitenkään. Ei puhuttu naisten haluttomuudesta tai seksin käyttämisestä vallan välineenä, vaan normaalista asetelmasta jossa molemmat tuottavat nautintoa toiselle. Seksi on täysi torso, jos se on pelkkää toisella ihmisellä runkkaamista. Miksi ihmeessä sellaiseen osallistuisi vapaaehtoisesti niin nainen kuin mieskään? Kerro yksikin mies, joka suostuisi jatkuvasti seksiin, jossa itse ei koskaan saisi.
Juurikin esileikistä puhuin, kuinka myös nainen voi ohjailla sitä haluamaansa suuntaan. Jotta ei tarvitsisi keskustella ruoan ääressä mitä naiselle pitää tehdä tai "kertoa joka kerta mikä taas meni vikaan"
Eikä tässä ole puhuttu sellaisista naisista (noita muutamaa ylilautailijaa lukuun ottamatta). Moni on kertonut kokemuksistaan miehistä, joita ei vaan VOI ohjailla haluamaansa suuntaan. Jos mies kokee, että nainen tulee pelkästä kyrvästä ja siitä, että SAA ottaa mieheltä suihin, sellaiselle/a ei tee mitään.
Ymmärrän, että tätä on vaikeaa käsittää, jos ei ole kohdannut koskaan tällaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan auta jos vaan mariset että "et nauti" tai "et saa". Kerro ihan selvällä suomen kielellä mitä pitää tehdä ja miten.
Okei, näin teen. Tuun sit raportoimaan joskus miten kävi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai osaan "hakeutua" asentoihin! Eri asia on, olenko kuinka kiihottunut niihin "hakeutuessani". Kyllä miehen pitäisi ilman erillistä opetustakin ymmärtää, että nainen tykkää hyväilyistä ja suutelemisesta, eikä vaan yritä ruveta työnteleen elintään kuivaan koloon!
Onko naisen halu vain miehen vastuulla?
huoh...
Tangoon tarvitaan kaksi.
Nainen voi tehdä muutakin kuin opettaa. Opettelee tuntemaan omaa kehoaan, tekemään/ajattelemaan kiihottavia asioita. Jos hyväilystä pitää, nii alkaa vaikka telsua katsoessa hyväillä miestä, hän varmasti vastaa
Tottakai nainen voi tehdä muutakin kuin opettaa.
Ja minä tunnen oman kehoni ja osaan ajatella kiihottavia asioita. Ikävä kyllä minulla on näihin kontrolli ja suora yhteys vain masturboinnin kautta ja kahdenvälisessä seksissä taas - olen ymmärtänyt - pitäisi taas löytää sellaista seksiä ja toisesta ja yhteisestä toiminnasta kiihottumista, että seksistä tulisi molemmille hyvää ja tyydyttävää. Yhtä hyvin miksi miehen pitäisi olla vain runkkausväline minulle?:)
Ja kaikkihan tietää, kuinka tuo kuvailtu episodi päättyy, kun alan hyväillä miestä kun hän katsoo telsua. Mies tykkää, kiihottuu ja kysyy "pannaanko". Johon vastaan, että miksi ihmeessä haluaisin panna, kun en ole vielä vähääkään kiihottunut, kun minua ei ole lämmitelty yhtään. Ja joo, tykkään kyllä itse lämmitellä miestä ja nautin siitä, kun voin tuottaa miehelle nautintoa. Mutta valitettavasti vaan se, kun alan kiihottaa itse miestä on umpikuja.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, mutta jos mies ei esim. ymmärrä kiihottaa klitorista niin ei sitä nainen kääntyilemälläkään voi korvata. Aloitteen voi tehdä kumpi tahansa, mutta en ymmärrä, miksi kukaan tekisi aloitetta saadakseen huonoa seksiä?
T. Nainen 40, puolison kanssa 20 vuotta ja loistavaa seksiä molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukemalla nyt ei muutenkaan kannata muodostaa kuvaa naisen seksuaalisuudesta.
Mutta jokaisen meidän on pakko kuunnella sitä kumppania ("opetusta") ja yrittää toteuttaa niitä. Jokainen mies on tykännyt omalla kohdallani erilaisesta suihinottotekniikastakin sekä jokainen on tykännyt erilaisesta esileikistä ja hyväilystä. Eikä kannata ryhtyä suhteeseen naisen kanssa, joka ei tee aloitetta.
Kyllä se miestäkin alkaa tympiä jos joka kerta pitää suorittaa millintarkkojen ohjeiden mukaan ja jos menee vähän eri tavalla niin oli huonoa seksiä. Luulisi naisenkin pystyvän kiihottumaan ja nauttimaan seksistä useammalla kuin yhdellä tavalla.
No niiin, noudatin osaa täältä saamiani vinkkejä. Puhuin asiasta ensin vaatteet päällä ja seuraavalla kerralla sängyssä sanoin suoraan, mitä haluan. Tuntuu ihmeelliseltä, mutta ilmeisesti mies ei oikeasti tiennyt mitä pitää tehdä, vaikka on seurustellut useiden naisten kanssa. Ilmeisesti aiemmat ovat olleet haluttomia (wonder why), eikä seksistä ole ikinä juurikaan keskusteltu. Sain myös sen kuvan, että hän ei jostain syystä uskaltanut aiemmin juuri kosketella mua (vaikka uskalsi kuitenkin panna, en ymmärrä).
Nyt seksi oli jo ihan hyvää ja kunhan saan hänet rohkaistua koskemaan mua vielä enemmän, siitä tulee varmasti tooodella hyvää. Tein selväksi, että mun pitää saada nauttia myös joka kerta (mikä on ollut aiemmille miehilleni itsestäänselvyys), joten toivottavasti hän ymmärtää jatkossakin tehdä jotain sen eteen.
Ap
Juu niin olikin. Ja on nykyään myös ex. Syitä eroon oli muitakin, tuo vain yksi monien joukossa.