Mitä peräkammarinpojalla tarkoitetaan nykyään?
Sain kuulla olevani peräkammarinpoika, koska olen ikisinkku. Kuitenkin mulla on oma asunto, koulutus, työpaikka ja elätän itse itseni.
Kommentit (31)
Kaikki tämäntyyppiset määritelmät tarkoittavat samaa, siis sanoja kohtasi jotain mikä ei sopinut hänen henkilökohtaisiin fiksaatioihinsa.
Se voi olla tavisperäkammarinpoika, nörtti tai sitten vähän autistisen oloinen hikoileva, kulkee omia reittejään. Täällä asuu veljekset, toisella on aina melkein samankokoinen muovipussin osa kädessään kun tulee bussista tai menee. Toinen painelee hissin nappeja miten sattuu ja ehkä juo.
Naispuolinen vastike on "vanhapiika"
Nykyään se on enempi vitsi. Ihan vaan heitto. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhatpiiat asuvat omassa kodissa. Peräkammarin poika asuu vanhempien luona.
Sellainen joka tykkää tulla peräkammarin puolelle etupyllyn sijasta.
Semmoinen incel-mammanpoika, joka majailee 25+ vuotiaana vanhempien kotonaan huoneessaan surffaamassa av:lla ja ylilaudalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhatpiiat asuvat omassa kodissa. Peräkammarin poika asuu vanhempien luona.
Runkkareita kaikki tyyni...
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen incel-mammanpoika, joka majailee 25+ vuotiaana vanhempien kotonaan huoneessaan surffaamassa av:lla ja ylilaudalla.
Ja istuu pelituolissa, jossa ledit. Ja joka huutelee kaikille muille "autisti" tai "menkää töihin" ja fanittaa hallitusta.
-winner-
Eikös näitä ole koko pohjois-karjala ja kainuu täynnä? Kasvaa jossain pientilalla äidin hoivassa, kunnes isä kuolee sydäriin viisikymppisenä ja äiti vähän myöhemmin. Poika saa ristikseen sen pientilan, jossa tappiolla viljelee jotain viidentoista hehtaarin peltoa. Kaikki naiset siitä kylältä on muuttaneet helsinkiin jo lukion jälkeen. Kylällä on shellin baari, osuuspankki ja k-market. Baariin voi mennä muiden samanlaisten pertsujen kanssa parantamaan maailmaa. Harrastuksia ei ole muuta kuin eläinten tappaminen ja kalastus.
Tässä talossa asuva ei käytä antiperpiranttia, hissihiki ja on melkein samat vaatteet kesät talvet.
Käyttää itsestään nimimerkkiä -winner- vaikka on todellisuudessa täysi häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Ei tää oo vitsi vaan haukkumisnimi. Yleensä tarkoitetaan maalla asuvaa, joka lapsuuden kodissa ja ehkä työtönkin. Ei naissuhteita.
Semmosia jotka käy jonkun varatun Siepin instagramissa kuolaamassa tissiliivien mainoskuvia ja lähettämässä sydämiä ja liekkejä. Tuovat klikkauksillaan rahaa entisille varamisseille ja vastaaville some- ja Seiskalehtijulkkiksille.
Minusta omillaan asuva henkilö ei voi olla peräkammarinpoika. Nimenomaan lapsuudenkotiin jämähtäminen ja se, ettei olla kunnolla itsenäistytty, tekee peräkammarinpojan. Pelkkä sinkkuus ei sitä tee.
Mun mielestä samaa mitä ennenkin. Sua haukkuneet eivät tiedä sanan merkitystä.