Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies osoittautui itsekkääksi sängyssä - miten otan asian puheeksi?

Vierailija
22.05.2016 |

Olen jo sanonut, että en ole tyydyttynyt, jos en tule ja että en tule yhdynnässä. Kuitenkaan mies ei ole tehnyt mitään asian eteen kertaakaan. Esileikki on pussailua, kiehnäystä ja sitä että minä teen asioita miehelle. Olen tottunut hyviin rakastajiin ja olen ollut ihan hämmentynyt tällaisen yhdyntäkeskeisen miehen nautintoon keskittyvän seksin kanssa.

Otanko asian puheeksi seksin aikana vai joskus muulloin? Miten sen voisi esittää niin, etten kuitenkaan loukkaa miestä? En tiedä kuvitteleeko hän, että pelkkä yhdyntä on hyvää seksiä. Hän kuitenkin välittää musta oikeasti, joten luultavasti haluaisi, että nautin myös.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta miehestä, joka vaan ei oppinut. Hän oli mua vanhempikin, ja takanaan paljon naissuhteita. Hän on sellainen mies, jonka olemus on itsessään jo tosi haluttava, mutta pitkässä suhteessa se ei enää yksistään riitä. Alussa siis meillä ei ollut mitään ongelmia, koska olin valmis nopeasti, koska kiihotuin hänestä heti. Mutta pidemmän päälle aloinkin tarvita lämmittelyä ja tätä hän ei voinut käsittää. Selitin, että jokaisessa suhteessa tulee aika, jolloin alkuhuuma on ohi, eikä se tarkoita sitä, ettei enää rakasta. Kerroin ja kuvailin mitä haluan, miten haluan ja millä tavalla mut saisi syttymään. En todellakaan vaatinut mitään sirkustemppuja, ihan vain suutelemista kaulalle, hyväilyjä ym. Mutta ei. Teki sitä pari kertaa, kun pyysin, ja sitten sormi olikin jo hakeutumassa sisääni ja käskettiin ottaa housut pois...Seuraavalla kerralla ei taaskaan oma-aloitteisesti olis pussailuja kuulunu, ellen taas olis erikseen pyytäny. Kyllä siinä itellä fiilikset menee, kun toinen ei mitään tee ilman pyyntöjä. Suhde loppui, muistakin syistä tosin, vaikka kyllä huono seksikin oli yhtenä merkintänä suhteen miinuspuolella.

Vierailija
22/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sanonut, että en ole tyydyttynyt, jos en tule ja että en tule yhdynnässä. Kuitenkaan mies ei ole tehnyt mitään asian eteen kertaakaan. Esileikki on pussailua, kiehnäystä ja sitä että minä teen asioita miehelle. Olen tottunut hyviin rakastajiin ja olen ollut ihan hämmentynyt tällaisen yhdyntäkeskeisen miehen nautintoon keskittyvän seksin kanssa.

Otanko asian puheeksi seksin aikana vai joskus muulloin? Miten sen voisi esittää niin, etten kuitenkaan loukkaa miestä? En tiedä kuvitteleeko hän, että pelkkä yhdyntä on hyvää seksiä. Hän kuitenkin välittää musta oikeasti, joten luultavasti haluaisi, että nautin myös.

Mitäköhän asioita muka teet miehelle?

Mitäs teit yhdynnässä?

Kyllä tuosta teksistä saa taas erittäin itsekkään kuvan sinusta. Mies ei ole mikään sinun tyydyttäjäsi. Seksin aikana kummankin pitää tehdä koko ajan toisen hyväksi asioita ja samalla liikkua ja olla niin että itse saa tyydytyksen.

Ei sinulle kukaan tule erikseen mitään orgasmia antamaan

Jaa vai ap on itsekäs, jos myös haluaa nauttia seksistä?:)

Kyllä tasapainoisessa parisuhteessa yleensä molemmat haluavat tehdä toiselle asioita, joista tämä nauttii. Jos pitää lähteä tälle linjalle että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" niin joo, ap:han voi aina runkata kotona mutta nyt kun hän sattuu olemaan tapailusuhteessa, niin voisitko jopa nähdä mahdollisena sen, että olisi molempia tyydyttävää vastavuoroista seksiä?:)

Yhdyntä on vastavuoroista. Tosin harvoin nainen oikeasti osallistuu siihen aktiivisesti.

Ei voi vaatia että miehen pitää hoitaa työt yhdynnässä ja sitäkin se saa tehdä sen 5 minuuttia. Sen jälkeen pitäisi muka nuolla ja sormettaa 15 minuuttia.

Se ei ole tasavertaista millään muotoa.

Sitä paitsi tälläkin palstalla yli puolet naisista sanoo että ei tykkää ottaa suihin miehelle. Joten minkä hemmetin takia miesten pitäisi nuolla ja sormettaa naisia?

Miksi sitten harrastat naisten kanssa seksiä tai olet parisuhteessa, jos se on noin ikävää?

Ainahan voit runkata kotona tai hankkia jonkun halukkaan miehen imemään munaasi. Ei seksi naisen kanssa ole mikään pakko elämässä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 jatkaa:

vaihtoehdot on just että mies on joko tyhmä, joka ei osaa ottaa ohjeita vastaan tai sitten (todennäköisemmät vaihtoehdot) on ollut tyttöystäviä, jotka eivät ole osanneet kertoa, mistä he pitävät, mitä haluavat tai sitten on myös naisia, kiihottuvat nopeasti ja jotka laukeavat, kun joku panee eikä ole tarvinnut miettiä esileikkejä ja tyydyttämistä sen tarkemmin. Epäilen eniten kyllä vaihtoehtoa b eli naisia, joiden kanssa ei ole käyty keskustelua siitä, mikä tuntuu hyvältä.

Ei mies ole mikään naisen oppilas tai koira. 

Ei edellinen viesti niin väittänytkään, tämä on omaa tulkintaasi.

6

Silloin ei ole mitään opetettavaa. 

Yhtä hyvin mieskin opettaa naiselle, mikä hänestä tuntuu hyvältä. Ei se sen kummempaa ole. Toisen kanssa kommunikointia. Oletko koskaan kuullut sellaisesta?

Kommunikoi siinä kun nainen sanoo: Et tykkää ottaa suihin, en tykkää ratsastaa....

Niin mitähän se nainen sitten tekee? 

Vierailija
24/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teit yhdynnässä?

Kyllä tuosta teksistä saa taas erittäin itsekkään kuvan sinusta. Mies ei ole mikään sinun tyydyttäjäsi. Seksin aikana kummankin pitää tehdä koko ajan toisen hyväksi asioita ja samalla liikkua ja olla niin että itse saa tyydytyksen.

Kyllä tasapainoisessa parisuhteessa yleensä molemmat haluavat tehdä toiselle asioita, joista tämä nauttii. Jos pitää lähteä tälle linjalle että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" niin joo, ap:han voi aina runkata kotona mutta nyt kun hän sattuu olemaan tapailusuhteessa, niin voisitko jopa nähdä mahdollisena sen, että olisi molempia tyydyttävää vastavuoroista seksiä?:)

Yhdyntä on vastavuoroista. Tosin harvoin nainen oikeasti osallistuu siihen aktiivisesti.

Ei voi vaatia että miehen pitää hoitaa työt yhdynnässä ja sitäkin se saa tehdä sen 5 minuuttia. Sen jälkeen pitäisi muka nuolla ja sormettaa 15 minuuttia.

Sitä paitsi tälläkin palstalla yli puolet naisista sanoo että ei tykkää ottaa suihin miehelle. Joten minkä hemmetin takia miesten pitäisi nuolla ja sormettaa naisia?

Vaikkapa siksi että joku nainen jaksaisi sen miehen kanssa seksiä harrastaa useammankin kerran.

Siinä on syytä kerrakseen.

Vierailija
25/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teit yhdynnässä?

Näen edessäsi loistavan tulevaisuuden, sinä ja kaksi kättäsi happy together forever 😂

Onneksi on naisia jotka oikeasti pitävät seksistä. Ne rakastavat suihinottoa, ne laukeavat yhdynnässä ne tykkäävät anaalista. Eikä heidän kanssa tarvitse seksiin kuluttaa kahta kertaa enemmän lämmittelyyn aikaan.

Vierailija
26/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe ja toiminta eivät ole yhteneväiset. Miestä ei ole kiinnostanut edes sanomisen jälkeen muuttaa toimintaansa.

Olen itsekin törmännyt niihin mieheen, joille puhe on kuin seinän kanssa keskustelisi ja suhde ei jatkunut. Seksin tulee olla vastavuoroista ja jos ottaa suihin 10 minuuttia ja mies ei tee mitään minulle, niin en näe syytä miksi harrastaisin sellaista seksiä.

Joko olet huono suihinottaja tai miehesi on erittäin erikoinen. Yleensä tuossa ajassa on hyvässä suihinotossa lauennut. 

Vierailija
27/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään, miksi suomalainen mies on yksin ja naiset ottavat ulkomaalaisen... :) 

Vierailija
28/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen mies joskus. Seksi oli sitä, että mies asettui selälleen sängylle vastaanottamaan suihinoton ja ratsastusta, kunnes tuli. Kävimme aiheesta kymmeniä keskusteluja, kerroin kädestä pitäen mistä sytyn, mutta mies koki kaiken koskemiseeni liittyvän vastenmielisenä ja hankalana. Naisen kuului kuulemma saada pelkästä kyrvästä ja jos ei saanut, se oli naisen ongelma.

Mies oli kaikissa asioissa aivan yhtä itsekeskeinen. Suhde päättyi parin vuoden jatkuvan tappelun jälkeen. 

Tuollaisia naisiahan suurin osa naisista on.

Mennään selälle tai koira-asentoon ja odotetaan että mies nussii. Jos nyt suostutaan ottamaan suihin niin se on kuin jäätelöä nuolisi. Yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
29/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe ja toiminta eivät ole yhteneväiset. Miestä ei ole kiinnostanut edes sanomisen jälkeen muuttaa toimintaansa.

Olen itsekin törmännyt niihin mieheen, joille puhe on kuin seinän kanssa keskustelisi ja suhde ei jatkunut. Seksin tulee olla vastavuoroista ja jos ottaa suihin 10 minuuttia ja mies ei tee mitään minulle, niin en näe syytä miksi harrastaisin sellaista seksiä.

Joko olet huono suihinottaja tai miehesi on erittäin erikoinen. Yleensä tuossa ajassa on hyvässä suihinotossa lauennut. 

Kai te "loukkaamaan" pyrkivät kommentoijat käsitätte, että tämän tasoiset tekstit herättävät toisissa vain myötähäpeää :D

Vierailija
30/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta miehestä, joka vaan ei oppinut. Hän oli mua vanhempikin, ja takanaan paljon naissuhteita. Hän on sellainen mies, jonka olemus on itsessään jo tosi haluttava, mutta pitkässä suhteessa se ei enää yksistään riitä. Alussa siis meillä ei ollut mitään ongelmia, koska olin valmis nopeasti, koska kiihotuin hänestä heti. Mutta pidemmän päälle aloinkin tarvita lämmittelyä ja tätä hän ei voinut käsittää. Selitin, että jokaisessa suhteessa tulee aika, jolloin alkuhuuma on ohi, eikä se tarkoita sitä, ettei enää rakasta. Kerroin ja kuvailin mitä haluan, miten haluan ja millä tavalla mut saisi syttymään. En todellakaan vaatinut mitään sirkustemppuja, ihan vain suutelemista kaulalle, hyväilyjä ym. Mutta ei. Teki sitä pari kertaa, kun pyysin, ja sitten sormi olikin jo hakeutumassa sisääni ja käskettiin ottaa housut pois...Seuraavalla kerralla ei taaskaan oma-aloitteisesti olis pussailuja kuulunu, ellen taas olis erikseen pyytäny. Kyllä siinä itellä fiilikset menee, kun toinen ei mitään tee ilman pyyntöjä. Suhde loppui, muistakin syistä tosin, vaikka kyllä huono seksikin oli yhtenä merkintänä suhteen miinuspuolella.

Eli sinä et enää edes pitänyt miehestä. 

Jos minulla ei rupea seisomaan siitä kun alaston vaimoni minua suutelee niin sitten on aika erota. Kyllä sitä omaa puolisoaan PITÄÄ haluta seksuaallisesti ihan ilman mitään yrittämistä.

Sitä pitää oikeasti HALUTA!

Vierailija
31/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän törkeitä kommentteja taas miehiltä tässä ketjussa. Ylilaudaltako te tänne tulette kommentoimaan vai mikä teitä oikein riivaa?

Vierailija
32/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollainen mies joskus. Seksi oli sitä, että mies asettui selälleen sängylle vastaanottamaan suihinoton ja ratsastusta, kunnes tuli. Kävimme aiheesta kymmeniä keskusteluja, kerroin kädestä pitäen mistä sytyn, mutta mies koki kaiken koskemiseeni liittyvän vastenmielisenä ja hankalana. Naisen kuului kuulemma saada pelkästä kyrvästä ja jos ei saanut, se oli naisen ongelma.

Mies oli kaikissa asioissa aivan yhtä itsekeskeinen. Suhde päättyi parin vuoden jatkuvan tappelun jälkeen. 

Mennään selälle tai koira-asentoon ja odotetaan että mies nussii. Jos nyt suostutaan ottamaan suihin niin se on kuin jäätelöä nuolisi. Yhtä tyhjän kanssa. 

Olen tuo lainaamasi kirjoittaja ja voin kertoa, etten ole tuollainen nainen, eikä nykyinen mieheni ole eksäni kaltainen mies. Huonoon seksiin on täysin turhaa tyytyä, miehiä kyllä maailmassa riittää ja vaihtamalla paranee :) Älkää lassukat itkekö sitten, kun olette koko elämänne yksin ja kunnon miehet (kirjaimellisesti) ottavat kaikki naiset.

Vierailija
33/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää keskustelu :D onneksi sain ekalla sivulla pari ihan hyvää vastausta.

Ap

Vierailija
34/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teit yhdynnässä?

Vaikkapa siksi että joku nainen jaksaisi sen miehen kanssa seksiä harrastaa useammankin kerran.

Siinä on syytä kerrakseen.

Tuollainen nainen ei edes seksistä pidä.

Ainoastaan selkärangattoman miehet suostuisivat tuollaiseen touhuun. 

Tuo on ihan samanlaista paskaa kuin että miehen pitäisi tarjota naiselle treffeillä. Kun kysyy miksi niin vastaus on: Kun sitten nainen tulee uudestaankin.

Sellaisille "naisille" voi haistattaa paskat. Jos ei tasaveroinen suhde kiinnosta niin olkoot. Onneksi on niitäkin naisia jotka maksavat omat ostoksensa ja nauttivat seksistä ihan seksin takia.

Vierailija
35/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa omasta orgasmistaan. Frigidiä ei saa laukeamaan, vaikka tekisi mitä sirkustemppuja.

Vihaatko ap miehiä? Oletko lesboillut paljonkin?

Tästä päätellen se olet kyllä sinä joka vihaa naisia.

Vierailija
36/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän törkeitä kommentteja taas miehiltä tässä ketjussa. Ylilaudaltako te tänne tulette kommentoimaan vai mikä teitä oikein riivaa?

Se on yks ja sama hullu.

Vierailija
37/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo lainaamasi kirjoittaja ja voin kertoa, etten ole tuollainen nainen, eikä nykyinen mieheni ole eksäni kaltainen mies. Huonoon seksiin on täysin turhaa tyytyä, miehiä kyllä maailmassa riittää ja vaihtamalla paranee :) Älkää lassukat itkekö sitten, kun olette koko elämänne yksin ja kunnon miehet (kirjaimellisesti) ottavat kaikki naiset.

Syy miksi ketjun miehet ovat niin vihaisia on juurikin se, että eivät saa naista nauttimaan. On vain omalta kannalta helpompi vaihtoehto yrittää saada naisia uskomaan että ei olisi olemassa seksissä huomioon ottavia ja hyviä miehiä.

Tähän päälle toki ensin (perusteettomat) haukut naisen seksitaidoista, ettei nainen vain erehtyisi kuvittelemaan olevansa mitään tai edes hyvän seksin arvoinen.

Vierailija
38/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko ensimmäistä kertaa insinöörimiehen humanistin sijaan?

Vierailija
39/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et enää edes pitänyt miehestä. 

Jos minulla ei rupea seisomaan siitä kun alaston vaimoni minua suutelee niin sitten on aika erota. Kyllä sitä omaa puolisoaan PITÄÄ haluta seksuaallisesti ihan ilman mitään yrittämistä.

Sitä pitää oikeasti HALUTA!

Tuota...HÄH?! Tottakai pidin hänestä, ja rakastin. Suhteemme kesti vuosia, minä vain kerroin tiivistetysti miten asiat meni. Tuli ongelmia, monenlaisia, ja kyllä, yksi oli miehen itsekkyys sängyssä. Hän oli juurikin sellainen, mitä tuo eräs aiempi viestittelijä kertoi: Mies asettuu sängylle selälleen ja käskee ottamaan suihin. Ei ole tehnyt mitään sen eteen, että minä kiihottuisin. No minäpä sitten aina suihin ottamaan, jonka jälkeen tuli käsky kääntyä mahalle. Sit alkoi jyystäminen...Sori, mut ei kiitos tuolle samalle kaavalle. Ja mä sentään yritin kehitellä vaihtelua! Mutta kun toista ei kiinnosta ku oma laukeaminen, silloin ei auta mikään.

Vierailija
40/70 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia kommentteja!

Luojan kiitos en ole ikinä kohdannut miestä joka tokaisisi että "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan" tai miksi nuolisin tai sormettaisin".

Miksi naisen pitäisi tehdä mitään; edes mennä selälleen jos ajatusmaailma on tälläinen? Aina kun nainen SUOSTUU seksiin josta mies saa jotain niin naisella on oikeus myös saada JOTAIN.

Kyllä yleisesti aikuinen mies haluaa myös kumppanin nauttivan, usein jopa kerrotaan naisen nautinnon olevan iso osa sitä omaa nautintoa.

Itsekäs mies sängyssä on myös itsekäs mies yleisesti elämässä enkä tiedä mitään kuvottavampaa kuin äijä joka heittää tässä ketjussa esiintyviä kommentteja. Suhteenne eivät tule olemaan kovin pitkäaikaisia, ellei kumppani ole hyvin nuori ja kokematon.

Itse annan esim suuseksiä mielelläni sillä tiedän miehen nauttivan siitä, ei ole mikään ongelma.