Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa terapiassa, kun sanottavaa ei ole?

Vierailija
22.05.2016 |

Huomenna aika. Nyt on mennyt pitempään niin, että keksin väkisin ongelmia sinne vietäväksi, vaikka olen ihan ok. Tunnin hiljaisuus?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano nuo. Miten se voi sua auttaa, jos on 20 vuoden aukko tiedoissa.. Pelottavaa, että edes yrittää.

Tuskin muistaa yksityiskohtia ja aukkoa tiedoissa. Mitäpä kahdesta vuosikymmenestä jonkun hullun elämässä.

Tai sitten saa yliluonnollisilla aisteillaan tietoa olemuksestasi eikä menneillä ole väliä.

Vierailija
22/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään, säästyy terppa-parka sinun ongelmilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin juuri olet jonkin tärkeän äärellä, kun vastustat eniten.

Jännän äärellä......

Vierailija
24/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä menemättä. Voitte sitten seuraavalla kerralla puida ja analysoida, miltä tuntui ja mitä merkitsee. Ehkä huomaisit, mitä puuttuu jos terapia jää välistä.

Vierailija
25/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin jääneet käynnit on maksettava, eikös juu?

Vierailija
26/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhteiskunta tietty kustantaa terapian? Mitä hittoa sä siellä käyt, jos et halua käsitellä niitä vaikeimpia asioita?

Vierailija
27/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty kustantaa, mutta tietääkseni EI kustanna peruttuja käyntejä?

Vierailija
28/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa PERU

Vierailija
29/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile naista?

Tuskin ap:n tilanteessa vaihtamalla paranee. Keksii taas tekosyyn, miksei juuri tämä terppa "tuo esiin" ongelmiaan.

Vierailija
30/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jännä, että mulle syötettiin nuorena järkytttävä määrä psyykenlääkkeitä, joista ei ollut edes apua. Saatoin apteekista lähtiessäni katsoa kuitista että kela maksoi niistä taas n. 1000e. Nyt kun tarvitsisin useamman lääkärin mielestä psykoterapiaa, en saa sitä, koska rahaa ei ole :D. Lääkkeet eivät edes auta dissosiaatiohäiriööni. Käytännössä saan olla ilman mitään apua, koska Kelan terapiatuki on jo käytetty.

Vierailija
31/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä täällä urputetaan terapeuteista. Milloin puhuvat liikaa itsestään, muuten asian vierestä tai eivät kysy oikeita kysymyksiä. Avatkaa nyt hyvät ihmiset suunne ja vaatikaa heiltä parempaa!

Vierailija
32/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska se tulkitaan transferenssiksi ja johtuu asiakkaan lapsuudesta. Terapeutti on täydellinen.

Vierailija
33/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä täällä urputetaan terapeuteista. Milloin puhuvat liikaa itsestään, muuten asian vierestä tai eivät kysy oikeita kysymyksiä. Avatkaa nyt hyvät ihmiset suunne ja vaatikaa heiltä parempaa!

Ja kansa maksaa.. Fiksu järjestelmä tuo mielenterveyshoito. Kelalle vaan paperit ja terapeutit käärii verorahat.

Vierailija
34/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kansa maksaa.. Fiksu järjestelmä tuo mielenterveyshoito. Kelalle vaan paperit ja terapeutit käärii verorahat.

No mitä ehdotat tilalle?

Vierailija
35/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on jännä, että mulle syötettiin nuorena järkytttävä määrä psyykenlääkkeitä, joista ei oll9ut edes apua. Saatoin apteekista lähtiessäni katsoa kuitista että kela maksoi niistä taas n. 1000e. Nyt kun tarvitsisin useamman lääkärin mielestä psykoterapiaa, en saa sitä, koska rahaa ei ole :D. Lääkkeet eivät edes auta dissosiaatiohäiriööni. Käytännössä saan olla ilman mitään apua, koska Kelan terapiatuki on jo käytetty.

Mulla sama että kela ei korvaa enää terapiaa. Lääkkeitä kyllä korvaa.. jotka tuntuu vaan pahentavat tilannetta. Saan pelkkiä haittaoireita niistä ja tyyliin jokainen masennuslääke kokeiltu. Yksityisellä kävin muutaman käynnin ja heti auttoi. Läheiset huomasi ja selkeä muutos pahimmassa ongelmassani.

Vierailija
36/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että ette saa kelan tukemaa terapiaa. Juuri minulle eräs psykologi sanoi että määrärahoja jää jopa käyttämättä. Antoi siis ymmärtää että terapiaan pääsee aina hyvin.

Vierailija
37/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikille sovi terapia..

Vierailija
38/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä tunteita jääkiekon mm-finaali sinussa herätti.

Vierailija
39/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula joku laulu.

Vierailija
40/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D