Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa terapiassa, kun sanottavaa ei ole?

Vierailija
22.05.2016 |

Huomenna aika. Nyt on mennyt pitempään niin, että keksin väkisin ongelmia sinne vietäväksi, vaikka olen ihan ok. Tunnin hiljaisuus?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomwnna aamulla aika. Keksikää äkkiä jotain!

Vierailija
42/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Miksi käyt siellä jos ei ole puhuttava??

Tajuatko että sä et tarvii terapiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että kysyit vauvapalstalta neuvoa, mitä sanoa. Terapeutti voi vetää tästä päätelmänsä.

Vierailija
44/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistata paskat

45/48 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna aika. Nyt on mennyt pitempään niin, että keksin väkisin ongelmia sinne vietäväksi, vaikka olen ihan ok. Tunnin hiljaisuus?

Nyt tuntuu siltä,että ei ole sanottavaa.Terapiaistunnossa voi olla eri fiilis.Jos on onnistunut terapiasuhde,kyllä siellä puhumista keksii,vaikea uskoa että joku saisi tunnin kulumaan hiljaisuudessa.

Vierailija
46/48 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sanoit?

Vierailija
47/48 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuu siltä,että ei ole sanottavaa.Terapiaistunnossa voi olla eri fiilis.Jos on onnistunut terapiasuhde,kyllä siellä puhumista keksii,vaikea uskoa että joku saisi tunnin kulumaan hiljaisuudessa.

Helposti saan. Olen introvertti.

Vierailija
48/48 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että ette saa kelan tukemaa terapiaa. Juuri minulle eräs psykologi sanoi että määrärahoja jää jopa käyttämättä. Antoi siis ymmärtää että terapiaan pääsee aina hyvin.

Kyse onkin siitä, että Kelan tarjoama kolme vuotta ei ole kaikille tarpeeksi. Monelle se varmasti riittää, mutta ihmisten ongelmat eivät ole samanlaisia.

Omalla kohdallani kyse on lapsuudessa tapahtuneesta pitkäkestoisesta ja toistuvasta seksuaalisesta väkivallasta. Kolme vuotta traumaterapiaa riitti nostamaan minut jaloilleni, mutta jotain asioita jäi vielä käsittelemättä. Ne sitten nousevat pintaan silloin tällöin. Ikävä kyllä harvalla mtt:n psyk. sh:lla on valmiuksia kohdata vakavasti traumatisoituneita. Eräs sanoi suoraan, että ei sun noita asioita täällä kannata alkaa kertoa.

Yksin sitä on vaan pärjättävä :)