Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset arvostelevat, koska olen hoikka

Vierailija
22.05.2016 |

Huoh...taas olisi näin kevään ja kesän tullen tiedossa muutaman juhlat ja muut sukutapaamiset. Odotettavissa siis närkästynyttä jupinaa ja halveksuvia kommentteja.

"Hui kamala! Kuule, kyllä naisessa pitäisi olla jotain, mistä ottaa kiinni!"

"Meinasitko ihan kaiken tuon jaksaa syödä?" [Ivallisesti kohtuullisesta määrästä ruokaa.]

"On se varmaan kamalaa, kun ei voi nauttia elämästä, kun pitää koko ajan miettiä painoa ja ulkonäköä."

Muutama ote suvun naisten kommenteista. Olen terve, NORMAALIPAINOINEN enkä erityisen ulkonäkökeskeinen ihminen. Terveys on minulle se ykkösprioriteetti painossa. Ja kyllä, nautin elämästäni. Mutta jostain nämä keski-ikäiset sukulaisnaiset ovat saaneet päähänsä, että minua ja ulkonäköäni on ok ruotia ja arvostella. Raivostuttavaa!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun olin 23-vuotiaana melko hoikka ja kävin sukulaisnaiseni luona, niin sain kuulla siltä samantyyppisiä ivallisia kommentteja. Karmea akka, en enää nykyään käy. Tosin en ole enää hoikkakaan :D Nyt ei tullut kommentteja, kun olin lihonut. Ehkä hoikkuuteni siis oli ihan vaan kateuden aihe?

Vierailija
42/43 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että yhtenä syynä tähän sukulaisten huonoon käytökseen saattaa olla se, että he typerästi olettavat hoikkien ja terveellisesti elävien tuomitsevan ylipainoiset. Oletus on tietenkin todella typerä, koska itse en ainakaan välitä lainkaan siitä, että minkä kokoisia muut ovat, ja pidän monia ylipainoisia naisia todella kauniina. Joskus kun olin sukulaiseni luona kylässä ja kieltäydyin kohteliaasti pullasta, niin sain kommenttia, että ”tuomitsetko ja halveksutko sä kaikkia ylipainoisia potilaitakin” (olen siis hoitoalalla). Tuosta kommentista on jo vuosia, mutta se tuntui jo niin vittumaiselta, että muistan sen vieläkin. :D

T: 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahviossa aina tuputetaan pullaa keksiä leivoksia karkkia limpparia ja muuta shaissea. Olen aina vastannut etten pidä makeasta, koska en oikeasti pidä. Sama toistuu ja toistuu ja toistuu. Tekisi välillä mieli sanoa että yletön sokerilla mässäily vaikuttaa rappeuttavasti muistiin, muiden kehon ongelmien lisäksi. Onneksi saa etäillä nykyään.

Lihaskuntoni on erittäin hyvä eikä ylimääräistä ole sitten niin tippaakaan. Kaveritkin jaksoi joskus vielä sössöttää kuinka alle sata kiloiset punnitaan neuvolassa,heh heh, johon aloin vastata että yli sata kiloiset krematoriossa, niin sepä on sitten loppunut.

Tympii kun en ole ilkeä luonne ja jää aina kaiveleen kun joskus sitten tympääntyneenä sivallan takaisin. Umpioutojen ihmisten kommentit ei edes rekisteröidy, ei jaksa vaivautua.

M 178/65