Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea huoltokatko, voiko kaupassa maksaa kortilla?

Vierailija
22.05.2016 |

04-18 kestävä huoltokatko. Nordean electron kortti, ei käteistä, voiko kaupassa käyttää?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä katkosta on toitotettu koko viikko, uutisia myöten. Ja nimenomaan neuvottu varaamaan käteistä koska korttien varmennuskaan ei toimi.

Ja silti heti aamusta ollaan sormi suussa kun ei pääse kauppaan!

Suomalaiset on kyllä harvinaisen pöljää kansaa... huoh

Ei ole asikkaiden velvollisuus seurata mitään Nordean sivuja. Nordea velvollisuus on tavoittaa jokainen asiakas ja ilmoittaa niille tuollaisista asioista.

Yrityksiltä tulee niin paljon erilaista spämmiä nykyisin, että en usko että asiasta ilmoittaminen esim. tekstiviestillä olisi ollut ylivoimaista. Onhan Nordealla kuitenkin kattavat asiakastietorekisterit.

Vierailija
42/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä ei oikeasti ole käteistä sen vertaa, että pärjää yhden viikonlopun yli?

Ei sitä käteistä viitsi satoja euroja pitää lompakossa sen varalta että pankki tyrii asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä ei oikeasti ole käteistä sen vertaa, että pärjää yhden viikonlopun yli?

Minulla esim. on noin 5€ tilillä ja rahaa tulee ensiviikolla. Ei ole tarkoituskaan käydä kaupassa ennen kuin rahaa tulee joten se ei ole ongelma mutta toisaalta rahaa ei ole ja sillä hyvä.

Vierailija
44/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomesta voisi tehdä kansainvälisen museokohteen ja siirtyä esi-amish uskontoon. Niin monelle tuntuu tekniikka tuovan ylipääsemättömiä ongelmia, olisi paljon helpompaa elää savupirtissä, suorittaa illan askareet päreen valossa ja kulkea sarkavaatteissa ja tuohivirsuissa.

Rahatilanteen ja sijoitusten reaaliarvon saisi välittömästi selville, kun laskiksi setelit vihkiraamatun välistä.

Ei tarvisi märistä sähkön siirtomaksuista tai kännykän datasiirtomaksuista.

Vierailija
45/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Tällä viikolla uutisissa kerrottu. Nettipankissa. Joka kerta, kun kirjautunut mobiilipankkiin. Miten pihalla voi ihminen olla?

Minä en ainakaan kirjaudu nettipankkiin kuin muutamia kertoja vuodessa. Mitä minä siellä teen? Laskut menee suorana.

Televisiota en ole katsellut vuosikausiin.

Vierailija
46/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä katkosta on toitotettu koko viikko, uutisia myöten. Ja nimenomaan neuvottu varaamaan käteistä koska korttien varmennuskaan ei toimi.

Ei ole asikkaiden velvollisuus seurata mitään Nordean sivuja. Nordea velvollisuus on tavoittaa jokainen asiakas ja ilmoittaa niille tuollaisista asioista.

No nehän on parhaansa tehneet kun jumalauta valtakunnallisissa uutisissakin ihan useamman kerran asiasta mainittiin =).

Ja nettipankissa se tieto on ollut kolme viikkoa.

Vika on aasissa jos ei ole osannut varauta eikä pankissa.

Vierailija
47/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarissa eilen Nordean edustaja sanoi, että pikkuostoksia voi maksaa. 

Oli kyllä vähän epävarman oloinen ja missä nyt sitten on "pikkuostoksen" raja? Kokeilemalla selviää. On kyllä palvelu syvältä Nordean kanssa. 

Niin onhan se nyt ihan p:stä että järjestelmää huolletaan. Miten ne kehtaa 🙈

Mitäs jos sähköyhti huoltaisi järjestelmiään ja ilmoittaisi että vuorokauteen ei toimisi sähköt koko Uudenmaan alueella?

On pankin velvollisuus rakentaa tupla järjestelmä. Jolloin vaikka toinen kaatuisi niin pankkijärjestelmä toimisi kuitenkin.

Vierailija
48/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käytä rahaa. Mikä helvetin ongelma tämä nyt on? Sunnuntaina nyt muutenkaan ei saa rahaa ulos konttoreista. Luulisi nyt olevan varautunut sen verran, jos niin pakko on jotain tänään maksaa.

Kuka hakee rahaa konttoreista? Sithän ei ole tehty enää 20 vuoteen.

Vierailija
49/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti. Tällä viikolla uutisissa kerrottu. Nettipankissa. Joka kerta, kun kirjautunut mobiilipankkiin. Miten pihalla voi ihminen olla?

Minä en ainakaan kirjaudu nettipankkiin kuin muutamia kertoja vuodessa. Mitä minä siellä teen? Laskut menee suorana.

Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa. Miksi siitä pitää jotenkin leveillä? Aivan kuin sinun aikasi menisi johonkin tähdellisempään, vaikka netissä vaan roikut.

Vierailija
50/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätkää pulloja.

Vierailija
51/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan nämä idiootit tajuavat, että ainoa oikea raha on oikeasti se käteinen seteli ja kolikko. Se toimii kaikista katkoista huolimatta, eikä mikään pankki voi näihin puuttua..Ihmiset ovat naurettavan riippuvaisia korteista.

Maailma siirtyy kortilliseen maksamiseen. Käteistä yritetään hävittää valtion ja yritysten toimesta jatkuvasti.

Vierailija
52/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso telkkaria, is/il ei ole osunut silmään vaikka luen harva se päivä.

Vierailija
53/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et seuraa mitään uutisia tai lehtiä netin kauttakaan?

Vierailija
54/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole enään aikoihin ollut Nordean asiakas, jatkuvasti jotain häikkää ja kortit sekä tunnusluvut tulee miten sattuu ja joudut maksamaan siitä.

S-pankilla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja palvelut on ilmaisia, Nostan käteistä vaikka kauppareissulla kassalta.

Vierailija
55/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjentäkää säästöpossut jos on niin järkyttävä tarve käydä sunnuntaina kaupassa! Ei voi olla niiin vaikeaa oikeasti.

Sunnuntai ei eroa mitenkään muistakaan päivistä.

Vierailija
56/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te asioi verkkopankissa ees kerran viikkoon? Kuuntele radiota tai lue is:sää tai il:lää? Jokaisessa toitotettu ja sain tämän tietää jo viimeviikon perjantaina kun menin mobiilisovelluksella nordeaan tsekkaa tilin.

Vierailija
57/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs te täällä kitisette? Toinen sanoi ettei ole käteistä, eli sitä ei ole tililläkään, mutta voiko hän normaalisti ostaa kortillaan jotakin, jos tilillä ei ole katetta ja kyseessä on Electron? Relax, illalla jo toimii...

Vierailija
58/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nehän on parhaansa tehneet kun jumalauta valtakunnallisissa uutisissakin ihan useamman kerran asiasta mainittiin =).

Ja nettipankissa se tieto on ollut kolme viikkoa.

Vika on aasissa jos ei ole osannut varauta eikä pankissa.

Luuletko oikeasti että kaikki asiakkaat on edes Suomessa? Isolla osalla suomalaisista ei edes ole telkkaria. Se on niin kivikautinen vehje että en ymmärrä kuka sitä edes katsoo.

Miten esim. matkailijat? Onko Nordea kertonut jokaisen maan pääkanavilla katkosta?

Vierailija
59/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et seuraa mitään uutisia tai lehtiä netin kauttakaan?

Seuraan minä kansainvälisiä uutisia ja lehtiä.

Suomessa kun ei ole yhtäkään kunnon lehteä eikä uutiskanavaa.

Vierailija
60/121 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis seuraa mitään uutisia? Sinulle riittää täällä av:lla roikkuminen? Mahtaa olla mukavaa elää täydellisen tietämättömänä siitä, mitä maailmassa tapahtuu. Käypä joskun vilkaisemassa vaikka iltalehtien nettisivut, ovat tarpeeksi yksinkertaisesti kirjoitettu sinunlaisillesi. Sieltäkin olisit saanut tiedon tästä Nordean katkoksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä