MIKSEI Alex-tapauksen naisia tunnisteta?
Olen ihan oikeasti ihmeissäni, miksei näitä rouvia tunnisteta edes AV:lla. Olin varma että kunhan AV:lla jokin ketju pysyy tuntia tai paria kauemmin, niin jotain johtolankaa tulee. FB:ssä yli 1300 jakoa. Siis kymmenet tuhannet ovat nähneet nämä kuvat mutta yksikään ei ole kirjoittanut nimiä minnekään. Tietenkin joku lähipiiristä varmasti on siis itsekseen tunnistanut, eikä missään nimessä halua nimiä julkisuuteen mutta kun yleensä ihmisillä on liuta työkavereita, naapureita, tuttavia, entisiä opiskelu- ja koulukavereita jne. Ihan outoa, että kukaan ei tunnista. Ja kai nämä naiset jossain vähän merkittävimmissä rooleissa ovat, kun kuitenkin vipissä istuvat. Monet julkkikset ovat FB:ssä kuvia jakaneet mutta ainakaan julkkupiireissä kukaan ei tunnu näitä naisia tuntevan. En ota kantaa kertomuksen todenperäisyyteen mutta ihmettelen, että Suomen kaltaisessa pienessä maassa nämä vipissä istuneet ja suomea puhuneet naiset jäävät tunnistamatta. Mun mielestäni tämä jotenkin haiskahtaa.
Kommentit (164)
Löytyy siis ihan haulla: rita tainola alaska risteily
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä poistellaan nyt risteilyaiheisia linkkejä? Mikäs niissä nyt on vikana?
Luin tämän viestiketjun ja päättelin että linkki on tässä jo ollut ja poistettu. Niin laitetaan info sitten niin että jokainen voi etsiä Googlesta itse.