Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSEI Alex-tapauksen naisia tunnisteta?

Vierailija
21.05.2016 |

Olen ihan oikeasti ihmeissäni, miksei näitä rouvia tunnisteta edes AV:lla. Olin varma että kunhan AV:lla jokin ketju pysyy tuntia tai paria kauemmin, niin jotain johtolankaa tulee. FB:ssä yli 1300 jakoa. Siis kymmenet tuhannet ovat nähneet nämä kuvat mutta yksikään ei ole kirjoittanut nimiä minnekään. Tietenkin joku lähipiiristä varmasti on siis itsekseen tunnistanut, eikä missään nimessä halua nimiä julkisuuteen mutta kun yleensä ihmisillä on liuta työkavereita, naapureita, tuttavia, entisiä opiskelu- ja koulukavereita jne. Ihan outoa, että kukaan ei tunnista. Ja kai nämä naiset jossain vähän merkittävimmissä rooleissa ovat, kun kuitenkin vipissä istuvat. Monet julkkikset ovat FB:ssä kuvia jakaneet mutta ainakaan julkkupiireissä kukaan ei tunnu näitä naisia tuntevan. En ota kantaa kertomuksen todenperäisyyteen mutta ihmettelen, että Suomen kaltaisessa pienessä maassa nämä vipissä istuneet ja suomea puhuneet naiset jäävät tunnistamatta. Mun mielestäni tämä jotenkin haiskahtaa.

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat naiset ovat jostain syystä hyvin tutun näköisiä. Ehkä sen takia alkoi nyt kiinnostaa keitä he voisivat olla.

Vierailija
22/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toinen noista naisista ole vanha vaan ehkä nelikymppinen, ja kyllä heidän ikäpuolvensa on someen löytänyt. Mut mä uskon, että ovat suomenruotsalaisia. Mikään muu porukka ei varjele omiaan tällä tavoin. Kuvaavaa myös on, että yleensähän "sivistyneet" suomenruotsalaiset ovat tuomitsemassa rasismin. Jos tuossa olisi ollut huutelijoina kaksi kaljamahaista kaljupäätä, niin jo olisi jakoja suomenruotsalaisiltakin ja kauheaa huokailua, että on se niin väärin ja hirveää. Nyt on Ankkalampi ihan hiljaa... Miksiköhän?

Ei ne suomenruotsalaiset ole mikään suljettu seura. Ja kyl noi muijat on noin 55 ja 70 -vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ämveellä oli keskustelupalstalla naisten nimet ja linkki kuviin...

Eli nyt lähtee minun mv-neitsyys. Mikä keskustelu/lanka/palsta?

Vierailija
24/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyse?

Olen jonkun avauksen nähnyt aiemminkin, siis missä kyseltiin henkilöllisyyttä. Mutta mitä on tapahtunut?

Vierailija
25/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan siksi että se ei kuulu sulle pätkääkään. Omituinen pakkomielle sulla muutenkin avata samasta aiheesta jatkuvasti uusi ketju. Joku wannabe keksi tällaisen keinon saada pärstänsä esiin.

Vierailija
26/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royal ravintolat tärkeät tyypit

Vierailija
27/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on kyse?

Olen jonkun avauksen nähnyt aiemminkin, siis missä kyseltiin henkilöllisyyttä. Mutta mitä on tapahtunut?

Jollain on pikku pakkomielle asiasta. Vai onko tämä A. Alexis täällä ihan itse avaamassa ketjua ketjun perään asiasta?

Vierailija
28/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä on kyse?

Jollain on pikku pakkomielle asiasta. Vai onko tämä A. Alexis täällä ihan itse avaamassa ketjua ketjun perään asiasta?

Ei hajuakaan mistä puhut mutta en tosiaankaan asusta tällä palstalla. Joten EVVK oikeastaan.

sama

Vierailija
29/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Royal ravintolat tärkeät tyypit

Nimet esiin!

Vierailija
30/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa pliis joku linkki juttuun? Olen ihan pihalla, mistä on kyse!

Vierailija
31/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noiden ikäiset välttämättä käytä somea/nettiä.

Heillähän ei tietenkään ole lapsia, lapsenlapsia. sukulaisten lapsia, ystävien lapsia.... he tietysti tuntevat vain ja ainoastaan oman ikäluokkansa ihmisiä. 

Idiootti sinäkin!

Tunnistettu on, mutta kuten sanottu vähän on fiksummista ihmisistä kyse kuin yleensä näissä somesotkuissa. 

Siis ketkä ovat fiksuja? Nämä kaksi vanhaa neitiä?

Vierailija
32/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillähän ei tietenkään ole lapsia, lapsenlapsia. sukulaisten lapsia, ystävien lapsia.... he tietysti tuntevat vain ja ainoastaan oman ikäluokkansa ihmisiä. 

Idiootti sinäkin!

Tunnistettu on, mutta kuten sanottu vähän on fiksummista ihmisistä kyse kuin yleensä näissä somesotkuissa. 

Hei, vaan valioyksilöt tappelee ravintolassa! Me ollaan nyt jonkun niin paljon paremman äärellä ettei me voida ymmärtää...

Vierailija
33/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo olla. Ei somessa selvitetä tämäntyyppisiä asioita.

Vierailija
34/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti sinäkin!

Mikäpä kertoisi fiksuudesta ja sivistyksestä paremmin kuin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen, rasististen kommenttien laukominen ja baaritappeluun osallistuminen.

Vierailija
35/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän ne just selvitetään, herää tähän päivään

Vierailija
36/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne on tunnistettu, mutta ei kai kukaan ole niin killeri, että laittaa nimet esim. FB:ssa omalla nimellään ko. postaukseen.

Kuten FB:ssakin joku fiksu neuvoi, että jos joku tunnistaa, niin ainoa oikea tapa on laittaa AA:lle yksityisviestinä ja hän sitten päättää jatkosta.

Mikä poliisi, syyttäjä ja tuomari hän nyt on? "Päättää jatkosta"

Vierailija
37/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän ne just selvitetään, herää tähän päivään

Päivää vaan itsellesi. Moukat pui asioitaan netissä.

Vierailija
38/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joku Lena olisi se nuorempi.

Vierailija
39/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne on tunnistettu, mutta ei kai kukaan ole niin killeri, että laittaa nimet esim. FB:ssa omalla nimellään ko. postaukseen.

Kuten FB:ssakin joku fiksu neuvoi, että jos joku tunnistaa, niin ainoa oikea tapa on laittaa AA:lle yksityisviestinä ja hän sitten päättää jatkosta.

Mikä poliisi, syyttäjä ja tuomari hän nyt on? "Päättää jatkosta"

No voihan hän vaikka haluta ottaa yhteyttä ja selvittää tämän asian. Tuskin tämä nyt tähän jää.

Vierailija
40/164 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti sinäkin!

Mikäpä kertoisi fiksuudesta ja sivistyksestä paremmin kuin itselle tuntemattomien ihmisten haukkuminen, rasististen kommenttien laukominen ja baaritappeluun osallistuminen.

Mulle nämä vanhat naiset ei ole tuntemattomia. Olen joutunut toisen kanssa tekemisiin työn kautta, eikä siitä kyllä mitään positiivista kerrottavaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan