Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään ensimmäistä kertaa tapailemani miehen luona... :(

Vierailija
21.05.2016 |

Asunto on ihan järkyttävässä kunnossa, sanoi siivonneensa. Lattiat aivan tahmeat liasta, likaisia vaatteita joka puolella, vessassa haisi k*si ja oli todella saastainen. Mies käy töissä ja vaikuttaa muutenkin ihan normaalilta. En vaan jotenkin pysty enää tapailemaan, kämpän kunto järkytti niin paljon. Autostaan näköjään pitää huolta, se on siisti ja puhdas.
Ja en kehdannut kysyä, miksi asuu sikolätissä... Miksi jotkut eivät siivoa kotiaan? Onko teillä tullut vastaan miehiä/naisia, joiden koti on kuin kaatopaikka?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäiks, voin vain kuvitella miltä kämpässä on näyttänyt ja haissut... Lopettaisin myös tapailun siihen paikkaan, itselleni on tärkeää että koti on siisti (ei kliininen kuitenkaan) ja _puhdas_ eli ei kiitos sottapytylle. Tuskinpa tuollaiset ikinä tapojaan muuttavat parempaan suuntaan.

Vierailija
2/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että se kämppä vaan kaipaa naisen kosketusta. Nyt vaan kääräiset hihat ja tuut ens kerralla siivouskama-arsenaalin kanssa ja pistätte asiat ruotuun. Mies voi vaikka pyytää äitinsä myös auttamaan niin pääset tutustumaan tulevaan anoppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Varoitan, että ei tuollaisen ihmisen kanssa kannata jatkaa pidemmälle, ei se siitä muutu. Odottaa vaan, että joku muu siivoaa ja huolehtii. Eikä ole sukupuolesta riippuvainen asia, vaikka miehethän varmaan useammin tuollaisia on, ellei äiti käy siivoamassa (näitäkin on nähty).

Vierailija
4/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa että se kämppä vaan kaipaa naisen kosketusta. Nyt vaan kääräiset hihat ja tuut ens kerralla siivouskama-arsenaalin kanssa ja pistätte asiat ruotuun. Mies voi vaikka pyytää äitinsä myös auttamaan niin pääset tutustumaan tulevaan anoppiin.

Hahhah, ei helvetti 😅 jotkut vielä ihan tosissaankin ajattelevat näin valitettavasti, vaikka tää kyllä haiskahti provolta.

Vierailija
5/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En varmaan muuttaisi tuollaisen miehen kanssa yhteen, koska en itsekään pidä siivoamisesta ja viimeinen mitä haluan, on siivota kahden edestä.

Vai voisiko suhteen pelastaa sillä, että ylipuhut miehen ostamaan itselleen säännöllisen kotisiivouksen?

Vierailija
6/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli aika kauheassa kunnossa oleva poikamiesboxi. Tiskit tiskaamatta ja ruuantähteet niissä homeessa, tavararöykkiöitä joka puolella, likaisia vaatteita jne... ei ollut edes muita siivousvälineitä kuin fairy ja käyttämätön imuru. En ymmärrä, mikä sai jatkaman suhdetta mutta yhdessä ollaan edelleen ja jo 5 yhteistä asuinvuotta takana. Onhan toi mies hyvin suurpiirteinen ja kaiken siivoamisen on joutunut opettamaan kädestä pitäen. Itse olen tosi tarkka puhtaudesta ja ei tuo mies pyytämättä siivoa. Mieti itse haluatko suhteeseen, jossa saatat joutua paimentamaan toista ylläpitämään edes perustavanlaatuista puhtaustasoa. Meillä se on ainakin tehnyt asetelman, jossa koen välillä olevani mieheni äiti, en puoliso. Muuten aivan ihana, huomioiva ja huolehtiva mies. Lapsuudessa ei ole kotina siivottu ahkerasti.

Vierailija
7/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normimies pitää elämänsä ja kämppänsä kunnossa. Olet törmännyt luuseriin.

Vierailija
8/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että mies kaipaa kunnon ryhdinnostatusta- potkua perseelle.

Vierailija
9/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan masentunut pillun puutteen takia, eikä jaksa siksi siisteyteen panostaa.

Vierailija
10/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden naisen minkä kämppä on aivan järkyttävä, edes kenkiä ei viitsi ottaa pois jaloista siellä, veskissäkin on paskaisia, homeisia vaatemyttyjä joka puolella, aivan kauhea kissan kusilaari vaikka kissaa en ole nähnyt? Keittiön tasot täynnä homeisia astioita.

Sitä ihmettelen ettei nainen kuitenkaan haise?

Mutta sen jälkeen kun kämpässä kävin en ole pystynyt naisen tuomia itse tehtyjä ruokia syömään ja jotenkin tekee mieli viedä se suihkuun tai saunaan aina kun tulee ja on kyllä niin kaunis vartaloinen että mielellään alasti sitä katselee.

Vierailija
11/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän normimies pitää elämänsä ja kämppänsä kunnossa. Olet törmännyt luuseriin.

Totta. Tuo kertoo jostain todella vakavasta elämänhallinnan puutteesta, jos tuore treffikumppani tulee ensimmäistä kertaa kylään ja pääsee saastan keskelle, vaikka toinen vielä sanoo, että on siivonnut... Ei normaalia. Ei meilläkään kämppä koko ajan kiillä puhtaudesta, mutta peruspuhtaus aina yllä ja se kiiltävän puhtaus, jos vieraita ollaan kutsuttu kylään!

Vierailija
12/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lässytätte. Ohjaa mies siivoamaan. Sillä voi olla koti kammottava eikä osaa..

Kyllä oppii ku opettaa. Nimim kokemusta on :)

Ukko imuroi ja siivoaa pyytämättäkin...

Vierailija
13/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei potentiaalisen kumppanin kämpässä haittaisi sotku, mutta lika tappaisi suhteenalun tehokkaasti. Epäjärjestys on vielä sellainen asia, jonka suhteen voidaan tehdä kompromisseja. Mutta likaisuus on jo terveyskysymyskin.

Vierailija
14/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aina nuorena kahvikupit loppu. Jos meni kahville, niin piti itse tiskata itselleen kahvikuppi. Nyt naisen kanssa nainen siivoaa, mutta mies tuo toisaalta dinaarit kotiin.

Jokainen tyylillään.

Sinkkumies

Vierailija
15/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kun tutkimusten mukaan sinkkunaisten kämpät ovat kaikista siivottomimmissa kunnoissa. Mielenkiintoista.

Vierailija
16/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla oli aina nuorena kahvikupit loppu. Jos meni kahville, niin piti itse tiskata itselleen kahvikuppi. Nyt naisen kanssa nainen siivoaa, mutta mies tuo toisaalta dinaarit kotiin.

Jokainen tyylillään.

Sinkkumies

Öh.. paitsi jos naisvieraita oli käynyt kylässä. 

Sinkkumies jatkaa

Vierailija
17/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tuo kertoo jostain todella vakavasta elämänhallinnan puutteesta, jos tuore treffikumppani tulee ensimmäistä kertaa kylään ja pääsee saastan keskelle, vaikka toinen vielä sanoo, että on siivonnut... Ei normaalia. Ei meilläkään kämppä koko ajan kiillä puhtaudesta, mutta peruspuhtaus aina yllä ja se kiiltävän puhtaus, jos vieraita ollaan kutsuttu kylään!

Elämänhallinnan puute, juurikin se! Kirjoitin tuolla viestin ylempänä (nro 6) ja miehelläni oli tuolloin myös raha-asiat rempallaan ja muutenkin elämä jotenkin solmussa. Kun ongelmat alkoivat ratkeamaan mies sitten sai otettua itseään niskasta kiinni. Hänessä on kuitenkin sellainen piirre, että asioiden mennessä pieleen hän luovuttaa kokonaan.

Vierailija
18/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kun tutkimusten mukaan sinkkunaisten kämpät ovat kaikista siivottomimmissa kunnoissa. Mielenkiintoista.

Siis ei todellakaan ollut mun kämppä siivoton. Sekasotku alkoi vasta sen jälkeen kun muutettiin miehen kanssa yhteen. Mun sinkkukämppä oli todella siisti ja puhdas.

Vierailija
19/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tuon tyyppiset ihmiset eivät muutu sen enempää kuin muutkaan. Voisitko kuvitella asuvasi siellä sotkussa? Tai siivoavasi sotkua ilman kiitosta?

Vierailija
20/38 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran samalla tavalla. Mies vaikutti todella mukavalta ja fiksulta, joskin hieman nuhjuisesta pukeutumisesta olisi voinut jälkikäteen ajatellen vetää johtopäätöksiä. Järkytys oli todella kova, kun kävin kotonaan ensimmäistä kertaa. Asunto oli niin saastainen ettei voi sanoin kuvailla, ja tavaramäärä olisi riittänyt viidentoista ihmisen tarpeisiin.

Jostain syystä nuorena ja kilttinä tapailin tyyppiä vielä hetken, ja lopulta alkoi paljastua muitakin elämänhallinnan ongelmia, kuten velkaantumista. Pysyisin siis tuollaisista todella kaukana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme