Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin ja oma kumppani samassa työpaikassa

Vierailija
21.05.2016 |

Ensinnäkin pohjatietoja, jotta ymmärtäisitte tilanteen. Olen töissä työpaikassa, jossa on töissä noin 50 henkilöä. Kumppanini, joka on nainen kuten minäkin, työskentelee samassa paikassa ja olemme tutustuneet töissä. Emme ole tulleet kenellekään kaapista, vaikka olemme olleet yhdessä jo pari vuotta ja käytännössä asumme yhdessä. Tämä taas johtuu pomomme suvaitsemattomuudesta ja siitä, että kumppanini ei ole vakituisessa virassa. Hänen jatkonsa työpaikassa on vähän epäselvä, sillä hän on sijainen.

Pidän kumppanistani valtavasti, mutta tuntuu siltä ettemme tavoittele samoja asioita. On hänestä kiinni, ettemme ole tulleet kaapista ulos ja asia raastaa minua todella. En jaksa enää kauaa tätä elämää. Nyt olen iskenyt silmäni varattuun työkaveriini, jota en saa mielestäni. Hän on kaikkea mitä kumppanilta haluan: fiksu, hauska, erityinen, kaunis, tyylikäs ja kaikin puolin viehättävä.

Ongelma on se, että en haluaisi tehdä tästä numeroa, mutta en saa naista mielestäni. Oma kumppanini on mielestäni huomannut tämän ja alkanut käyttäytyä ihastustani kohtaan tylysti. Tilanne on kaikin puolin kamala enkä tiedä mitä tehdä. Meillä on paljon yhteisiä työvuoroja, enkä voi vältellä tätä naista oikein millään. Työpaikkamme on kooltaan suhteellisen pieni, eikä pakoon oikein pääse. Neuvoja avuksi? Mitä ihmettä teen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut taidan tunnistaa. Sijaitseeko tää apteekki pk seudulla??

Vierailija
22/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut taidan tunnistaa. Sijaitseeko tää apteekki pk seudulla??

En kerro. Harmittaa, että edes kerroin että ollaan töissä aptekissa. Suomessa kun ei ole kovin montaa paikkaa, missä olisi näin monta työntekijää. Voidaanko siis jättää arvailut sikseen?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin taidan tietää apteekin 🙄

Vierailija
24/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa ihan hurjana, että menin paljastamaan. :/ Etenkin kun en oikeasti haluaisi että kukaan saa tietää. Olemme kaapissa ja tämä ihastustaan ei tiedä mitään ja toivottavasti ei ikinä saa tietää. Hän kun ei ole oikeasti osallinen tähän millään tavalla, enkä halua sotkea hänen elämäänsä tähän

Vierailija
25/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vittu mäkin taidan tietää, koska olen siellä töissä ja olen vähän tätä miettinytkin. jos osun oikeeseen ni kuulkaa tytöt, ette oo ollenkaan niin kaapissa kun luulette, että antakaahan kuulua vaan töissä. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
26/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei unohdat nyt sen varatun naisen ja elät elämääsi!

Vierailija
27/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän menee nyt ohi aiheesta, mutta millainen apteekin pomo PK-SEUDULLA välittää työntekijän seks.suuntautumisesta? Ei oo nykynsä enään mikään juttu täällä päin

Vierailija
28/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oo rauhassa. Vaikka tietäisinkin teidät, oon varmasti hiljaa...

Vierailija
29/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan keskustelun nyt tähän. Jos täällä on joku työkaveri niin please, kunnioittakaa meidän yksityisyyttä.

Vierailija
30/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, oo rauhassa. Vaikka tietäisinkin teidät, oon varmasti hiljaa...

Kiitos 😥

Vierailija
31/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetan keskustelun nyt tähän. Jos täällä on joku työkaveri niin please, kunnioittakaa meidän yksityisyyttä.

Tämä siis ap

Vierailija
32/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei, ei noi välttämättä tunnista sua. Epäilen että ei, nimittäin täällä on aina tapana trollailla noin.:) Ota nyt vaan rauhallisesti.

Vierailija
33/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla on noin korkea osuus työntekijöistä lesboja? Joku runokustantamo tai kissa-aiheisten figuurien maahantuontiyritys?

Tai sitten ootte kaikki power-lesboja ja ala on joku tosi miehinen?

:D No, sanon nyt kun tästä ei voi kukaan tunnistaa. Olemme niin kaapissa kumppanin kanssa. Olemme töissä ihan apteekissa, eli emme mitenkään miehisellä alalla. Sekä kumppanini että ihastukseni ovat naisellisia, itse ehkä vähän maskuliinen. Meillä on vielä muitakin seksuaalivähemmistöjä töissä, mikä on kyllä huvittavaa tilastollisesti katsoen.

Kuinka teillä sitten voi olla niin suvaitsematon pomo?

Vierailija
34/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan myös tunnistaa vaikka en ole koskaan pk-seudun apteekeissa käyny, mut se Yliopiston apteekki siinä yhdessä kohtaa, right.

Mut vakavasti, en tiennykkää et farmaseutit on noin naisiin päin.

Vierailija
35/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hei, ei noi välttämättä tunnista sua. Epäilen että ei, nimittäin täällä on aina tapana trollailla noin.:) Ota nyt vaan rauhallisesti.

Niinhän sä luulet. Olen lähes varma että apteekin nimi alkaa M:kirjaimella.

Ei liity tähän mitenkään tietenkään 😉😉😉😉 mut:

http://www.iltalehti.fi/verot-2015/2015110220601038_da.shtml

Vierailija
36/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän menee villiks :----D

Vierailija
37/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy apta sääliksi. tulee hakemaan tukea ja neuvoja ja sitten revitäänkin ulos kaapista ja lytätään. tamponi

Vierailija
38/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy apta sääliksi. tulee hakemaan tukea ja neuvoja ja sitten revitäänkin ulos kaapista ja lytätään. tamponi

Ei vide :Dddd:Ddd piti kirjottaa "tsemppiä" mut armas lumia korjas "tamponi"

Vierailija
39/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Matinkylän apteekki

Kokemuksia

Vierailija
40/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla on noin korkea osuus työntekijöistä lesboja? Joku runokustantamo tai kissa-aiheisten figuurien maahantuontiyritys?

Tai sitten ootte kaikki power-lesboja ja ala on joku tosi miehinen?

Rouvan työpaikalla, tilitoimisto, on noin neljänkymmenen työntekijän joukossa muutama (hetero)mies, saman verran lepakoita ja loput heteronaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan