Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin ja oma kumppani samassa työpaikassa

Vierailija
21.05.2016 |

Ensinnäkin pohjatietoja, jotta ymmärtäisitte tilanteen. Olen töissä työpaikassa, jossa on töissä noin 50 henkilöä. Kumppanini, joka on nainen kuten minäkin, työskentelee samassa paikassa ja olemme tutustuneet töissä. Emme ole tulleet kenellekään kaapista, vaikka olemme olleet yhdessä jo pari vuotta ja käytännössä asumme yhdessä. Tämä taas johtuu pomomme suvaitsemattomuudesta ja siitä, että kumppanini ei ole vakituisessa virassa. Hänen jatkonsa työpaikassa on vähän epäselvä, sillä hän on sijainen.

Pidän kumppanistani valtavasti, mutta tuntuu siltä ettemme tavoittele samoja asioita. On hänestä kiinni, ettemme ole tulleet kaapista ulos ja asia raastaa minua todella. En jaksa enää kauaa tätä elämää. Nyt olen iskenyt silmäni varattuun työkaveriini, jota en saa mielestäni. Hän on kaikkea mitä kumppanilta haluan: fiksu, hauska, erityinen, kaunis, tyylikäs ja kaikin puolin viehättävä.

Ongelma on se, että en haluaisi tehdä tästä numeroa, mutta en saa naista mielestäni. Oma kumppanini on mielestäni huomannut tämän ja alkanut käyttäytyä ihastustani kohtaan tylysti. Tilanne on kaikin puolin kamala enkä tiedä mitä tehdä. Meillä on paljon yhteisiä työvuoroja, enkä voi vältellä tätä naista oikein millään. Työpaikkamme on kooltaan suhteellisen pieni, eikä pakoon oikein pääse. Neuvoja avuksi? Mitä ihmettä teen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha :---D oliks ap toi?

Vierailija
42/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä lesboja tilastollisestikin 50 nais hlön työpaikassa 1-5 tutkimuksesta riippuen eli ei mitenkään hirmuoutoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan niitä lesboja tilastollisestikin 50 nais hlön työpaikassa 1-5 tutkimuksesta riippuen eli ei mitenkään hirmuoutoo

Tämä. Ja vanhan sanonnan mukaan: "Eukkojoukossa lesbous tiivistyy"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme