Vierailija

Miten voin saada muotoja? erityisesti alavartaloon lantioon ja peppuun ja reisiin

• ylös 0
  • alas 2

Kommentit (18)

Vierailija

Seisot, hartialevyinen haara-asento ja kyykkäät alas. Sata toistoo päivässä niin siitä se lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä ne muodot sieltä tulevat älä huoli. Nauti timmistä kropastasi. Korosta vaikka tasaista vatsaa, pientä takapuolta tai jalkoja. Mutta ei kaikkia yhtä aikaa!

• ylös 14
  • alas 0

Varmaa itekki jo tiiät eli kasvattamalla lihaksia tai vähän riippuen tilanteesta niin myös keräämällä rasvaa. Itse oon aina halunnu olla tosi laiha/tikkumainen ja mä vaan tykkäisin siitä, jos mulla ois vähärasvainen kroppa, jossa ei oo paljoo muotoja. Oonhan mä aika hoikka nytkin, mutta tahtoisin olla paljon hoikempi, sellanen varsamainen ja lapsenomainen. Ja oon 21.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Siro kroppa on tosi kaunis! <3 Älä huoli, oot varmasti upea. Tietty salilla voi saada reisiin ja peppuun muotoa, mutta se vaatii kyllä ihan kunnon duunia, jos niihin ei luonnostaan tahdo oikein massaa kertyä.

Vierailija

Lihaksia saa treenillä, takapuoleen ja reisiin etenkin. Lantion muoto on valitettavasti luustosta kiinni ja itse siihen ei voi kauheasti vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
riittääkö pelkkä kehon oma vastus noille kyykyille?

ap

Ei riitä, jos lihasmassaa on tarkoitus kasvattaa. Semmoiset painot käyttöön, että jaksaa tehdä kolme 8-12 toiston sarjaa. Ja erilaisia liikkeitä, alakropan muokkaamiseen eri kyykyt (esim. syväkyykky, yhden jalan kyykky, askelkyykky), suorin jaloin maastaveto, pakarapotkut yms. on hyviä, mutta kannattaa pyytää joku asiansa osaava opettamaan oikea tekniikka.
Edelleen oon silti sitä mieltä, ettei kaikilla tarvi olla mitään kyykkypyllyä ja muhkeita reisiä. Oma kauneusihanteeni on siro kroppa ja itseäni taas harmittaa, kun oon ihan luonnostaan persevä ja reitevä. Tasan ei mee nallekarkit.

Vierailija

Miksi sanotaan "poikamainen"? Tyttömäinenhän se on. Vai onko tytöillä isot lollot? Jos nyt siis puhutaan ihan oikeista tytöistä, eikä aikuisista tytöttelyn kohteista.

Vierailija

Ketä kiinnostaa, millainen perse tai millaiset reidet on? Riittää että on terve, elää terveellisesti, liikkuu ja syö terveellisesti - ellei ole malli, missi tai prostituoitu, tai joku fitness bimbelibom. Miettiikö monikin ihminen vyötärö-lantio-suhdettaan tai kuppikokoaan? Ja miksi?

Vierailija

Kuka kyykkää painot niskassa, jotta peppu olisi pyöreämpi? Tai tekee pohkilihasharjoitteita, jotta pohkeet olisivat kivemman näköiset? Eikö siinä tunne itseään hölmöksi? Millainen on näin tekevän ihmisen sielunmaisema?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne muodot sieltä tulevat älä huoli. Nauti timmistä kropastasi. Korosta vaikka tasaista vatsaa, pientä takapuolta tai jalkoja. Mutta ei kaikkia yhtä aikaa!

Eipä välttämättä tule. 

Olen sellainen y-mallia aina ollut ja olen vieläkin, vaikka ikää 48 vuotta. Mutta olen aivan tyytyväinen eikä kukaan mukaan ole valittanut. Pitkät solakat jalat ja kapea lantio on ihan edullinen ulkomuoto, vaikken menekään tiimalasi-ihannemuottiin. 

Vierailija

Oman kehon painolla pääsee mainiosti alkuun ja varsinkin jos et ole ennen tehnyt niin kannattaa aloittaa sillä. Pikkuhiljaa painoa lisää.

Itse olisin kyllä kateellinen tuollaisesta hoikasta kropasta, itsellä kaikki fläsä kertyy juurikin ahteriin, reisiin ja lantioon =/

Älä missään nimessä häpeile kroppaasi, mä ainakin kulkisin reilusti napapaidoissa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka kyykkää painot niskassa, jotta peppu olisi pyöreämpi? Tai tekee pohkilihasharjoitteita, jotta pohkeet olisivat kivemman näköiset? Eikö siinä tunne itseään hölmöksi? Millainen on näin tekevän ihmisen sielunmaisema?

Suurin osa mun kaveripiiristä harrastaa salia, sekä ulkonäkösyistä että lihaskunnon vuoksi. Ollaan parikymppisiä ja enemmistö opiskelee yo:lla. Joukkoon mahtuu niin monenlaista tyyppiä, että vaikea tehdä mitään yleistystä sielunmaisemasta. Väittäisin kuitenkin, että vastaus ensimmäiseen kysymykseesi on "todella moni".

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.