Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autismista kertominen koulussa?

Vierailija
21.05.2016 |

Lapsellani on autismin kirjon häiriö. Hän on 10-vuotias. En tiedä kannattaako hänen kertoa muille oppilaille tästä. Opettajalle olen kertonut ja olen sanonut ettei hän saa kertoa asiasta kenellekään. Opettaja oli sanonut, että olisi hyvä kertoa muille oppilaille, jotta he voisivat sitten aina ohjeistaa lastani, kun tämä tekee jotain epätavallista. Opettajan mielestä lapseni pitäisi käyttäytyä normaalisti. Mitä te ajattelette tästä kaikesta? Aikaisemmin muut oppilaat eivät ole pitäneet lastani yhtään omituisena, mutta pelkään tilanteen muuttuvat, jos autismista muille kerrotaan. Muutenkin tuntuu ihmeeltä opettajan perustelu. Että oppilaiden pitäisi tietää lapseni autismista, jotta voisivat aina huomattaa tällä, kun hän käyttäytyy omituisesti.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asiallinen ja uskon että aidosti asiasta kiinnostunut ja huolissasi. Kaikkea hyvää pojallesi

Laitan silti alapeukkuja koska vaikutat vihaiselta ja se ärsyttää. Laitat jokaisen lauseen perään huutomerkin, komentelet muitat, olet oikea mielensäpahoittaja ja intät vastaan. Joten kyllä raivoat. Yhdyn aiempaan kommenttiin ja kehoitan sinua rauhoittumaan.

Vierailija
42/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En raivoa, mutta minulla on oikeus suuttua ihmisen puolesta, jota kiusaatte!

Ap

Mitäpä jos jätät palstailun tältä illalta ja menet vaikka miettimään Putinin pierutyynykepposia? 

Kiitos vaan, mutta sellainen mietiskely ei kiinnosta minua! Olen lääkäri, en monisairainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet asiallinen ja uskon että aidosti asiasta kiinnostunut ja huolissasi. Kaikkea hyvää pojallesi

Laitan silti alapeukkuja koska vaikutat vihaiselta ja se ärsyttää. Laitat jokaisen lauseen perään huutomerkin, komentelet muitat, olet oikea mielensäpahoittaja ja intät vastaan. Joten kyllä raivoat. Yhdyn aiempaan kommenttiin ja kehoitan sinua rauhoittumaan.

En ole laittanut joka lauseen perään huutomerkkiä.

Ap

Vierailija
44/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuoko oli ainoa asia joka kommentissani kiinnosti?

Vierailija
45/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuoko oli ainoa asia joka kommentissani kiinnosti?

Ei kiinnostanut kommentissasi mikään! Tulin vain todistaneeksi, että valehtelet!

Ap

Vierailija
46/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viitsi täällä enää keskustella. Koko paikka on selvästi täynnä moniongelmaisia nuorena eläkkeelle jääneitä luusereita. Ei voi mitään.

Ap

Vierailija
47/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko paikka on selvästi täynnä moniongelmaisia nuorena eläkkeelle jääneitä luusereita. Ei voi mitään.

Älä projisoi omia ominaisuuksiasi muihin.

Vierailija
48/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläkkeellä vaan töissä sairaalassa lääkärinä.

Ap

Vierailija
49/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerta ole Henna, niin miten tiesit, ettei nimimerkki Psykiatri ole oikea? Kiinni jäit Henna, olet tosi huono valehtelemaan! Miksi valehtelet, kun tiedät sen olevan synti?

Vierailija
50/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse kirjoittelee noita viestejä, näkee kellonajoista: Kaikki tulee peräkkäin. Hohhoijaa mikä provo.

Vierailija
51/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Henna

Vierailija
52/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitähän vitttua täällä tapahtuu?

Vierailija
53/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP itse kirjoittelee noita viestejä, näkee kellonajoista: Kaikki tulee peräkkäin. Hohhoijaa mikä provo.

Ja mitäköhän viestejä?

Ap

Vierailija
54/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lukenu hyviä kirjoja viime aikoina?

Vierailija
55/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko lukenu hyviä kirjoja viime aikoina?

Olen.

Ap

Vierailija
56/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vasta diagnosoitu Tourette lapsella. Opettajan suosituksesta emme infoa esim. luokkaa siitä. Opella on vastaavasta infoamisesta vain huonoja kokemuksia. Lapsestamme ei juuri huomaa oireilua ellei tiedä. Emme halua kiusaamista erikoisen diagnoosin takia.

Vierailija
57/69 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ihmiset voisivat vihdoinkin puhua aiheesta!

Ap

Vierailija
58/69 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Henna

Kuka on Henna?

Vierailija
59/69 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ei ole ainakaan tähän ketjuun mitään kirjoittanut! Ihan eri tyyli hänellä on kirjoittaa!

T. Äidinkielen opettaja

Vierailija
60/69 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa, jotta lapset tietävät alkaa syrjimään vammaista!