Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autismista kertominen koulussa?

Vierailija
21.05.2016 |

Lapsellani on autismin kirjon häiriö. Hän on 10-vuotias. En tiedä kannattaako hänen kertoa muille oppilaille tästä. Opettajalle olen kertonut ja olen sanonut ettei hän saa kertoa asiasta kenellekään. Opettaja oli sanonut, että olisi hyvä kertoa muille oppilaille, jotta he voisivat sitten aina ohjeistaa lastani, kun tämä tekee jotain epätavallista. Opettajan mielestä lapseni pitäisi käyttäytyä normaalisti. Mitä te ajattelette tästä kaikesta? Aikaisemmin muut oppilaat eivät ole pitäneet lastani yhtään omituisena, mutta pelkään tilanteen muuttuvat, jos autismista muille kerrotaan. Muutenkin tuntuu ihmeeltä opettajan perustelu. Että oppilaiden pitäisi tietää lapseni autismista, jotta voisivat aina huomattaa tällä, kun hän käyttäytyy omituisesti.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea :(

Vierailija
22/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ole mikään Henna ja olin kuka tahansa, niin miksi kiitokselle pitää antaa alepukkuja!

Ap

koska olet yksi Hennan sivupersoonista ja postaat näitä tyhmiä aloituksia tänne jatkuvasti ja kitiset alepukuista! 

En edelleenkään ymmärrä, miksi kiittämisestä alapeukku pitää antaa! Ei kiittämisessä ole mitään asiatonta!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös me eilen jo keskusteltu tää läpi, että muille pitää kertoa jos on asperger, lieve down ja lievä leukemia, että muut osaavat ottaa monisairaisuuden huomioon? :)

Tämä ei ole mikään vitsin aihe.

Ap

Ihan muuten vaan tää sama aloitus muunnelmineen on ollut jo muutaman kerran palstalla tällä viikolla? Oletko sä tänäänkin (kuten eilen) nimeltäsi Taina, vai onko nyt joku muu nimi käytössä?

Yhden kerran vain oli. Vaihdoin nyt aspergerin autismiksi, jotta natsimodet eivät poista ketjua. Täällä palstalla on kauhea vaino aspergereita kohtaan. Kaikki aiheeseen liittyvät ketjut poistetaan.

Joo näköjään vaihdoit myös siinä tavallisessa sanaripulipostauksessasi myös. Oletko kuitenkin vielä monisairainen, vai onko sekin muuttunut? 

Missä ihmeenn sanaripulipostauksessa?? En ole puhunut täällä, kuin vain poikani autismista!

Ap

Siinä, jossa kerroit taas stalkanneesi Jaanaa ja aikovasi lainata kirjastosta Jaanan sukulaisen kirjoittamia kirjoja. Ring a bell?

Excuseme mutta en edelleenkään tiedä, kuka tämä Henna on! Voisitteko lopettaa jo! Oletteko vähän liikaa tänään ottaneet pullosta lohtua?

Ap

Vierailija
24/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta tämäkin ketju poistetaan! Että kiitos vaan teille taaas! Olisin halunnut asiallisia vastauksia autistisen aspergepoikani avuksi!

Ap

Vierailija
25/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä samasta asiasta pitää jankuttaa joka hemmetin päivä? Sait jo vastauksia aiemmissa ketjuissa ja kopioit jopa yhden blogiisi.

Vierailija
26/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös me eilen jo keskusteltu tää läpi, että muille pitää kertoa jos on asperger, lieve down ja lievä leukemia, että muut osaavat ottaa monisairaisuuden huomioon? :)

Tämä ei ole mikään vitsin aihe.

Ap

Ihan muuten vaan tää sama aloitus muunnelmineen on ollut jo muutaman kerran palstalla tällä viikolla? Oletko sä tänäänkin (kuten eilen) nimeltäsi Taina, vai onko nyt joku muu nimi käytössä?

Yhden kerran vain oli. Vaihdoin nyt aspergerin autismiksi, jotta natsimodet eivät poista ketjua. Täällä palstalla on kauhea vaino aspergereita kohtaan. Kaikki aiheeseen liittyvät ketjut poistetaan.

Joo näköjään vaihdoit myös siinä tavallisessa sanaripulipostauksessasi myös. Oletko kuitenkin vielä monisairainen, vai onko sekin muuttunut? 

Missä ihmeenn sanaripulipostauksessa?? En ole puhunut täällä, kuin vain poikani autismista!

Ap

Siinä, jossa kerroit taas stalkanneesi Jaanaa ja aikovasi lainata kirjastosta Jaanan sukulaisen kirjoittamia kirjoja. Ring a bell?

Excuseme mutta en edelleenkään tiedä, kuka tämä Henna on! Voisitteko lopettaa jo! Oletteko vähän liikaa tänään ottaneet pullosta lohtua?

Ap

Sulta taas on vissiin jäänyt lääkkeitä ottamatta.

Vierailija
27/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä samasta asiasta pitää jankuttaa joka hemmetin päivä? Sait jo vastauksia aiemmissa ketjuissa ja kopioit jopa yhden blogiisi.

Tämähän menee hauskaksi. Minulla ei sattumoisin ole mitään blogia. En minä mitään jankuta. Haluan vain puhua asiallisesti asiasta, joka on vaivannut minua jo pidemmän aikaa.

Ap

Vierailija
28/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän menee hauskaksi. Minulla ei sattumoisin ole mitään blogia. En minä mitään jankuta. Haluan vain puhua asiallisesti asiasta, joka on vaivannut minua jo pidemmän aikaa.

Ap

Hei sähän voisit puhua siitä jossain asperger-palstalla.

Vierailija
29/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä lääkkeitä.

Ap

Vierailija
30/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minullakin on oikeus kirjoittaa täällä!

Ap

Vierailija
31/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä lääkkeitä.

Ap

Varmaan kannattaisi.

Vierailija
32/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Rauhoitupa nyt.

T. Psykiatri

Vierailija
33/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Rauhoitupa nyt.

T. Psykiatri

Olen täysin rauhallinen! Lisäksi sinä et ole tämä oikea henkilö, joka käyttää nimimerkkiä "Psykiatri".

Ap

Vierailija
34/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Rauhoitupa nyt.

T. Psykiatri

Olen täysin rauhallinen! Lisäksi sinä et ole tämä oikea henkilö, joka käyttää nimimerkkiä "Psykiatri".

Ap

Mutta minä olen mies maalta.

T. Mies maalta

Vierailija
35/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pois ketjustani! 

Ap

Vierailija
36/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää pois ketjustani! 

Ap

Kuule hei, meilläkin on oikeus olla täällä.

T. Psykiatrilakimies

Vierailija
37/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh turhaan tänne tulette raivoamaan. En ole tuo monisairainen ihminen. Kiusaamisenne menee ihan hukkaan. Olette oksettavia, koska kiusaatte sairasta ihmistä!

Ap

Vierailija
38/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh turhaan tänne tulette raivoamaan. En ole tuo monisairainen ihminen. Kiusaamisenne menee ihan hukkaan. Olette oksettavia, koska kiusaatte sairasta ihmistä!

Ap

Sinähän se tässä raivoat, niin kuin aina.

T. Helsingin tyttö

Vierailija
39/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raivoa, mutta minulla on oikeus suuttua ihmisen puolesta, jota kiusaatte!

Ap

Vierailija
40/69 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En raivoa, mutta minulla on oikeus suuttua ihmisen puolesta, jota kiusaatte!

Ap

Mitäpä jos jätät palstailun tältä illalta ja menet vaikka miettimään Putinin pierutyynykepposia?