Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan niin paljon läheisyyttä :(

Vierailija
21.05.2016 |

Olisi ihanaa suudella, halia ja käpertyä jonkun ihanan miehen kainaloon. Mutta valitettavasti tämä jää vain haaveiluksi, joten yksinäisyys ja läheisyyden kaipuu ottaa vallan.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kirjoitti:

Ikää teillä ei taida olla hirveästi. Ylös, ulos ja katse ylös tähyilemään mitä ympäriltä löytyy. Kotoa ne harvemmin tulee hakee.

Tämä on totta että oon vielä nuori, joten onhan tässä aikaa vielä tavata vaikka minkälaista porukkaa. Ja poistun kyllä usein kotoa ihmisten ilmoille, mutta lähinnä kaveriporukan kanssa ja vaikka he ihania ovatkin niin eivät voi paikata sitä läheisyyden kaipuun -tunnetta. No ehkä tää vielä tästä :)

ap

Käypä ulkona välillä itsekin, niin ehkä lähestymisiä tapahtuu. Jos olet sinkkuna kaveriporukassa, niin miehet eivät uskalla lähestyä, varsinkin jos kaveriporukassasi on mukana miehiä.

Yleensä kyllä, kun liikutaan ulkona/juhlitaan kavereiden kanssa niin porukka on sekasakkia eli miehiäkin on mukana. Ja oon mä baarissakin pyörinyt vaan kaveripoikien kanssa, jos tyttöfrendejä ei oo päässyt mukaan. En kuitenkaan oo ajatellut, et tää vois olla se "ongelmakohta" enkä missään nimessä halua vähentää kaveriporukan kanssa liikkumisia. Mutta totta on, että voisinhan sitä kokeilla yksin lähtemistä liikenteeseen :)

Ap

Minusta tämä on se suurin ongelmakohta, miehet näet olettavat sinun olevan varattu. Ja kyllä miesseura muutenkin vähentää sitä lähestymishalua. Valinta on toki sinun, kaveripojat tai mahdollisuus kaipaamaasi läheisyyteen. Yksin liikkuminen saattaisi lisätä myös itsenäisyyttäsi eikä aina tarvitsisi jonkun apua tai seuraa joka asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla