Vierailija

• ylös 1
  • alas 6

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

90% esittävien taiteiden harjoittajista kuuluu tuntemattomimpaan 90%:iin esittävien taiteiden harjoittajista. Sinä vain olet kuullut siitä tunnetuimmasta 10%:sta, tai ehkä 1%:sta, joten sinulla ei silloin ole käsitystä siitä kuinka paljon ihmisiä tuo ala työllistää, vaan luulet että kaikki on vain rihannoja ja rita oria ja muita ei sitten olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos laulajan uraa ei lohkene Alexille, niin toinen varteenotettava vaihtoehto voisi olla tanssijan ura.

Vierailija

Ohhoh.

Hänhän osaa laulaa! Hyvä biisikin, tuota mielellään kuuntelisi autossa,kun ajelen sillä pitkin kesäisiä katuja.

• ylös 3
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
90% esittävien taiteiden harjoittajista kuuluu tuntemattomimpaan 90%:iin esittävien taiteiden harjoittajista. Sinä vain olet kuullut siitä tunnetuimmasta 10%:sta, tai ehkä 1%:sta, joten sinulla ei silloin ole käsitystä siitä kuinka paljon ihmisiä tuo ala työllistää, vaan luulet että kaikki on vain rihannoja ja rita oria ja muita ei sitten olekaan.

Niin, kyllähän tällainen talentti on varmasti täysin työllistetty ilman julkisuuttakin ;-) Puhelin soi varmaan jatkuvasti; -) .... or?

Vierailija

Olen kateellinen Alexille, hän on kaunis, hyvä laulamaan ja hänellä on uskomattomat tanssimuuvit.

• ylös 5
  • alas 11
Vierailija

Ovat osanneet kirjoittaa nousevan tähden nimenkin ihan oikein.

Hänhän tosiaan on Alexandra Alexs.

Vierailija

Up

Kenties Nykäsen Matti lähtisi vielä kiertuekumppaniksi Suomen kesään, nyt kun on saatu jo mukavasti julkisuutta. ... Tuksu taustatanssijaksi niin suosio ja menestys on taattu!

Vierailija

Taitaa ihmiset vaan olla niin kateellisia hänelle, ettei hän kateuden takia pääse tähdeksi tähden paikalle.

Vierailija

Maailma on kyllä pullollaan näitä alexandroja, eli kilpailu on kovaa ja heitä mahtuu 13 tusinaan.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska rasismi.

Tottakai. Vain ja ainoastaan. Koska varsinkin musiikkijulkisuuteen on vähänkään ei -valkoiset mahdoton päästä. Törkeää!

Vai ... miten se nyt oli????

Vierailija

minä ihailen häntä :)

olen seurannut hänen uraa jo 10 vuotta, ja aina vain hän jaksaa yllättää minua. hänessä vain on sitä jotain. minä pidän hänen kaltaisistaan julkkiksista jotka ovat jalat tiukasti maan pinnalla. hän on hyvin karismaattinen esiintyjä . olen käytnyt hänen keikoillaan monesti. hän osaa ottaa yleisönsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa ihmiset vaan olla niin kateellisia hänelle, ettei hän kateuden takia pääse tähdeksi tähden paikalle.

Totta. hänhän joutui kateuden kohteeksi ravintola Teatterissa, sillä hän oli koko paikan kaunein ja seksikkäin nainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Up

Kenties Nykäsen Matti lähtisi vielä kiertuekumppaniksi Suomen kesään, nyt kun on saatu jo mukavasti julkisuutta. ... Tuksu taustatanssijaksi niin suosio ja menestys on taattu!

Itse asiassa toi voisi olla hurjan hauska!!

Sitten kun vielä soittaa Super -Marjolle ja pyytää sieltä lisää laadukkaita laulajia ja tanssijoita niin show on upea!!!

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
minä ihailen häntä :)

olen seurannut hänen uraa jo 10 vuotta, ja aina vain hän jaksaa yllättää minua. hänessä vain on sitä jotain. minä pidän hänen kaltaisistaan julkkiksista jotka ovat jalat tiukasti maan pinnalla. hän on hyvin karismaattinen esiintyjä . olen käytnyt hänen keikoillaan monesti. hän osaa ottaa yleisönsä.

Hei Alexandra 😅

• ylös 15
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.