Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTIMAAN ENERGIA, miten sopimuksesta pääsee eroon?

Vierailija
21.05.2016 |

Mulla on ollut määräaikainen sopimus ja ajatus vaihtaa yhtiö kun se päättyi nyt keväällä. No sieltä olikin ilmeisesti tehty uusi määris perään vaikka en ole sellaiseen lupautunut. Selvisi kun koitin tehdä sopimuksen fortumin kanssa ja sieltä tuli tieto et ei voi kun nykyinen on määräaikainen. Onko muilla kokemuksia? Aion soittaa maanantaina heidän aspaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen suomen energiayhtiö eikä ainakaan niihin aikoihin ollut kovin hyvämaineinen yritys, siksi kai muuttivat nimensäkin.

Vierailija
2/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkösopimukset uusiutuvat automaattisesti, ellei tee ajoissa jotain asialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä oo koskaan kuullut tuollaisesta vaikka oon ollut aikoinaan erään sähköystiön asiakaspalvelussa töissäkin. Kun sopimuksen määräaikaisuus alkoi päättymään asiakkaalle lähti jatkotarjous ja jos ei hyväksynyt sitä soittamalla asiakaspalveluun tai lähettämällä allekirjoitetun jatkotarjouksen meille sopimus siirtyi toistaiseksivoimassaolevaksi. Kotimaan energiasta en tiedä mutta suomen energiayhtiöstä en ole ikinä kuullut hyvää sanaa sanottavan.

Vierailija
4/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on aina pitänyt uusia sopimus kun edellinen päättyy aj silloin oon myös aina kilpailuttanut. Siinähan vaihtuu hintakin, kai asiakkaan pitää hyväksyä uusi hinta eikä sähköyhtiö voi noin vaan tehdä uutta määräaikaista sopimusta uusilla hinnoilla?

Vierailija
5/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että vanha sopimus on kerennyt jo päättyä? Jos on ja ovat tehneet uuden sopimuksen niin vaadit saada nähdä asiakirjan jossa uudesta määräajasta ja hinnasta on sovittu ja jossa on sinun allekirjoituksesi tai kuunnella puhelun jolla asia on sovittu.

Itselle kävi tuon Suomen Energiayhtiön kanssa niin aikoinaan et soittivat ja sanoin etten tee puhelimessa sopimusta mutta se kuitenkin astui voimaan. Vaadin kuulla nauhan mutta sitä heillä ei ollut esittää ja sopimus raukesi.

Vierailija
6/6 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että vanha sopimus on kerennyt jo päättyä? Jos on ja ovat tehneet uuden sopimuksen niin vaadit saada nähdä asiakirjan jossa uudesta määräajasta ja hinnasta on sovittu ja jossa on sinun allekirjoituksesi tai kuunnella puhelun jolla asia on sovittu.

Itselle kävi tuon Suomen Energiayhtiön kanssa niin aikoinaan et soittivat ja sanoin etten tee puhelimessa sopimusta mutta se kuitenkin astui voimaan. Vaadin kuulla nauhan mutta sitä heillä ei ollut esittää ja sopimus raukesi.

Olen varma, laskussa lukee päättymispäivä ja siksi aloinkin nyt tekemään uutta sopimusta koska tuo entinen on paljon kalliimpi. No soitan sinne maanantaina ja jospa asia selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme