Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anarkistit jatkavat tuhopolttojaan. On vain ajan kysymys milloin joku kuolee.

Vierailija
21.05.2016 |

Anarkistit väittävät sytyttäneensä Itä-Helsingin tulipalot.

Kuusi autoa tuhoutui tulipalossa Myllypuron Myllypadontiellä sijaitsevalla parkkipaikalla aamuyöllä 9. päivä toukokuuta. Samana yönä lähistöllä paloi myös kaivinkone.

Helsingin poliisi on epäillyt paloja tahallaan sytytetyiksi.

Nyt anarkistien suosimalla verkkosivustolla otetaan vastuu molemmista Itä-Helsingin tuhopoltoista.

– Rakennuslaitteisto, kuten kaivinkoneet, puimurit ja puskutraktorit palvelevat vain niiden etuja, jotka haluavat parantaa kaupunkivankiloita ja kylvää tuhoa luonnollista maailmaa kohtaan, siksi ne tulevat aina olemaan kohteita hyökkäyksillemme, Takku.net-sivustolla uhotaan.

Itä-Helsingin palojen lisäksi ympäri Helsinkiä on viime viikkoina palanut lukuisia roskakatoksia ja autoja, joita epäillään tahalleen sytytetyiksi. Paloista epäillään useampaa tekijää.

Osaan liittyen oli aiemmin pidätettynä 17-vuotias mies. Hänet vapautettiin, mutta mies on matkustuskiellossa. Kalliossa riehunut tuhopolttaja ilmoittautui itse poliisille ja on tunnustanut kaksi paloa.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/396264-anarkistien-vaite-sytyt…

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lol, mun kommentti jossa moitin YLE:ä siitä että uutisoi äärioikeistosta niin paljon vaikka äärivasemmisto on huomattavasti aktiivisempaa, poistettiin :D Vaikka oli saanut paljon yläpeukkuja. Vanha kunnon mielipiteenmuokkaus AV.

Tottahan se on. Lähipiiriini kuuluva poliisi on kertonut, että ainakin Helsingissä äärivasemmistolaiset teettävät paljon enemmän töitä poliisille kuin ääroikeistolaiset. Julkisuudessa en ole tällaisia kommentteja kuullut.

T. 39

Voisko liittyä mitenkään siihen että poliisit on itse äärioikeistoa?

Vittu te vasemmistopaskat olette kujalla!!!!!!!

Poliisi tekee hyvää työtä -pitää teidät kurissa.

Persujen Tony Halme on yksin ollut enemmän poliisien riesana kuin koko vasemmisto.

Vierailija
62/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lol, mun kommentti jossa moitin YLE:ä siitä että uutisoi äärioikeistosta niin paljon vaikka äärivasemmisto on huomattavasti aktiivisempaa, poistettiin :D Vaikka oli saanut paljon yläpeukkuja. Vanha kunnon mielipiteenmuokkaus AV.

Tottahan se on. Lähipiiriini kuuluva poliisi on kertonut, että ainakin Helsingissä äärivasemmistolaiset teettävät paljon enemmän töitä poliisille kuin ääroikeistolaiset. Julkisuudessa en ole tällaisia kommentteja kuullut.

T. 39

Persujen Tony Halme on yksin ollut enemmän poliisien riesana kuin koko vasemmisto.

Mitä Halme teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 39

Mitä Halme teki?

Lue Viikingin kirjat. Loput löytyy lööpeistä. Hyvä ettei persujen sankari ehtinyt lisääntyä

Vierailija
64/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 39

VMP.

Vierailija
65/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 39

Mitä Halme teki?

Lue Viikingin kirjat. Loput löytyy lööpeistä. Hyvä ettei persujen sankari ehtinyt lisääntyä

ei löytynyt kuin joku huumejuttu.

Vierailija
66/66 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten ikinä nähneet vasemmistolaista, joka ei olisi perinyt idioottiaatettaan vanhemmiltaan? Itse en ole nähnyt vielä yhtäkään. Varmaan sekin on mahdollista, että joku ajautuu tuollaiseen ihan itsekseenkin liimanhaistelun ja kamanvetämisen aiheuttamien aivovaurioitten ja mielenterveysongelmien puhkeamisen seurauksena.

Ilmeisesti homma menee niin, että siinä vaiheessa, kun tajuaa, ettei itsestä ole mitään hyötyä yhteiskunnalle millään tasolla, aletaan inhoamaan yhteiskuntaa, vähän niin kuin kostoksi siitä, ettei itse osaa yhtään mitään ja harmittaa, kun muut osaavat.

Olen vasemmistolainen, en anarkisti. Isäni on sellainen junttipersu, äiti aika sitoutumaton, joitain arvoja oikealta joitain vasemmalta. Arvojeni takia enkä muutenkaan ole vielä liimaa haistellut... Opiskelen miesvaltaista ns. kovaa alaa, mutta arvoihini kuuluu koulutus ja terveydenhuolto sekä yhtäläisten mahdollisuuksien ylläpitäminen kaikille. Minusta on kyllä hyötyä yhteiskunnalle, siksi ja muistakin syistä haluan että se on arvojeni mukainen. Inhoaisin yhteiskuntaa jos se olisi kapitalistinen ja kylmä. Anarkisti en ole, tuomitsen tuon riehumisen oli se sitten äärioikeistoa tai äärivasemmistoa tai vaan yleistä ääri-idiotismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi