Anarkistit jatkavat tuhopolttojaan. On vain ajan kysymys milloin joku kuolee.
Anarkistit väittävät sytyttäneensä Itä-Helsingin tulipalot.
Kuusi autoa tuhoutui tulipalossa Myllypuron Myllypadontiellä sijaitsevalla parkkipaikalla aamuyöllä 9. päivä toukokuuta. Samana yönä lähistöllä paloi myös kaivinkone.
Helsingin poliisi on epäillyt paloja tahallaan sytytetyiksi.
Nyt anarkistien suosimalla verkkosivustolla otetaan vastuu molemmista Itä-Helsingin tuhopoltoista.
– Rakennuslaitteisto, kuten kaivinkoneet, puimurit ja puskutraktorit palvelevat vain niiden etuja, jotka haluavat parantaa kaupunkivankiloita ja kylvää tuhoa luonnollista maailmaa kohtaan, siksi ne tulevat aina olemaan kohteita hyökkäyksillemme, Takku.net-sivustolla uhotaan.
Itä-Helsingin palojen lisäksi ympäri Helsinkiä on viime viikkoina palanut lukuisia roskakatoksia ja autoja, joita epäillään tahalleen sytytetyiksi. Paloista epäillään useampaa tekijää.
Osaan liittyen oli aiemmin pidätettynä 17-vuotias mies. Hänet vapautettiin, mutta mies on matkustuskiellossa. Kalliossa riehunut tuhopolttaja ilmoittautui itse poliisille ja on tunnustanut kaksi paloa.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/396264-anarkistien-vaite-sytyt…
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Li Andersson on irtisanoutunut iskuista ja tuominnut ne?
Niiin, entäpä Soini? Tai RKP?
Li Andersson on vasemmistolaisena noitten tuhopolttajien hengenheimolainen -hänen todellakin pitäisi ne tuomita.
Soini ja RKP edustavat tahoja jotka eivät ikinä tuolaista tekisi. Heidän mukaan vetämisensä on turhaa. Toki tämän roskaväen jäsenenä tiesitkin.
Sulta pitäisi ottaa äänioikeus pois kun et ymmärrä alkeellisimpiaan poliittisia asioita, mutta taidat viettää äänestyspäivät krapulassa niin ei susta suurta haittaakaan ole.
Höpö höpö.
Kaikki tuo pyörätelineitä kauppojen ikknoihin heittelevä roskaväkin sympatiseeraa juurikin vasureita.
Ja kyllä sinäkin sen tiedät.Anarkisti on anarkisti ja vassari on vassari. Onko aivan ylivoimaista tajuta tämä? Näköjään on. Sun maailmankuvan täytyy olla tosi sekava ja outo, kuin koko ajan happoa vetäneellä.
Kyllä nuo hapot kuuluu noille vasemmistolaisille ja anarkisteille.
Ja sinä oot vaan reilusti kännissä jo viidettä pävää peräjälkeen.
Kyllä se kiljun juontikin on anarkistien hommaan. Viina ei kuulu minun elämääni.
Pää pehmeni juomisesta niin oli pakko lopettaa?
Jatka vaan haukkumista jos se sinua helpottaa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että anarkismi on paskaa ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
Menehän takaisin nukkumaan torkkupeiton alle. Verhot kiinni. Maailma on sulle iiian monimutkainen paikka.
Älkää haukkuko täällä anarkistejä.
Ne ovat aivan normaaleja vihreän yksinhuoltaja femakko-äidin helmoissa varttuneita vapaankasvatuksen lapsia, joilla on täysi oikeus osoittaa mieltään ja siinä nyt ei muiden hajotetulla omaisuudella ole mitään merkitystä, sehän on vain materiaalia ja rikkailta pois, eli oikeushan siinä tapahtuu.
Teitä, jotka tuomitsette heidät äiteineen, tulisi rangaista ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson on vasemmistolaisena noitten tuhopolttajien hengenheimolainen -hänen todellakin pitäisi ne tuomita.
Soini ja RKP edustavat tahoja jotka eivät ikinä tuolaista tekisi. Heidän mukaan vetämisensä on turhaa. Toki tämän roskaväen jäsenenä tiesitkin.
Sulta pitäisi ottaa äänioikeus pois kun et ymmärrä alkeellisimpiaan poliittisia asioita, mutta taidat viettää äänestyspäivät krapulassa niin ei susta suurta haittaakaan ole.
Höpö höpö.
Kaikki tuo pyörätelineitä kauppojen ikknoihin heittelevä roskaväkin sympatiseeraa juurikin vasureita.
Ja kyllä sinäkin sen tiedät.Anarkisti on anarkisti ja vassari on vassari. Onko aivan ylivoimaista tajuta tämä? Näköjään on. Sun maailmankuvan täytyy olla tosi sekava ja outo, kuin koko ajan happoa vetäneellä.
Kyllä nuo hapot kuuluu noille vasemmistolaisille ja anarkisteille.
Ja sinä oot vaan reilusti kännissä jo viidettä pävää peräjälkeen.
Kyllä se kiljun juontikin on anarkistien hommaan. Viina ei kuulu minun elämääni.
Pää pehmeni juomisesta niin oli pakko lopettaa?
Jatka vaan haukkumista jos se sinua helpottaa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että anarkismi on paskaa ja siitä ei seuraa mitään hyvää.
Menehän takaisin nukkumaan torkkupeiton alle. Verhot kiinni. Maailma on sulle iiian monimutkainen paikka.
No kerro mitä hyvää anarkismi on maailmaan tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen voi olla noin sekaisin?
Miten niin sekaisin? Tuohan on iät ajat ollut vasemmisto kommareiden tapa keskustella asioista, vihervasemmistolle aivan normaalia toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lol, mun kommentti jossa moitin YLE:ä siitä että uutisoi äärioikeistosta niin paljon vaikka äärivasemmisto on huomattavasti aktiivisempaa, poistettiin :D Vaikka oli saanut paljon yläpeukkuja. Vanha kunnon mielipiteenmuokkaus AV.
Tottahan se on. Lähipiiriini kuuluva poliisi on kertonut, että ainakin Helsingissä äärivasemmistolaiset teettävät paljon enemmän töitä poliisille kuin ääroikeistolaiset. Julkisuudessa en ole tällaisia kommentteja kuullut.
T. 39
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten ikinä nähneet vasemmistolaista, joka ei olisi perinyt idioottiaatettaan vanhemmiltaan? Itse en ole nähnyt vielä yhtäkään. Varmaan sekin on mahdollista, että joku ajautuu tuollaiseen ihan itsekseenkin liimanhaistelun ja kamanvetämisen aiheuttamien aivovaurioitten ja mielenterveysongelmien puhkeamisen seurauksena.
Ilmeisesti homma menee niin, että siinä vaiheessa, kun tajuaa, ettei itsestä ole mitään hyötyä yhteiskunnalle millään tasolla, aletaan inhoamaan yhteiskuntaa, vähän niin kuin kostoksi siitä, ettei itse osaa yhtään mitään ja harmittaa, kun muut osaavat.
No esim. Bruno Jäntti on sukua Olympiastadionin suunnitelleelle arkkitehdille. Veikkaan, että sinä vain et tunne varakkaita sivistysporvarisukuja, joten silloin et voi tuntea heidän vassareiksi ryhtyneitä vesojaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lol, mun kommentti jossa moitin YLE:ä siitä että uutisoi äärioikeistosta niin paljon vaikka äärivasemmisto on huomattavasti aktiivisempaa, poistettiin :D Vaikka oli saanut paljon yläpeukkuja. Vanha kunnon mielipiteenmuokkaus AV.
Tottahan se on. Lähipiiriini kuuluva poliisi on kertonut, että ainakin Helsingissä äärivasemmistolaiset teettävät paljon enemmän töitä poliisille kuin ääroikeistolaiset. Julkisuudessa en ole tällaisia kommentteja kuullut.
T. 39
Voisko liittyä mitenkään siihen että poliisit on itse äärioikeistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 39
Ehkä siksi että se ei ole totta? Kuviteltu poliisi voi sanoa aina kivoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 39Voisko liittyä mitenkään siihen että poliisit on itse äärioikeistoa?
Onko ne myös reptiliaaneja?
Tunnen yhden anarkistin, ja hän kyllä vihaa erittäin voimakkaasti poliittista vasemmistoa. Ei ehkä yhtä paljon kuin oikeistoa, mutta kuitenkin.
Näille aivovaurioista huuteleville haluaisin huomauttaa että kokoomus esimerkiksi vastusti aikanaan nykyistä peruskoulujärjestelmää, että onneksi meillä on ollut sairaita liimanhaistelijoita edeltävissä sukupolvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko. Tämä itselleni läheinen poliisi ei ole edes oikeistolainen, saati sitten ääri-. Saat uskoa tai olla uskomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 39Ehkä siksi että se ei ole totta? Kuviteltu poliisi voi sanoa aina kivoja juttuja.
Mulla ei ole mitään motiivia mustamaalata anarkisteja/äärivasemmistolaisia, eikä keksiä kuviteltuja poliiseja. Jos sinulla on parempaa tietoa asiasta, niin sivistä ihmeessä meitä muitakin. Jotain linkkiä rikostilastoihin esim.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Ja sinun on näköjään täysin ylivoimaista tajuta että me kunnon ihmiset niputamme nuo molemmat samaan nippuun. Katsos: he ovat molemmat roskaväkeä joiden ulinoita ei jaksa kuunnella ja ihan tarpeeksi samanlaisia: työnteko ja yrittäminen ei kiinnosta, rikkominen, lakkoilu ja tuilla eläminen sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon voin vastata kysymyksellä:
Milloin olet tavannut normaalin päästään terveen vasemmistolaisen?
Miksi puhut vasemmistosta anarkismiketjussa? Onko yleissivistyksessä vikaa?
Samaa vitun roskaväkeä kaikki tyynni.
Morjens Breivik! Olet viimeinkin päässyt nettiin.
Kuule, ihan normaalit veronmaksajat kuten minä ajattelemme noin.
Ihan turha yrittää väittää että se olisi jotenkin harvinaista.Saa olla tyhmä "normaali veronmaksaja", ei sitä kukaan kiellä, mutta ei pidä loukkaantua, kun joku sitten sanoo tyhmäksi.
En minä loukkaannu roskaväen tölväisyistä, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta!!!!
Hienoa moderaattorit -TE TEITTE SEN TAAS! :)
Surkuhupaisuudessaan tämä palsta on mitä parhainta viihdettä välillä. Noita poistettuja kommentteja ja ketjuja on meinaan PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha yrittää väittää että se olisi jotenkin harvinaista.Saa olla tyhmä "normaali veronmaksaja", ei sitä kukaan kiellä, mutta ei pidä loukkaantua, kun joku sitten sanoo tyhmäksi.
Eli analyysi osui nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu te vasemmistopaskat olette kujalla!!!!!!!
Poliisi tekee hyvää työtä -pitää teidät kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta!!!!
Hienoa moderaattorit -TE TEITTE SEN TAAS! :)
Surkuhupaisuudessaan tämä palsta on mitä parhainta viihdettä välillä. Noita poistettuja kommentteja ja ketjuja on meinaan PALJON.
Natseille on omat fooruminsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli analyysi osui nappiin.
No niin varmaan sinun mielestäsi.
Toki voit osoittaa väitteeni vääräksi....
Lue ketju ja katso kuka kirjoittaa henkilökohtaisuuksia. :)