Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kellon, joka sitten pysähtyi. Ei otettu takaisin.

Vierailija
21.05.2016 |

Ostin kellon ja ostin siihen samalla uuden patterin ja se kävi 2 päivää ja pysähtyi. Se alkoi käydä uudelleen itsestään ja laitoin oikean ajan. Pysähtyi taas ja sama juttu, että alkoi käydä itsestään ja laitoin oikean ajan.

Vein kellon liikkeeseen ja vaadin joko rahoja takaisin tai kellon vaihtamista samanlaiseen tai muuhun kelloon. Tämä on epäluotettava, vaikka jälleen oli käynnissä. Eivät suostuneet.
Nyt harmittaa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat kuluttaja-asiamiehen kautta

Vierailija
22/24 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun soitat kuluttaja-asiamiehelle. Kaikissa tuotteissa (paitsi nyt elintarvikkeissa) on "automaattisesti" 14vrk palautus- tai vaihto-oikeus kuluttajasuojalain mukaan. Voit myös mennä liikkeeseen uudelleen, kun kello pysähtyy tai sitten vain mennä ilmoittamaan, että soitat kuluttaja-asiamiehelle, jos homma ei ala sujumaan ilman. Ja sanot myös, että tiedät oikeutesi tässä asiassa, luulisi hiljenevän.

Mutta Suomessa on pakko toimia näin, jos tahtoo oikeutta itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun soitat kuluttaja-asiamiehelle. Kaikissa tuotteissa (paitsi nyt elintarvikkeissa) on "automaattisesti" 14vrk palautus- tai vaihto-oikeus kuluttajasuojalain mukaan. Voit myös mennä liikkeeseen uudelleen, kun kello pysähtyy tai sitten vain mennä ilmoittamaan, että soitat kuluttaja-asiamiehelle, jos homma ei ala sujumaan ilman. Ja sanot myös, että tiedät oikeutesi tässä asiassa, luulisi hiljenevän.

Mutta Suomessa on pakko toimia näin, jos tahtoo oikeutta itselleen.

Tämähän ei sitten pidä paikkaansa, eli voitte kaikki skipata edellisen puheenvuoron. Kaupalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa virheetöntä tuotetta takaisin. Mitään automaattista palautusoikeutta ei ole olemassakaan. Tuo koskee etämyyntiä, eli mm. verkkokauppaa.

Mistä te ihmiset edes keksitte tällaista?

Vierailija
24/24 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kkv.fi

Ja myyjällä/kaupalla ON vastuu, siitä ei pääse yli, ali eikä ympäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi