Ostin kellon, joka sitten pysähtyi. Ei otettu takaisin.
Ostin kellon ja ostin siihen samalla uuden patterin ja se kävi 2 päivää ja pysähtyi. Se alkoi käydä uudelleen itsestään ja laitoin oikean ajan. Pysähtyi taas ja sama juttu, että alkoi käydä itsestään ja laitoin oikean ajan.
Vein kellon liikkeeseen ja vaadin joko rahoja takaisin tai kellon vaihtamista samanlaiseen tai muuhun kelloon. Tämä on epäluotettava, vaikka jälleen oli käynnissä. Eivät suostuneet.
Nyt harmittaa. Mitä mieltä olette?
Kommentit (24)
Merkki? Ranta-Rolexeissa ei ole takuuta (eikä aidoissa patteria).
Miten niin ei suostuneet? Onhan noissa väkisinkin takuu.
Kyllä fiksu kauppias olisi antanut rahat takaisin tai sitten uuden vastaavan kellon.
Kaupallahan on myös oikeus korjata tuote, mutta eihän nykykellossa ole mitään korjattavaa.
Sen siitä saa kun patteriromuja ostaa. Itselläni ei ole ollut enää vuosiin muita kuin aitoja mekaanisia.
Sanoivat vaan, että kellohan käy, emme vaihda. (Kävihän se, mutta oli pysähtynyt jo 2 kertaa)
Kello maksoi noin 50 euroa.
Jos kello ei toimi luotettavasti, niin kyllä niiden täytyy korjata kello, vaihtaa se tai purkaa kauppa ja palauttaa rahat. Myyjä saa valita millä keinolla korjaa tilanteen.
Takaisin kauppaan ja vähän vaativampi asenne. Mikä oli muka peruste sille että viallista kello ei edes vaihdeta?
Osta kunnon kello. Ostin omani v. 2005, maksoi n. 1300 euroa ja ei ole ollut mitään ongelmaa. Paristo on vaihdettu muutaman kerran, kelloa ei ole tarvinnut huoltaa koskaan ja se käy todella tarkasti edelleen.
Perusteli todella oudosti, että kun sitä on jo käytetty, niin ei voi enää muillekaan myydä.
Olisiko sitten pitänyt voida myydä epäluotettava kello jollekin toiselle. Ihme moraali.
Ap
Olet mennyt liian pehmeällä asenteella. Tiukka asenne. Rikkinäinen kello eikä saa vaihtaa? Olisit korottanut ääntäsi. Ota joku mukaan ja mene uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Perusteli todella oudosti, että kun sitä on jo käytetty, niin ei voi enää muillekaan myydä.
Olisiko sitten pitänyt voida myydä epäluotettava kello jollekin toiselle. Ihme moraali.Ap
Takaisin kauppaan. Sanot että et ole käyttämässä mitään palautusoikeutta, etkä edes vetoamassa takuuseen, vaan sinulle on myyty viallinen tuote ja lain mukaan myyjän on korjattava asia. Kuluttaja-asiamiehellä uhkaaminenkin voi tepsiä. Kyllä myyjät tietävät mitä heidän velvolisuutensa ovat, mutta yrtitävät ensin kusettaa, jos asiakas olisi tietämätön tai luovuttaisi. Jokainen hoitamatta jäänyt virhetapaushan on myyjälle puhdasta tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Osta kunnon kello. Ostin omani v. 2005, maksoi n. 1300 euroa ja ei ole ollut mitään ongelmaa. Paristo on vaihdettu muutaman kerran, kelloa ei ole tarvinnut huoltaa koskaan ja se käy todella tarkasti edelleen.
1300e kellossa paristo? 😂
Kyllä minä yritin tiukkana olla. Takahuoneesta tuli omistajakin paikalle. Eivät vaan antaneet periksi.
Ap
Minunkin Tissotin rannekello pysähteli jokin aika sitten. Olen ostanut sen 2010. Maksoin 190 €.
Paristo oli puolillaan, vaihdatin sen. Aika lyhytikäistä kamaa.
Yleensä on pysynyt tarkasti ajassa, ei jätätä tai edistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä yritin tiukkana olla. Takahuoneesta tuli omistajakin paikalle. Eivät vaan antaneet periksi.
Ap
ja koska palvelu oli niin hyvää niin et viitsi sanoa edes liikkeen nimeä ?
Huonoa kohtelua sait. Ei tuollaisella kellolla tee mitään.
Pitäisi olla julkinen lista huonoista kaupoista netissä. Sinne sais laittaa nimettömänä rastin ja selityksen kaupan kohdalle, jossa on saanut huonoa palvelua.
Voit valittaa kuluttaja-asiamiehelle
Niin. Tarttis kai valittaa. Harmittaa, sillä olen asioinut liikkeessä vuosia. Nyt sitten ovat niin ahneita, etteivät ota virheellisestä tuotteestaan vastuuta.
Liikkeen olisi pitänyt se vaihtaa edes samanlaiseen toiseen kelloon.