Unet entisestä poikaystävästä
Mua hämmentää ihan sikana, kun näen unia expoikaysyävästäni aika usein vaikka erosta jo reilu viisi vuotta ja nykyisen kanssa ollaan seurustelu neljä vuotta. Nykyinen on ihan täydellinen mies ja rakastan häntä kovin kun taas exä mitä kamalin. Entinen ei näyttänyt välittävän minusta laisinkaan vaikka minä hänestä kovasti tykkäsinkin ja lopulta tämä sitten alkoi etsimään muita naisia ja jätti minut. Eipä siinä ehtinyt oikeen asioita edes selvitellä eikä sude kestänyt kuin vuoden. Suhde oli siis aivan kamala kun katsoo menneisyyteen enkä ole sen jälkeen kyseistä miestä nähnyt, mutta unissa.. Unissa mies on mitä ihanin ja tykkään hengailla hänen kanssaan. Ei me ikinä pussailla me vaan ollaan iloisia ja yhdessä. Unissa muistan että minulla on myös oma poikaystävä ja saan vähän katumuksen tunteita kun vaan hengailen iloisesti exän kanssa. Tämä on niin kummallista, miksi ihmeessä näen tämmöisiä unia. Viime yönäkin otettiin yhdessä selfietä?? Ja naureskeltiin sun muuta vastaavaa. Milloinhan tämä loppuisi kun en jaksaisi koko paskaa enää ajatella äh.
Kommentit (2)
Tunsit itsesi torjutuksi ja alitajunta edelleen työstää niitä ajatuksia. Unimaailmassa se sinut hylännyt exä on haluaa sinut ja olette onnellisia. Reealimaailmassa kaikki on kuten ennenkin.
viimeistään panemalla loppuu, ota viikonloppu vapaata.