Sairaanhoitajat!!!! Paljon tienaatte kuussa?
Kertokaa myös missä ootte töissä tai ainakin se, onko päivätyötä vai vuorotyötä. Kiitos! Itse tällä hetkellä terveydenhoitajana päivätyössä ja palkka hieman alle 2600e/kk
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Brutto 2200 ja risat kokemuslisällä, päivätyö yksityisessä palvelutalossa. Netto 1600 ja risat .
Unohtui laittaa että tiimin vastaava
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräinen palkka reilusti yli 4000. Naisten töistä parhaiten palkattua jos ei jotain ihan poikkeuksia oteta mukaan.
Wtf!? Missä tällaista?? Mäkin haluan! Parhaimmillaan olen lisillä (paljon öitä, pyhiä, iltoja) saanut sen vajaan 4000 €. Kuitenkin nykyisessä työpaikassa on katsottu niin, että kaikille tulee näitä lisiä tuovia vuoroja listassa tasavertaisesti, joten hyvä, että joskus saa edes sen 2500 € käteen. Eipä palkat päätä huimaa ;)
Keskussairaalan osastolla 2350e + lisät päälle. Olen vastavalmistunut ja juuri aloittanut työn.
siis rouvallani on kaikki nuo ikälisäjutskat ja silloin kun oli sairaalassa tuli yhteiselle tilillemme jotain 2400 , nyt kun on polilla niin tulee noin 1900 . onks toi liian vähän , kusettaakohan ne sitä kun muut tuntuu saavan ihan erilaisia palkkoja ?
Peruspalkka kahdella palvelusvuosilisällä 2970,65€/kk, henk.koht. palkanlisä ja kielilisä yhteensä 256€/kk, vuorolisät keskimäärin 810€/kk. Teen 2-vuorotyötä keskussairaalassa (ei yliopistosairaala).
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen on sairaanhoitaja ja tienaa jotain 3500 eur/kk. Tekee vuorotyötä, paljon iltaa ja viikonloppua. Lisäksi palkkaan vaikuttanee se, että on mies.
Miten palkkaan vaikuttaa se, että on mies?
Päivät vuorot 2400e, netto 1700...
Ihan vertailun vuoksi kerron palkkani, kun tuossa oli tuo toinen kadehtimisketju. Olen yläkoulun opettaja, työkokemusta noin 15 vuotta, tällä hetkellä pari ylituntia. Käteen jää n. 2500 e/kk. Mielestäni sairaanhoitajien palkat ovat ihan ok.
alempi keskisuomi kirjoitti:
siis rouvallani on kaikki nuo ikälisäjutskat ja silloin kun oli sairaalassa tuli yhteiselle tilillemme jotain 2400 , nyt kun on polilla niin tulee noin 1900 . onks toi liian vähän , kusettaakohan ne sitä kun muut tuntuu saavan ihan erilaisia palkkoja ?
Ei suoranaisesti kuseteta mutta manipuloidaan ihmisiä olemaan kyselemättä. Julkisella sektorilla työnantaja uskottelee työntekijöille, että kv-tes on kiveen valettu ja taulukkopalkoilla mennään. 90 prossaa uskoo sen ja loput 10 prossaa eivät ja he uskaltavat pyytää palkanlisiä - ja useimmiten myös saavat ne. Tämän(kin) vuoksi olisi suotavaa että ihmiset Suomessa puhuisivat palkoistaan avoimesti. Julkisella sektorilla on ihan rivitöissäkin mahdollisuus moniin erilaisiin henkilökohtaisiin lisiin, mutta pyytämättä ne eivät tule!
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkka kahdella palvelusvuosilisällä 2970,65€/kk, henk.koht. palkanlisä ja kielilisä yhteensä 256€/kk, vuorolisät keskimäärin 810€/kk. Teen 2-vuorotyötä keskussairaalassa (ei yliopistosairaala).
ruskeakielisyydestä todistettavasti siis maksetaan...
Ai että mua on kusetettu... Sh yksityisellä 1920 euroa kuukaudessa bruttona. Osaamislisiä oli turha edes pyytää. Joskus tuli lauantailisä tai iltalisä. Koskaan ei palkka ollut yli kahta tonnia. On siis nyt entinen työnantaja. Vaihdoin alaa.
Jää käteen ? Niin mullakin. Ei se silti mitään kerro bruttotuloista. Itselläni työmatkaa 70 km/suunta, eli ajan 140km päivässä. Kyllä se veroprosenttia pienentää. En tee 3 vuoroa, koska on vakituiset yököt. Mulle hyvin palkatut yövuorot olis plussaa.