Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat!!!! Paljon tienaatte kuussa?

Vierailija
20.05.2016 |

Kertokaa myös missä ootte töissä tai ainakin se, onko päivätyötä vai vuorotyötä. Kiitos! Itse tällä hetkellä terveydenhoitajana päivätyössä ja palkka hieman alle 2600e/kk

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Peruspalkka on HUS erikoissairaanhoidossa monessa paikassa 2390€/kk brutto. Muut on sitten erityisosaamiseen ja lisäkoulutukseen liittyvää ekstraa ja yksi lisä voi olla noin 100€/kk. Kymmenen vuoden työkokemuksella saa kaksi kokemuslisää, eli noin 150€/kk. Eli päivätyössä urasi huipulla saat ehkä bruttona 2640€/kk.

Vierailija
22/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3100,osastonhoitaja erikoissairaanhoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, siis aina näissä sairaanhoittajien palkkakyselyissä puhutaan peruspalkasta. Ihan kuin kaikki sh:t tekisivät vain päivätyötä. Ihmetyttää, kuka siellä sairaalassa on töissä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin? Huoltomies?

Sairaanhoitajille vuorolisät eivät ole palkkaa, niillä ei voi ostaa leipää, ei maitoa, ne on vain numeroita. Vuorolisät nostavat palkkaa 20-30%. Ei mikään pikkusumma. Mutta jos puhuttaisiin todellisista luvuista, niin voisi olla, että ei saisi sympatiaa tarpeeksi.

Vierailija
24/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2542€ yhdellä kokemuslisällä. Päivätyö, ei vuorolisiä.

Oonko mä köyhä vai miten min mielestä sairaan hyvä palkka vähän kokeneelle? Vain päivätyötä? Todella hyvä palkka!

Vähän kokeneelle? Minulla on 9 vuotta työkokemusta. Ensi vuonna tulee 10 vuotta täyteen ja pääsen tuolloin urani huipulle, palkka nousee ehkä vajaan 100€ ja siihen se sitten jää.

Erittäin huono palkka suhteessa koulutukseen ja työn vaativuuteen ja vastuuseen.

Vierailija
25/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, siis aina näissä sairaanhoittajien palkkakyselyissä puhutaan peruspalkasta. Ihan kuin kaikki sh:t tekisivät vain päivätyötä. Ihmetyttää, kuka siellä sairaalassa on töissä iltaisin, öisin ja viikonloppuisin? Huoltomies?

Sairaanhoitajille vuorolisät eivät ole palkkaa, niillä ei voi ostaa leipää, ei maitoa, ne on vain numeroita. Vuorolisät nostavat palkkaa 20-30%. Ei mikään pikkusumma. Mutta jos puhuttaisiin todellisista luvuista, niin voisi olla, että ei saisi sympatiaa tarpeeksi.

Hyvin suuri osa sairaanhoitajista tekee päivätyötä esim. poliklinikoilla ja kotihoidossa ja silloin vuorolisiä ei luonnollisesti makseta.

Vierailija
26/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3568 e oli viimeinen palkka

Mitä tienaat yleensä kuussa? Vai tienaatko aina tuon 3568?

Vierailija
27/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat tuntuvat aivan kohtuullisilta koulutukseen ja työaikoihin verrattuna. Ainakaan niitä ei tarvitse korottaa yhtään nykyisestä. Kyllä sitä kahvia ehtii ryystäö kahvihuoneessa ja tuojottaa tietokoneen ruutua tärkeän näköisenä vähemmälläkin.

Vierailija
28/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

300-3300 per kk riippuen vuoroista

Vierailija
29/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho... Olen lähihoitaja päivätyössä yksityinen työantaja palkka yhdellä kokemuslisällä 2600€. Enpä taida kouluttautua sairaanhoitajaksi...

Vierailija
30/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3568 e oli viimeinen palkka

Mitä tienaat yleensä kuussa? Vai tienaatko aina tuon 3568?

Lähes aina. Yksityisellä ja mulla on alaisia muutama. Osaamislisät ratkaisee.

Vierailija
31/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho mitä jättipalkkoja. En edes esimiehenä ravintola-alalla pääse tuohon. Ja juu on vuorotyötä

Esimiehenä ravintola-alalla ja nyt vain lähihoitajana, voin kertoa että rivi sairaanhoitaja ansaitsisi työnsä vastuullisuuden vuoksi vähintäin 10x suuremman palkan kuin ravintola-alan esimiehet.

Vierailija
32/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Peruspalkka on HUS erikoissairaanhoidossa monessa paikassa 2390€/kk brutto. Muut on sitten erityisosaamiseen ja lisäkoulutukseen liittyvää ekstraa ja yksi lisä voi olla noin 100€/kk. Kymmenen vuoden työkokemuksella saa kaksi kokemuslisää, eli noin 150€/kk. Eli päivätyössä urasi huipulla saat ehkä bruttona 2640€/kk.

Kaupan alalla saat alta 2000 e ja sama juttu ravintoloissa. Teillä on oikeasti hyvät palkat. Jos on leppoisassa päivätyössä, tulee palkkaa luonnollisesti vähemmän. 2600 on erittäin hyvä palkka.

Vierailija
33/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho mitä jättipalkkoja. En edes esimiehenä ravintola-alalla pääse tuohon. Ja juu on vuorotyötä

Juu ja moni sairaanhoitaja on myös tiiminvetäjä, eli ihan sama mitä selität. Missä ravintolassa esimies tekee työvuoroja esim. Klo 19-07? T: sh, tiimin vastaava sisältäen kaikkia vuoroja ja ansiot 2700€ kuussa kokemuslisineen

Vierailija
34/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hyviä palkkoja teillä. Mulla brutto 2209€/kk, päivätyö kunnalla

Vierailija
35/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho... Olen lähihoitaja päivätyössä yksityinen työantaja palkka yhdellä kokemuslisällä 2600€. Enpä taida kouluttautua sairaanhoitajaksi...

Missähän ne lähihoitajat on töissä jotka tienaa sen 1600-1800/kk?

Vierailija
36/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää käteen 3-vuorotyöstä noin 2 100 euroa. 10 vuotta työkokemusta.

Vierailija
37/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn vaativuus on asia, jota kaupan ja ravintola-alan ihmiset ei ymmärrä. Jos nyt jonkun lehtipihvi myöhästyy 10 minuuttia, ei siihen kukaan kuole. Lääke- tai hoitovirheet on aika paljon vakavampi riski.

Vierailija
38/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2542€ yhdellä kokemuslisällä. Päivätyö, ei vuorolisiä.

Oonko mä köyhä vai miten min mielestä sairaan hyvä palkka vähän kokeneelle? Vain päivätyötä? Todella hyvä palkka!

Eka kokemuslisä tulee 5vuoden työssäolon jäljeen, seuraava 10 vuoden kokemuksesta. Sen jälkeen ei korotuksia enää tulekaan.

Vierailija
39/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukoti. Talon ainoa sh. Palkka noin 2400-2500€, iltapainotteinen vuorotyö ja ei yötyötä, yksityinen sektori ja palvelulisät 11 vuoden mukaan (eli täydet lisät).

Vierailija
40/52 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brutto 2200 ja risat kokemuslisällä, päivätyö yksityisessä palvelutalossa. Netto 1600 ja risat .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi