Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin lasten möykkä iltaisin

Vierailija
20.05.2016 |

Naapurissa 5- ja 7-vuotiaat lapset. Usein iltaisin on aika hulinaa, mutta suht lyhyen aikaa. Paitsi viikonloppuisin, jolloin aivan älytöntä ulinaa ja pauketta ja huutoa voi kuulua yli tunninkin. Pistää väkisin miettimään, että onkohan siellä vanhemmat kovinkaan selvinpäin. Tai antavatko siksi lasten väsyttää itsensä myöhempään riehumisella, että aamulla nukkuisivat pidempään, kun vapaapäivä. Joka tapauksessa todella rasittavaa kuunneltavaa, eivätkä omat lapseni meinaa saada unta metelistä johtuen.
(Tämän kirjoituksen kirvoitti ärtymys, kun TAAS se mekkala alkoi)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä kyylä

Vierailija
2/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vielä ole edes hiljaisuus aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viikonloppuisin ko ei saa nukkua pitkään

Vierailija
4/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rappuun ilmoitustaululle kiukkuisenkatkuinen "Heippa"-lappu.

"Hei te jatkuvasti möykkäävä wt-perhe......  "

Vierailija
5/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä kyylä

Eikö kyylä ole henkilö, joka näkee vaivaa seuratakseen toisten elämää, kurkkii verhojen takana tms. Mä istun tässä omalla sohvalla, surffaan kännykällä ja pakkokuuntelen tota ulinaa, vaikken haluaisi. En tiedä, kumpi lapsista itkee, mutta onko normaalia 5-7-vuotiaan parkua ja huutaa välillä äitiä yli tunnin ajan!? Pitäiskö olla huolissaan?

Vierailija
6/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnastettavissa parveketupakointiin, aistit ärtyvät. Stressi yltyy, yönunet häiriintyvät ja työt kärsivät alhaisesta energiatasosta. Lapset kiellettävä kerrostaloissa! t.mulle vain koko talo.

Vierailija
7/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnastettavissa parveketupakointiin, aistit ärtyvät. Stressi yltyy, yönunet häiriintyvät ja työt kärsivät alhaisesta energiatasosta. Lapset kiellettävä kerrostaloissa! t.mulle vain koko talo.

No ei oikeastaan ole, koska parveketupakointia pääsee aina pakoon sulkemalla ikkunan, lasten metelöintiä ja säätämistä ei pääse, paitsi laittamalla korvatulpat, ja sehän olisi älytöntä. Omassa kodissa korvatulpat päässä, jooh :O

Vierailija
8/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuu klo 22 jälkeen ja kuulostaa joltain muulta kuin perus kiukuttelulta käväisin varmaan eka itse sanoon että tähän aikaan täytyy jo hiljentyä ja jos ei auta tai vanhemmat vaikuttavat humaltuneilta ym. niin soittaisin poliisit. Kyllä terveet lapset pitää saada yöksi rauhottuun niin etteivät häiritse muita, ihan samalla lailla heitäkin koskevat taloyhtiön säännöt. Asia on tietysti eri jos kyseessä on ihan pikkuvauva jonka huudolle ei vaan välillä voi mitään.

Vierailija
9/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeastaan ole, koska parveketupakointia pääsee aina pakoon sulkemalla ikkunan, lasten metelöintiä ja säätämistä ei pääse, paitsi laittamalla korvatulpat, ja sehän olisi älytöntä. Omassa kodissa korvatulpat päässä, jooh :O

Tosiaan. Tupakointi, kuten mopon tai auton tyhjäkäynnin haju, eivät kestä tuntitolkulla yhtä soittoa, joka päivä. Siite- ja kaunpunkipöly tukkii pään vain keväisin. Pakkanen pursuaa ikkunoiden välistä talvella sisään.

Muksut huutavat vähintään 16 vuotta/ kpl, 7/365.

Vierailija
10/10 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavilli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme